Gå til innhold

Paradise Hotel 2012


mia83

Anbefalte innlegg

Velger de ut deltakerne av utseende? For det er virkelig aldri noen andre en dumme bimbokvinnfolk. Hun skal ta silikon av den enkle grunn fordi det er penere enn normale pupper. HVOR kommer disse menneskene fra?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velger de ut deltakerne av utseende? For det er virkelig aldri noen andre en dumme bimbokvinnfolk. Hun skal ta silikon av den enkle grunn fordi det er penere enn normale pupper. HVOR kommer disse menneskene fra?!

Kanskje du heller burde se på charterfeber?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg! Syns PH er et så genialt konsept. Etter hver episode kan en ikke unngå å føle seg litt smartere, nettopp på grunn av deres latterlige mangel på intelligens og social skills.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite resyme til oss som ikke får åpnet sånne linker?

Ok, det skal du få av meg :) Jeg kan jo egentlig sitere litt her: "Jeg ser opp Linni Meister og Tine Valle, men jeg har lissom mer å by på enn å bare være blond og dum lissom." :fnise: ya right....

Så sier hun at hun synes at "Det er mye bedre og ha lissom litt sånn derre sosialintelligens eller på en måte å være litt sånn smart på områder som har litt med praktiske ting å gjøre."

Så sier hun at hun er en festjente, at hun er veldig snill og at hun ikke har tenkt til å ligge med noen, men skjer det så skjer det lissom (standard PH svar). At hun synes det er syyyykt turn off med gutter som tror at de kan få henne lissom, med en gang de blir litt sånn høye på seg selv så bare *gjør noe rare ting med hendene*. "Jeg er ingen sånn dramatisk person, men jeg kan være litt sånn derre bitch lissom, hvis jeg må." Så snakker hun om en av de største drømmene hennes som er å få silikon i boobsa noe som har vært hennes største drøm siden hun var 12 :skratte:. Etter dette viser hun hvordan man poser når man er glamourmodell og sier lissom sånn ca 50 ganger til. :fnise:

Huff, hun der altså, jeg blir nesten flau av å se på hvor lite som beveger seg mellom de to ørene :sjenert:. Er ikke sikker på om jeg skal le eller gråte...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Swipper

Huff, hun der altså, jeg blir nesten flau av å se på hvor lite som beveger seg mellom de to ørene :sjenert:. Er ikke sikker på om jeg skal le eller gråte...

Haha, jeg og ble flau av å se på. Tenk når hun blir plassert sammen med en gjeng andre på samme nivå :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applecore

En bekjent av meg skal visst være med i år, så jeg kommer nok til å se et par episoder av ren nysgjerrighet... Huff! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, jeg og ble flau av å se på. Tenk når hun blir plassert sammen med en gjeng andre på samme nivå :skratte:

Stakkars mennesker :skratte:. De lever i sin egen lille boble, tror at de er kjempe kule og at alle ser opp til dem, når det egentlig bare er kåte 13 åringer og smartinger som oss som vet hvem de er. Til og med 13 åringene kan være enig med oss at de er idioter på alle mulige måter! Jeg er glad jeg ble født med mer enn tomrom mellom øra, for PH er virkelig underholdning på høyt nivå for min del :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hikken

Ok, det skal du få av meg :) Jeg kan jo egentlig sitere litt her: "Jeg ser opp Linni Meister og Tine Valle, men jeg har lissom mer å by på enn å bare være blond og dum lissom." :fnise: ya right....

Så sier hun at hun synes at "Det er mye bedre og ha lissom litt sånn derre sosialintelligens eller på en måte å være litt sånn smart på områder som har litt med praktiske ting å gjøre."

Så sier hun at hun er en festjente, at hun er veldig snill og at hun ikke har tenkt til å ligge med noen, men skjer det så skjer det lissom (standard PH svar). At hun synes det er syyyykt turn off med gutter som tror at de kan få henne lissom, med en gang de blir litt sånn høye på seg selv så bare *gjør noe rare ting med hendene*. "Jeg er ingen sånn dramatisk person, men jeg kan være litt sånn derre bitch lissom, hvis jeg må." Så snakker hun om en av de største drømmene hennes som er å få silikon i boobsa noe som har vært hennes største drøm siden hun var 12 :skratte:. Etter dette viser hun hvordan man poser når man er glamourmodell og sier lissom sånn ca 50 ganger til. :fnise:

Huff, hun der altså, jeg blir nesten flau av å se på hvor lite som beveger seg mellom de to ørene :sjenert:. Er ikke sikker på om jeg skal le eller gråte...

Har aldri greid å se mer enn ett par episoder av den serien der, for jeg blir så flau at det kjennes som at hodet mitt skal eksplodere, men i år vurderer jeg faktisk å følge med. Man føler seg så vanvittig mye smartere etterpå. :fnise:

Endret av Hikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, det skal du få av meg :) Jeg kan jo egentlig sitere litt her: "Jeg ser opp Linni Meister og Tine Valle, men jeg har lissom mer å by på enn å bare være blond og dum lissom." :fnise: ya right....

Så sier hun at hun synes at "Det er mye bedre og ha lissom litt sånn derre sosialintelligens eller på en måte å være litt sånn smart på områder som har litt med praktiske ting å gjøre."

Så sier hun at hun er en festjente, at hun er veldig snill og at hun ikke har tenkt til å ligge med noen, men skjer det så skjer det lissom (standard PH svar). At hun synes det er syyyykt turn off med gutter som tror at de kan få henne lissom, med en gang de blir litt sånn høye på seg selv så bare *gjør noe rare ting med hendene*. "Jeg er ingen sånn dramatisk person, men jeg kan være litt sånn derre bitch lissom, hvis jeg må." Så snakker hun om en av de største drømmene hennes som er å få silikon i boobsa noe som har vært hennes største drøm siden hun var 12 :skratte:. Etter dette viser hun hvordan man poser når man er glamourmodell og sier lissom sånn ca 50 ganger til. :fnise:

Huff, hun der altså, jeg blir nesten flau av å se på hvor lite som beveger seg mellom de to ørene :sjenert:. Er ikke sikker på om jeg skal le eller gråte...

:skratte:

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg virkelig gleder meg til å se hun Iselin på PH. Hun virker jo dummere enn Linni og lene Alexandra til sammen!! Å gud for noen teite og dumme svar hun kommer med da. :daane:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Jeg virkelig gleder meg til å se hun Iselin på PH. Hun virker jo dummere enn Linni og lene Alexandra til sammen!! Å gud for noen teite og dumme svar hun kommer med da. :daane:

..om hun ikke gjør seg til med vilje, så blir jeg litt engstelig :roll:

Endret av NozMonster
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn helt seriøst, hvorfor er det ingen good looking ungdom som melder seg på? Er det fordi de menneskene jeg tiltrekkes av har nok intelligens til å la vær? Både guttene og jentene virker jo til å være helt blåst, uten kunnskap om hvordan de engang skal sminke seg etter sin egen hudfarge (iselin)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hikken

Sånn helt seriøst, hvorfor er det ingen good looking ungdom som melder seg på? Er det fordi de menneskene jeg tiltrekkes av har nok intelligens til å la vær? Både guttene og jentene virker jo til å være helt blåst, uten kunnskap om hvordan de engang skal sminke seg etter sin egen hudfarge (iselin)

Mest sannsynlig fordi det er det som trekker seere. Folk vil se tanketomme blonde jenter uten hjerne som har smurt ansiktet sitt med svart skokrem ha seg med en overfladisk boler :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg må se på bare for å få med meg han som heter Stian. hehe Han virker som et artig innslag i PH

http://www.tv3.no/paradisehotel2012/deltakere/stian

Haha, han kan umulig være mer underholdene enn fjorårets Stian!

Sjefen for ubehagelige situasjoner da.. tror også han hadde ereksjon veldig store deler av oppholdet sitt på PH..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha, han kan umulig være mer underholdene enn fjorårets Stian!

Sjefen for ubehagelige situasjoner da.. tror også han hadde ereksjon veldig store deler av oppholdet sitt på PH..

Herligheten, hadde nesten glemt han ja! Det var litt av en fyr, husker hvor opprørt og provosert jeg var over han en stund ja :fnise:. Stian fra sesong to var da også en artig type :fnise:, så får håpe fyren lever opp til navnet sitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere om trønderen Are?

Ser at han ikke har blitt diskutert i tråden her enda, og jeg som kjenner fyren litt fra før av (skole), lurer på hvilket inntrykk dere har fått av ham?

:klo:

Endret av Infantata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...