Gå til innhold

Jeg er rett og slett for stor nedentil


Gjest Mann

Anbefalte innlegg

The bigger the better? Jeg tror ikke det stemmer helt. Jeg har opplevd at to damer jeg likte veldig godt har "dumpet" meg pga. jeg er for stor. De klarer ikke å fullføre et samleie med meg. Hvordan kan jeg finne ei dame som ønsker å leve med en mann som er godt over gjennomsnittet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om ikke annet så ga du en seriøs selvtillitsboost for mange av de mannlige medlemmene her inne nå :)

Uansett, det finnes noen for enhver der ute ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The bigger the better? Jeg tror ikke det stemmer helt. Jeg har opplevd at to damer jeg likte veldig godt har "dumpet" meg pga. jeg er for stor. De klarer ikke å fullføre et samleie med meg. Hvordan kan jeg finne ei dame som ønsker å leve med en mann som er godt over gjennomsnittet?

Egen erfaring:

Stor gikk bra da jeg var forelsket.

Da han behandlet meg dårlig, ble det vondt fysisk også.

Skulle gjerne hatt en stor en igjen, men da med en som behandler meg veldig bra. Hvor gammel er du? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egen erfaring:

Stor gikk bra da jeg var forelsket.

Da han behandlet meg dårlig, ble det vondt fysisk også.

Skulle gjerne hatt en stor en igjen, men da med en som behandler meg veldig bra. Hvor gammel er du? ;)

Jeg er 26. Hvor gammel er du? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som spøker med dette, det er ikke sikkert dette er tull.

Jeg har selv opplevd å ha sex med en som var veldig stor, og det var ikke særlig godt å bli pirket i livmorhalsen ved hver minste bevegelse.

Man må vel bare prøve å enten ikke gå så dypt (hvis det ikke er i omkrets du er for stor da), eller bruke mye tid på å slippe inn så den nødvendige tilvenningen skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en kjæreste i to år som også var veldig stor (les. Vondt hver gang vi hadde sex). Ridestillingen var en favoritt for da kunne jeg bestemme om å ikke få den for langt inn. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...