Rumle Skrevet 27. mars 2012 #61 Del Skrevet 27. mars 2012 Ha en fin dag, Day Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 27. mars 2012 Forfatter #62 Del Skrevet 27. mars 2012 Takk Rumle,den vart ganske fin Og eg kan vel konkludere med at eg er smått sprø,no ser det kanskje ut til at eg skal hjelpe til med å ri inn ein unghingst som venninna mi skal kjøpe. Ho spurte så fint,og eg har vanskeleg for å seie nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Omg Skrevet 27. mars 2012 #63 Del Skrevet 27. mars 2012 Daybreak!!! Pga deg... så tenker jeg på nynorsk hver gang jeg hører på sangen "Daybreaker" av Beth Orton: Neida, jeg er ikke sint. Du er koselig og sangen er tøff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 27. mars 2012 Forfatter #64 Del Skrevet 27. mars 2012 Hahaha eg har infisert hjerna di Eg må ærleg talt innrømme at det er fyrste gongen eg høyrer den songen der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Omg Skrevet 27. mars 2012 #65 Del Skrevet 27. mars 2012 Helt utrolig! Men hvis du hører på den en gang til, så blir det andre gangen du hører den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 27. mars 2012 Forfatter #66 Del Skrevet 27. mars 2012 *Under prosess* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. mars 2012 #67 Del Skrevet 28. mars 2012 Huh! Jeg er stor fan av Beth Orton og liker den sangen (det er også albumtittelen!) godt, utrolig at jeg ikke har assosiert navnet ditt med den enda! Ha en fin onsdag, Day! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. mars 2012 #68 Del Skrevet 28. mars 2012 Takk Rumle,den vart ganske fin Og eg kan vel konkludere med at eg er smått sprø,no ser det kanskje ut til at eg skal hjelpe til med å ri inn ein unghingst som venninna mi skal kjøpe. Ho spurte så fint,og eg har vanskeleg for å seie nei Det blir sikkert kjempegøy!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 28. mars 2012 Forfatter #69 Del Skrevet 28. mars 2012 Takk i like så Rumle Jo,det vert det heilt sikkert,men sikkert skummelt også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Omg Skrevet 28. mars 2012 #70 Del Skrevet 28. mars 2012 Huh! Jeg er stor fan av Beth Orton og liker den sangen (det er også albumtittelen!) godt, utrolig at jeg ikke har assosiert navnet ditt med den enda! Ha en fin onsdag, Day! Men da var det jammen meg på tide at du begynte nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 29. mars 2012 Forfatter #71 Del Skrevet 29. mars 2012 No skal eg ha påskeferie t.o.m. 15.april Berre ein tulledag att,så er det FRIIIIIIIIIIIIIIIIII Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. mars 2012 #72 Del Skrevet 29. mars 2012 Men da var det jammen meg på tide at du begynte nå Ja, ikke sant? No skal eg ha påskeferie t.o.m. 15.april Berre ein tulledag att,så er det FRIIIIIIIIIIIIIIIIII Så herlig!!!!!!!!!!!!!! Har du spennende planer for ferien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 29. mars 2012 Forfatter #73 Del Skrevet 29. mars 2012 Skal sikkert på nokre fjellturar Og så besøke familien og forhåpentlegvis møte bestevenninna mi Enn du då? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. mars 2012 #74 Del Skrevet 29. mars 2012 Høres herlig ut! Her blir det masse hagearbeid forhåpentligvis, og hvis jeg er riktig heldig ser jeg kanskje solen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 29. mars 2012 Forfatter #75 Del Skrevet 29. mars 2012 Ja,sola er hjarteleg velkomen her og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. mars 2012 #76 Del Skrevet 29. mars 2012 og påskesjokolade i solveggen er aldri feil i påsken, spør du meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 29. mars 2012 Forfatter #77 Del Skrevet 29. mars 2012 Nei,eller å gå på ski oppå fjellet,sette seg ned i sola og kose seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. mars 2012 #78 Del Skrevet 29. mars 2012 Jaaaaa! Kjempelenge siden jeg har gått på ski da, men var alltid på skitturer som barn i vinterferien og påsken. Ettersom årene har gått har påsken blitt mer assosiert med vår og haging her i huset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 29. mars 2012 Forfatter #79 Del Skrevet 29. mars 2012 Aha I høgfjella er her framleis noko snø,men er jo ikkje sikkert den ligg,for det regnar jo trollkjerringa kvar dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. mars 2012 #80 Del Skrevet 29. mars 2012 Går du mye på ski? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå