Gå til innhold

Daybreak sitt vesle hjørne

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja,desse dyra har ein terapi på meg,så er som regel ganske mykje høgre oppe etter ein ridetur :)

Eg ser uansett positivt på det,og har trua på at morgondagen kan verte betre. No er dagen i dag betre enn gårsdagen,og det er alltid eit godt teikn :)

Ha ein flott dag,Rumle :klemmer: (og alle andre som kikar inn her ;) )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jeg helt enig i - jeg tror det er mye terapi i å være rundt dyr, og ikke minst i å komme seg ut i naturen :)

Skrevet

Ja,det trur eg og :)

åååå det der såg herlig ut :rodmer:

Skrevet

Ja virkelig! :jepp: Liker alle hester å gå ut i vann slik?

Gjest hogwash
Skrevet

Ikke hest, men fineste dyrevideoen jeg vet av ihvertfall :)

Skrevet

Den var fin Hogwash :jepp:

Eg trur ikkje det,Rumle :fnise: Varierer frå hest til hest,nokon likar mest å vasse,andre vil bade,medan andre likar ikkje vatn i det heile teke :gjeiper:

Skrevet

Ikke hest, men fineste dyrevideoen jeg vet av ihvertfall :)

Har sett den før og synes at den er kjempefin, herlig hund :) Men, må si jeg reagerer på at hunden løper fritt rundt sånn. Mange med hundeskrekk ville fått helt panikk av å møte en med en løs rottweiler altså :forvirret:

Skrevet

Eg trur ikkje det,Rumle :fnise: Varierer frå hest til hest,nokon likar mest å vasse,andre vil bade,medan andre likar ikkje vatn i det heile teke :gjeiper:

Litt som oss mennesker med andre ord :fnise:

Gjest hogwash
Skrevet

Har sett den før og synes at den er kjempefin, herlig hund :) Men, må si jeg reagerer på at hunden løper fritt rundt sånn. Mange med hundeskrekk ville fått helt panikk av å møte en med en løs rottweiler altså :forvirret:

Enig. Har en vennine som har en hund på ca samme størrelse, vi har hatt den diskusjonen ganske mange ganger kan du si...

Skrevet

Ja,alle er ulike :) Ein må sjå dei som enkeltindivid og ikkje berre som ein hest :Nikke:

Skrevet

Enig. Har en vennine som har en hund på ca samme størrelse, vi har hatt den diskusjonen ganske mange ganger kan du si...

Ja? Forstår jeg godt :)

Skrevet

Hestar,natur og riding var det som skulle til :hoppendeglad: No er eg faktisk i kjempehumør,sjølv om eg er heilt gåen :fnise:

Og i morgon skal eg på shopping med ei venninne :hoppendeglad:

Skrevet

Ikkje bruk for mykje tid i lag med hestane no Day,ikkje sunnt veit du! :wink:

Skrevet

Hestar,natur og riding var det som skulle til :hoppendeglad: No er eg faktisk i kjempehumør,sjølv om eg er heilt gåen :fnise:

Og i morgon skal eg på shopping med ei venninne :hoppendeglad:

Så braaa! :jepp::klemmer:

Skrevet

Ikkje bruk for mykje tid i lag med hestane no Day,ikkje sunnt veit du! :wink:

Tufs :Nikke:

Så braaa! :jepp::klemmer:

Jaa :hoppendeglad::klemmer:

Ser dog ut til ho eine ikkje kan i morgon på shopping,men det går bra :)

Skrevet

Kan vel berre oppdatere at dagen i dag har vore ganske fantastisk :mrgreen: Veit eigentleg ikkje kva som har gjort den det,men har vore glad og har knapt sitte stille for heile dagen :fnise:

Gårsdagen verkar lengje sidan no :sjenert:

Skrevet

Et tips - om du er glad i hest (noe jeg egentlig vet svaret på fra før) så se den

nye filmen til Spielberg - War Horse,en film om en veldig spesiell hest...

Jeg så den i går,ikke akkurat noen stor fan av hester,men hele filmen i seg sjøl

er VELDIG bra laget,tror du kommer til å like den godt... :)

Skrevet

Ja,eg treng vel ikkje å svare på om eg likar hest :fnise:

Men takk for tipset Jelly,har ikkje sett den enno,men skal prøve å få gjort det før eller seinare :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...