Gå til innhold

Daybreak sitt vesle hjørne

Daybreak

Anbefalte innlegg

I dag har eg faktisk tenkt å gje nokre fakta om meg sjølv (ja,berre le av dei :gjeiper: )

Det er nokre ting som er sjukt skummelt:

- Klovnar

- Dokker

- Sirkelsager

- Hufsa

- Gorgane i Fragglane

- Søppeldynga i Fragglane

- Sjøløva som dukkar opp i Pingu's Dream

Mine verste mareritt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha,ja ikkje sant det er skummelt?

Gje meg grøssarar og thrillarar,men ikkje barne-tv :rulle:

Du og må ha ein strålande laurdag,Rumle :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

It's the small things in life that matters most :hjertesmil:

Det veit eg eigentleg alt om,og t.d. ser ein det på biletet av meg og eine gampen frå i går :)

Skuledagen i dag var pyton,læraren berre babla opp att det same i alle timane,og tok opp att det vi har hatt undervisning om før. Rart eg gjekk i siste friminuttet? Vanleg dag er 45 min time + 15 min friminutt osv,i dag tok dei 70 min timar,og lunsjen vart 17 min. Jo takk skal de F*** meg ha.. I siste timen fekk eg dog lest noko pensum,så då ljosna det litt for meg,og når eg kom att hadde eg internett att :mrgreen:

Den var nemleg borte i går,så kjekt å ha det :-) Skulle eigentleg gå tur i dag,men før eg vart ferdig med alt eg skulle gjere,så vart kl 19,og det hølja ned ute.. Er ikkje ofte vêret staggar meg,men i dag var det ikkje motivasjon i denne kroppen. Eg hadde dog gått 4 km før i dag, ned til sentrum og opp att,så litt tur vart det no :)

post-55728-0-86228600-1346175506_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Eg merkar eg har vore ganske så inaktiv på KG siste tida. Ingen og alle grunnar for det eigentleg. Ikkje for eg ikkje vil vere her,men for eg har berre ikkje vore her. Er så mange nye fjes inn i Fortell noko uintr. -tråden også,så eg veit snart ikkje kven som er kven :overrasket:

Vel vel,er vel ingen som saknar meg uansett,så difor berre rablar eg her i min eigen dagbok-tråd. Tru det eller ei,men prøver å stikke innom ein gong per dag,men er mest berre å trykke F5 :fnise:

Ha ein strålande dag der ute i den vide verd,mine kjære vener! Og den som enn måtte trenge/ville ha,får ein klem eller ti i frå Daybreak :cowboy:

Me sjåast der kor regnbogen møtar jorda :kosteskaft:

Eller forøvrig preikast over PM eller ein eller anna random tråd her inne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe,hyggjeleg å høyre,Tekola :)

Skuleåret har vore spanande så langt, er ute i praksis no og får lære den "verkelege skulen".

Og hestehobbyen går det like bra med,rir framleis i rykk og napp,er meininga det skal verte meir. Og den 7.oktober skal eg delta i eit dressurstemne så det vert spanande :-)

Korleis går det med deg då? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe,hyggjeleg å høyre,Tekola :)

Skuleåret har vore spanande så langt, er ute i praksis no og får lære den "verkelege skulen".

Og hestehobbyen går det like bra med,rir framleis i rykk og napp,er meininga det skal verte meir. Og den 7.oktober skal eg delta i eit dressurstemne så det vert spanande :-)

Korleis går det med deg då? :-)

Oi! Dressurstemne blir gøy! :hoppe:

Jeg har det bra! Masse å gjøre på skolen, men det er gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så spennende med praksis. Trives du? :)

Ja,det gjer eg :) mykje å lære og mykje å setje seg inn i,men slik er det vel alltid.

Oi! Dressurstemne blir gøy! :hoppe:

Jeg har det bra! Masse å gjøre på skolen, men det er gøy!

Ja,kjenner nervane byrjar å kome fram allereie :fnise:

Så bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Då er dressurstemnet gjennomført. Det hølja ned og bles konstant heile dagen,så var gjennomvåt etter 5 min oppvarming og gjennomfrossen etter 10. Men alt i alt så gjekk det ganske bra,greidde å ri feil ein gong,og hesten var vrang mellom K og C på eine overgangen + generelt sett overgira,og ville ikkje skritte,MEN sidan ellers av programmet gjekk ganske smertefritt så fekk vi faktisk 60 % :) Godt nøgd med det kan du seie :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å Neeeeei! Busted!!

Trivelig å se deg igjen også vennen :klem:

Du driver fremdeles å studerer nede i Volda?.....usj,har blitt fasboende her nede

på Møre selv i det siste. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha :Hehe:

Ja,eg er her nede framleis,vert her til juni i alle fall,så får eg sjå kor eg får meg jobb etterkvart.

Ja,du bur vel i Kristiansund? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp,bor her oppe i sjøfartsstaden Kristiansund,du har vel vært innom

tidligere regner jeg med?

Er egentlig ikke så verst her da.....hva var det du studerte no igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,har vore der nokre gongar før :) Men er nokre år sidan no,var vel i 2009 sist gong.

tek ei bachelor i sosialt arbeid - sosionom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens ord vert eit sitat frå engelen Castiel (Dean's best friend) i Supernatural:

"I found a liqourstore and I drank it!"

Og eit sjølvlaga dikt:

In the storm, there is always silence

In the desert, there is always water

In the ground, there is always air

In the darkness, there is always light

You see what you want to see

You are what you want to be

You just have to believe

Not everything is what it should be

You just have to know when to break free!

Ha ein fin kveld folkens :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...