Gå til innhold

Hvis ei dame smiler til en mann, er det fordi hun vil ha kroppen hans?


Gjest deism

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dust

---

Redigerer dette da jeg har dessverre en tendens til å bli litt revet med noen gnager ser jeg.

Selvfølgelig smiler jeg bare til menn jeg 'ønsker kroppen til'. Bestefar, for eksempel. Eller alle de forskjellige mennene som ekspederer meg på butikken. Eller mannen som plukket opp pennen min for meg her om dagen, og jeg smilte og sa takk til.

Kom an TS, tenk litt før du poster - vær så snill.

Endret av AnitaB
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nei, TS, kjenner du virkelig kvinner så dårlig? Kvinner bryr seg da ikke om grunne ting som et pent ytre. Kvinner smiler til menn fordi de vil ha pengene hans, ikke kroppen hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest snoopy_93

Jeg smiler til de fleste hver dag og det betyr ikke at jeg vil ha noen av de. Svært så innbilske folk har blitt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de fleste hadde vært temmelig løse om det var tilfellet. :gjeiper:

De fleste er temmelig løse. Betyr det at det er tilfelle? :klo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun smiler ikke til ham fordi hun vil ha kroppen hans, når er dame smiler til en mann, så er det seriøse greier. Da vil hun gifte seg med ham og få hans barn!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gorgonzola

Nei. De fleste normale mennesker går ikke rundt å tenker på å ville ha kroppene til hverandre i daglig interaksjon.

Forbeholder meg retten til å være uenig i den......... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. De fleste normale mennesker går ikke rundt å tenker på å ville ha kroppene til hverandre i daglig interaksjon.

Jeg kan la meg distrahere en lille smule.

Og jeg kan late som om det kun gjelder etter en lang innholdsrik samtale hvor jeg er blitt kjent med deres dype indre, men det ville jo vært løgn.

Dog den lysten kan lett drepes når de åpner munnen. Har skjedd mang en gang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg blir nesten deprimeett av å henge her. Er det virkelig så vanskelig å svare normalt i stedenfor å kjefte og smelle? Kanskje TS ville høre folks meninger bare?

Og som sikkert sagt før, det finnes ikke dumme spørsmål, bare dumme svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som syns at kvinnfolket her inne er noe nedlatende, aggressive og lite imøtekommende til menn og deres spørsmål angående kvinner? Hvis hensikten er å provosere å gjøre menn bitre, gjør dere en fantastisk jobb. Noen burdte lage en tråd om tema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...