Gå til innhold

Hva irriterte eksen din seg over ved deg?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Han irriterer seg over at han tror at jeg vil inn å styre hans liv. Det eneste jeg vil er at han stiller opp for sine barn. Om jeg forteller om sykdom og medisin og hva som er nei så blir det ikke tatt hensyn til. Jeg har sagt at han gjerne må ta et møte med legen for å få informasjon. Det har han valgt å ikke gjøre. Så ergo så koker det ned til at jeg skal bestemme og styre hans liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sardintroll

Han irriterte seg hele tiden over at jeg "aldri gjorde noe" med vannskrekken min. Som om det er noe jeg bare kan ta ut av kroppen. :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. At jeg satt krav til han

Tja... Det var vel egentlig alt jeg vet om.

Han taklet ikke at han ikke var "fri som en fugl" til en hver tid. Det var slutt mange ganger, - på grunn av hans idiotiske påfunn. Endte helt når jeg kom hjem og så han ta en annen jente doggy i senga. Forholdet var tapt for lenge siden før det, så det var ikke vondt å vinke farvel til guttungen i slutten av 20-årene..

For øvrig hadde han et godt hjerte, men han har missforstått mye av hvordan livet fungerer.

Anonym på denne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- min positive holdning til livet (alt ordner seg)

- min oppdragerstil (ja jeg har full kontroll og mestrer rollen)

- at jeg ler mye.

- at jeg gjør karriere og er oppllyst og intr i å lære

- at jeg er utadvent og sosial

- at jeg har godt forhold til eks/barnas far

Og ja flere ting.... Men nå ble listen så lang at han som jeg egentlig savner bleknet veldig og kjennerjeg ikke gidder bruke mer tid på å skrive om han....

Sucker!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg ikke trente nok. (Dette var pga av en nakkeskade som gjorde at jeg ofte våknet med hodepine og kvalme, pluss en del andre personlige ting som gjorde at jeg hadde det tungt.). Han skjønte ikke hvorfor jeg bare ikke kunne ta meg sammen og fikk meg hele tiden til å føle at jeg ikke var bra nok. Jo mer han maste (og ikke backet opp), jo mindre motivert ble jeg. Tror jeg gråt hver eneste uke mens vi var sammen, pga av han... Han hadde imidlertid ingen problemer med å leve på meg mens han startet sitt eget firma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen av dem har i grunnen sagt noe om det, men jeg tror grunnen kan ha vært noe av det samme hos begge.

Tipper eks nr. 1 fant meg for "masete" ettersom jeg ville være sammen med ham opptil flere ganger i uka. (Muligens hadde han noe rett i det. Jeg prøvde å være bevisst på det med alenetid siden vi ikke bodde sammen, men jeg er ikke sikker på om jeg fikk det til godt nok. )

Eks nr. 2 gjetter jeg på fant det ubehagelig at jeg ville definere oss som "i et forhold" (niks, ikke på FB nei ;) ) siden vi var sammen i helgene og minst en dag i uka ellers. Han ville nemlig på ingen måte være i noe som kunne kalles forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjalu på bilen din? hvordan reagerte bilen på det? håper du stelte godt med bilen. den ble nok såret av oppførselen til xen din

*kremt* helt ærlig så solgte jeg begge bilene etter at det ble slutt ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- At jeg vasket for mye og gjorde for mye husarbeid.

- At jeg ikke gikk nok turer med hundene mine.

- At jeg lot dem gjøre som dem ville.

- At jeg var redd hans hund.

- At jeg maste etter kjærlighet fra han.

- At jeg satt med joggebukse da han kom hjem fra jobb.

- At jeg ikke jobbet ( deprimert ).

Kan sikkert ramse opp mer men uh :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min ex hadde ingenting og klage over med meg. Og det innser han nå som det er slutt.

Så nå ser han at han kunne ikke fått seg bedre dame, men nå er det forsent for oss. Og han fikk flere sjanser, så derfor får han ingen flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...