AnonymBruker Skrevet 18. februar 2012 #61 Skrevet 18. februar 2012 Jeg er 24, og singel, og jeg trives veldig, faktisk skal jeg ta videregående til høsten fordi jeg lå på sykehus nesten sammenhengende fra jeg var 17 til jeg var 19, og fikk ikke fullført noe. Og folk sier til meg, i en nedlatende tone "er du ikke ferdig med skole enda?????? du som er så gammel?? du kan vel bare glemme barn du da, snart er du for gammel for det og." Go hide and fuck yourself so fucking badly, jævla folk. 2
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2012 #62 Skrevet 18. februar 2012 Vil du utdype dette eller er du bare ute etter å være kjip? TS Dette tyder på at du er bitter og umoden: Jeg klarer ikke helt å ta deg seriøst... Eller så _er_ du en av disse som har klemt ut 3 oksygenslukere og tror du er "all that" pga. det. Newsflash: Du er ikke den første som har født i historien! Jeg er en av de som har "klemt ut" to barn i begynnelsen av 20-årene - og oooopppssss, mens jeg fremdeles var under utdanning Idag er jeg mor til to og fremdeles gift med barnas far - selv etter 25 års ekteskap. Så man er ikke dømt til et mislykket alenemor-liv fordi om man velger å få barn tidlig. Har en god jobb i et av landets oljeselskap og trives godt med livet mitt. Slapp litt av og husk at folk ikke spør om alt i verste mening, man spør oftest fordi man er oppriktig interessert. Men igjen - av talemåten din fremstår du temmelig bitter og umoden - de fleste av oss har nemlig bena godt plantet på jorden fordi om vi har født barn. For man FØDER barn, man KLEMMER ikke ut noen OKSYGENSLUKERE som du så "fint" kalte det. 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2012 #63 Skrevet 18. februar 2012 Dette tyder på at du er bitter og umoden: Jeg klarer ikke helt å ta deg seriøst... Eller så _er_ du en av disse som har klemt ut 3 oksygenslukere og tror du er "all that" pga. det. Newsflash: Du er ikke den første som har født i historien! Jeg er en av de som har "klemt ut" to barn i begynnelsen av 20-årene - og oooopppssss, mens jeg fremdeles var under utdanning Idag er jeg mor til to og fremdeles gift med barnas far - selv etter 25 års ekteskap. Så man er ikke dømt til et mislykket alenemor-liv fordi om man velger å få barn tidlig. Har en god jobb i et av landets oljeselskap og trives godt med livet mitt. Slapp litt av og husk at folk ikke spør om alt i verste mening, man spør oftest fordi man er oppriktig interessert. Men igjen - av talemåten din fremstår du temmelig bitter og umoden - de fleste av oss har nemlig bena godt plantet på jorden fordi om vi har født barn. For man FØDER barn, man KLEMMER ikke ut noen OKSYGENSLUKERE som du så "fint" kalte det. Når man blir spurt om noe som for mange er noe av det såreste og mest personligste sprøsmålet man kan få, gjerne av folk man ikke er så nære venner med og på toppen av det hele at de ikke stopper etter første spørsmål, så blir man både lei seg og irretert, hvertfall når det skjer igjenn og igjenn og igjenn. Det er omtrent som om folk skulle grave og spør om hvordan kjønnsleppene mine var, om jeg var fornøyd, er de i veien, har jeg tenkt på å opperere de, kansje jeg burde opperer de osv.... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå