Bakgårds-katta Skrevet 14. juli 2002 #41 Skrevet 14. juli 2002 Jeg var 16 år, og han 18 år. Er gift med han pr. idag. Men han debuterte da han var 14 år.
Lilly Skrevet 14. juli 2002 #42 Skrevet 14. juli 2002 Ser ut som jeg ligger på "normalen" her ja. Var 16 år og oppriktig glad i kjæresten min, som var like jomfruelig som meg til tross for at han var 4 år eldre. Det ble nok ikke "det store jordskjelvet" med to nybegynnere, men har aldri angret hverken på tidspunkt eller typen. Vi holdt sammen i 2 år, og den dag i dag er han den enste jeg har sagt "jeg elsker deg" til, og ja, jeg mente det også Men har vært VELDIG glad for alle de gangene jeg ble "redda" i siste liten. Det skjedde mer enn en gang at jeg rota meg ut på tynn is i fylla Lilly
Gjest Nathalie Skrevet 14. juli 2002 #43 Skrevet 14. juli 2002 Jeg var 15år... og drita full... Gjorde med en kamerat av meg, som hadde dame.... :oops: Husker ikke første gangen sååå godt, annet enn at det var skitvondt! Men vi var elskere i 2år etterpå, og hadde "jevnlig" sex... Overalt... Og det ble bedre og bedre for hver gang! :D
Tonje Skrevet 15. juli 2002 #44 Skrevet 15. juli 2002 Jeg var 16 år, første gang. Hadde vært sammen med typen min i 2 mnd'er da. Og er fortsatt sammen med han nå (vært sammen litt over 1 år nå) Jeg angrer absolutt ikke. En gang måtte jo være den første :D
Gjest Anonymous Skrevet 15. juli 2002 #45 Skrevet 15. juli 2002 Var 18,5 år og hadde vært sammen med fyren i åtte måneder før vi gjorde det på ordentlig. Hadde vært nære på mange ganger før det. Det var omtrent samtidig som venninnene mine, så jeg synes ikke jeg var verken tidlig eller sent ute. Etter å ha lest tråden her er det en ting jeg lurer på. Hvor gamle er egentlig alle dere som debuterte når dere var 14-16 år. Jeg innbiller meg at debutalderen har sunket de siste årene. Det er åtte år siden jeg debuterte.
waco Skrevet 15. juli 2002 #48 Skrevet 15. juli 2002 Var det en del av planen din at han skulle bli anmeldt...?
Sandy Skrevet 15. juli 2002 #49 Skrevet 15. juli 2002 Waco, hva med å bidra litt til innleggene, istedet for å ligge på lur og skyte all spurven...? Begynner å bli litt teit nå, egentlig..
Gjest Anonymous Skrevet 17. juli 2002 #51 Skrevet 17. juli 2002 Første gang var da jeg var ca 17 år. 8) 8) 8) 8) 8)
Aquarius Skrevet 19. juli 2002 #54 Skrevet 19. juli 2002 Dette vil øke gjennomsnittet: http://www.nettavisen.no/servlets/page?sec...n=7&item=223286
Gjest Kinga Skrevet 19. juli 2002 #55 Skrevet 19. juli 2002 17 år; og såååå ivrig etter å få mer greie på hva det gikk i; dette her med samleie og sånt... ...det gav mersmak ikke fordi første gangen var så fantastisk, men mer fordi det var sånn middels - det var bare å jakte videre på de store opplevelsene jeg hadde hørt så mye om...
Gjest eminel Skrevet 19. juli 2002 #56 Skrevet 19. juli 2002 :o Gift i 34 år og fremdeles er begge to jomfruer????! :o
Gjest Anonymous Skrevet 22. juli 2002 #57 Skrevet 22. juli 2002 Jeg var 14 og angrer ikke i det hele tatt!! Vi var begge klare for det, og vi hadde prøvd oss fram en god stund før vi tok skrittet helt ut.. Vi var sammen i drøyt 2 år etter debutten!
RomeoBoy Skrevet 23. juli 2002 #58 Skrevet 23. juli 2002 Hei! Jeg er en gutt på 17 år, er fortsatt jomfru! Ikke nødvendigvis fordi at jeg er stygg og mangler draget på damer, jeg anser meg selv for å ha et normalt utseende. Men jeg har det så bra uten dame, at jeg har ikke gjort noen innsats for å få det, liker å være fri. Men jeg kjenner jo at jeg savner det stadig mer å ha noen å være glad i. Saken er den at jeg har vært på fest og fått tilbud fra ei jente, hun var pen, det var ikke det, men jeg følte ikke at det var riktig. Siden det kom til å være første gangen, og en ting som jeg kommer til å huske resten av livet, så ville jeg ikke at det skulle skje på doen på en fest (vi hadde kommet så langt at vi hadde låst døren til doen og sto og klinet, og hun prøvde å få av meg genseren, når jeg satte foten ned og forklarte henne hvorfor jeg ikke kunne gjøre det) Jeg vil at det skal være perfekt, med en jente jeg virkelig er glad i, og har vær sammen med en stund. Mange av kameratene mine som jeg har fortalt det til, har sakt at jeg måtte være gærn siden jeg ikke knulla henne. Men jeg synes det er bedre å være jomfru, og være stollt av det, enn å knulle på doen på en fest. Hva synes dere om dette, håper noen kan sende meg noen meldinger med tilbakemelding. Jeg angrer ikke.
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2002 #59 Skrevet 24. juli 2002 Jeg var 15 år og hun var 21 og læreren min. Hun var veldig nærvøs på skolen mandagen etterpå,redd jeg skulle sladre. Lærte mye av henne senere.
Gjest Anonymous Skrevet 24. juli 2002 #60 Skrevet 24. juli 2002 Her ser man at jenter har lavere debut alder enn gutter. Fordi i tenåringsårene blir de sammen med gutter som er opptil flere år eldre enn dem. Stakkars de andre guttene som må gå på yngre jenter da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå