Gå til innhold

Debuttalder!


Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg var 14 da jeg deputerte.... angrer egentlig ikke på det, for jeg var virkelig klar for det og jeg elsket kjæresten min da:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har flere enn en gang, løftet jomfruen opp i de voksnes rekker.... med glede.... jeg har tatt jentungen og sagt...."se her vesle pikebarn, du kom som ei jentunge og går ut som en kvinne..."......

Hvilken handling kan være mer respektfullt?

Waco

behjelpelig som alltid

Gjest Haugtussa
Skrevet

Jeg var 16 og voksen nok i hodet. Har aldri angret, selv om det ikke var en særlig god opplevelse. Jeg lærte av det!12

Skrevet

til deg som startet tråden og syntes 17 var veldig sent: det var det IKKE. 17 er gjennomsnittlig debutalder for jenter, 18 for gutter.

Skrevet

Er 34 og har ennå ikke debutert.12

Skrevet

Jeg var 17 og hadde vært sammen med kjæresten min i en måned og 3 dager. Nå har vi vært sammen i over 3år og jeg har ikke angret et sekund!

Skrevet

ivanka:

Jeg synes det var passe for meg, men var sent ute i min vennekrets var det jeg mente!

Men det viktigste er jo å gjøre det, når man selv er klar for det og har lyst!=)

Gjest Anonymous
Skrevet

Var 14 år da jeg debuterte. Det var nok litt tidlig, og ikke den helt store opplevelsen, men ok. Er nå 26, og sammen men en på 25. Jeg var hans første, og det var en ære! Og han var slett ikke dårligere med å tilfredsstille meg selv og han hadde ventet så lenge. Han er faktisk den beste jeg har hatt! Det beste er nok å vente til etter man er 16 (lovlig) før man debuterer iallefall, og at man er edru. Sex er best når man er edru, og første gangen er jo litt spesiell. Man vil huske det resten av livet, og da er det jo greit om det blir en fin opplevelse.

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg debuterte for noen mnd siden.. 19 år gammel.. hadde tenkt å vente ennå lenger, men angrer IKKE.. HAN er 10 år eldre enn meg, men aldersforskjellen er ikke noe problem, selv om det høres brutalt ut.sexen er fantastisk.. og det at han hadde såpass mye erfaring gjorde det lett for meg den/de første gangene.. er GLAD for at jeg valgte han som min førte..han visste hva han skulle gjøre for å få meg til å føle meg komfortabel!

  • 1 måned senere...
Skrevet

Jeg var nettopp blitt 18 og hadde vært drittlei jomfutilværelsen minst ett år allerede :)

Skrevet

Jeg var 14 år..

Det var nok litt i tidligste laget, men det var i allefall med min daværende kjæreste som jeg var stupforelsket i, og som var glad i meg :)

Frk. Busybody

Skrevet

Beina i kors til jeg fylte 19!

Likevel var jeg litt skuffa over opplevelsen.

Gjorde det jeg ikke skulle gjøre.. en type jeg stolte på, men ikke var forelsket i. Var ikke spesielt edru heller.

Må innrømme at jeg følte meg litt presset. Ikke av ham, men av alt og alle rundt meg. Det var liksom litt flaut å være jomfru!

Angrer heller ikke, skulle bare ønske at jeg hadde følt mer for denne gutten.

Synes at det er for tidlig når man er under 16 år..

Gjest Verdande
Skrevet

Jeg var 16, han var 15, og vi hadde vært sammen noen måneder. Begge var jomfruer, og det jeg husker aller best er følelsen av faen, er det dette som liksom skal være så fantastisk? Uansett var det greit å få det overstått, og jeg angrer ikke på verken at det ble ham eller at det ble da.

Ting har heldigvis tatt seg kraftig opp på de årene som har gått siden den gang :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jente18

Var 13, 6 dager til jeg ble 14. Kanskje litt tdlig, men for meg var det greit.

Var i sammen med min daværende kjæreste. Vi var i sammen til jeg ble 15.

Synes det var deilig jeg første gang, ikke spesielt vondt.

God helg alle sammen.. :briller::hoho::ler:

Skrevet

Jeg var 15, nesten 16. Han også. Vi hadde bare vært sammen noen dager...

Ikke vondt, men ikke spesielt godt heller! Angret en lang stund etterpå, men ting har blitt bedre. Husker jeg ble litt overrasket dagen etterpå om at det ikke var vondt å sitte... :o Hadde hørt at det skulle liksom være det verste.

Twen

Skrevet

15 år og nyskjerrig :ler:

hadde vært sammen med kjæresten i to uker... syntes det var helt greit. dessuten ble jeg sammen med ham jeg giftet meg med når jeg var 17, så det var greit å ha rast fra seg litt :sjarmor:

Skrevet

Jeg var 17, vi hadde vært sammen i 2 år (er enda sammen) og det var en fantastisk opplevelse! Jeg angrer ikke!

Gjest eminel
Skrevet

17 år og full, med en jeg hadde vært sammen med i en uke.... :oops: Og så gjorde det j*** vondt!!!!! Men jeg angrer ikke. Vi har veldig bra sex nå og jeg elsker han mest i verden :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...