Gjest Anonymous Skrevet 23. mai 2002 #21 Skrevet 23. mai 2002 jeg var 14 da jeg deputerte.... angrer egentlig ikke på det, for jeg var virkelig klar for det og jeg elsket kjæresten min da:)
waco Skrevet 23. mai 2002 #22 Skrevet 23. mai 2002 Jeg har flere enn en gang, løftet jomfruen opp i de voksnes rekker.... med glede.... jeg har tatt jentungen og sagt...."se her vesle pikebarn, du kom som ei jentunge og går ut som en kvinne..."...... Hvilken handling kan være mer respektfullt? Waco behjelpelig som alltid
Gjest Haugtussa Skrevet 26. mai 2002 #24 Skrevet 26. mai 2002 Jeg var 16 og voksen nok i hodet. Har aldri angret, selv om det ikke var en særlig god opplevelse. Jeg lærte av det!12
ivanka Skrevet 26. mai 2002 #25 Skrevet 26. mai 2002 til deg som startet tråden og syntes 17 var veldig sent: det var det IKKE. 17 er gjennomsnittlig debutalder for jenter, 18 for gutter.
Jenta Skrevet 26. mai 2002 #27 Skrevet 26. mai 2002 Jeg var 17 og hadde vært sammen med kjæresten min i en måned og 3 dager. Nå har vi vært sammen i over 3år og jeg har ikke angret et sekund!
HappyGirl Skrevet 27. mai 2002 Forfatter #28 Skrevet 27. mai 2002 ivanka: Jeg synes det var passe for meg, men var sent ute i min vennekrets var det jeg mente! Men det viktigste er jo å gjøre det, når man selv er klar for det og har lyst!=)
Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2002 #29 Skrevet 30. mai 2002 Var 14 år da jeg debuterte. Det var nok litt tidlig, og ikke den helt store opplevelsen, men ok. Er nå 26, og sammen men en på 25. Jeg var hans første, og det var en ære! Og han var slett ikke dårligere med å tilfredsstille meg selv og han hadde ventet så lenge. Han er faktisk den beste jeg har hatt! Det beste er nok å vente til etter man er 16 (lovlig) før man debuterer iallefall, og at man er edru. Sex er best når man er edru, og første gangen er jo litt spesiell. Man vil huske det resten av livet, og da er det jo greit om det blir en fin opplevelse.
Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2002 #30 Skrevet 30. mai 2002 jeg debuterte for noen mnd siden.. 19 år gammel.. hadde tenkt å vente ennå lenger, men angrer IKKE.. HAN er 10 år eldre enn meg, men aldersforskjellen er ikke noe problem, selv om det høres brutalt ut.sexen er fantastisk.. og det at han hadde såpass mye erfaring gjorde det lett for meg den/de første gangene.. er GLAD for at jeg valgte han som min førte..han visste hva han skulle gjøre for å få meg til å føle meg komfortabel!
Klips Skrevet 12. juli 2002 #31 Skrevet 12. juli 2002 Jeg var nettopp blitt 18 og hadde vært drittlei jomfutilværelsen minst ett år allerede
Salamandra Skrevet 12. juli 2002 #32 Skrevet 12. juli 2002 Jeg var 14 år.. Det var nok litt i tidligste laget, men det var i allefall med min daværende kjæreste som jeg var stupforelsket i, og som var glad i meg Frk. Busybody
Gjest Lea Skrevet 12. juli 2002 #33 Skrevet 12. juli 2002 Beina i kors til jeg fylte 19! Likevel var jeg litt skuffa over opplevelsen. Gjorde det jeg ikke skulle gjøre.. en type jeg stolte på, men ikke var forelsket i. Var ikke spesielt edru heller. Må innrømme at jeg følte meg litt presset. Ikke av ham, men av alt og alle rundt meg. Det var liksom litt flaut å være jomfru! Angrer heller ikke, skulle bare ønske at jeg hadde følt mer for denne gutten. Synes at det er for tidlig når man er under 16 år..
Gjest Verdande Skrevet 12. juli 2002 #34 Skrevet 12. juli 2002 Jeg var 16, han var 15, og vi hadde vært sammen noen måneder. Begge var jomfruer, og det jeg husker aller best er følelsen av faen, er det dette som liksom skal være så fantastisk? Uansett var det greit å få det overstått, og jeg angrer ikke på verken at det ble ham eller at det ble da. Ting har heldigvis tatt seg kraftig opp på de årene som har gått siden den gang
Gjest Anonymous Skrevet 12. juli 2002 #35 Skrevet 12. juli 2002 Jente18 Var 13, 6 dager til jeg ble 14. Kanskje litt tdlig, men for meg var det greit. Var i sammen med min daværende kjæreste. Vi var i sammen til jeg ble 15. Synes det var deilig jeg første gang, ikke spesielt vondt. God helg alle sammen..
Twen Skrevet 12. juli 2002 #36 Skrevet 12. juli 2002 Jeg var 15, nesten 16. Han også. Vi hadde bare vært sammen noen dager... Ikke vondt, men ikke spesielt godt heller! Angret en lang stund etterpå, men ting har blitt bedre. Husker jeg ble litt overrasket dagen etterpå om at det ikke var vondt å sitte... :o Hadde hørt at det skulle liksom være det verste. Twen
tingeling Skrevet 13. juli 2002 #37 Skrevet 13. juli 2002 15 år og nyskjerrig hadde vært sammen med kjæresten i to uker... syntes det var helt greit. dessuten ble jeg sammen med ham jeg giftet meg med når jeg var 17, så det var greit å ha rast fra seg litt
EmmaK Skrevet 13. juli 2002 #39 Skrevet 13. juli 2002 Jeg var 17, vi hadde vært sammen i 2 år (er enda sammen) og det var en fantastisk opplevelse! Jeg angrer ikke!
Gjest eminel Skrevet 14. juli 2002 #40 Skrevet 14. juli 2002 17 år og full, med en jeg hadde vært sammen med i en uke.... :oops: Og så gjorde det j*** vondt!!!!! Men jeg angrer ikke. Vi har veldig bra sex nå og jeg elsker han mest i verden :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå