Gå til innhold

Debuttalder!


Fremhevede innlegg

Skrevet

Når debuterte dere?

Og er det en forskjell der på jenter og gutter?

Jeg selv debuterte da jeg var nesten 17 år!

Veldig sent kanskje, men ville være sikker før jeg gjorde noe!

Jeg angrer meg ikke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke sent i forhold til meg - jeg var nesten 21! Jeg angrer absolutt ikke på at jeg ventet til jeg ble sammen med en gutt jeg stolte 100 % på. icon_smile.gif12

Skrevet

Jeg var også 17 år når jeg debuterte og angrer på det.

Traff drømmemannen 2 måneder etterpå. Hvorfor kunne jeg ikke ventet litt til da??????????? murvegg.gif

12

Skrevet

Jeg var akkurat fylt 17, og syntes det var helt greit. Om det hadde skjedd tidligere eller senere ville jeg nok også syntes det hadde vært greit... icon_smile.gif12

Skrevet

16 år.. angrer ikke ;)

Gjest Tristessa
Skrevet

Var 15 år, så som så med opplevelsen, men en gang måtte det da skje... Og jeg er ikke av den oppfatning at alt skal være så perfekt heller, men fint var det jo på sin måte. 100% edru og.12

Skrevet

Jeg var 16 (og et halvt), og angrer ikke. Det var en flott opplevelse, absolutt, men jeg kunne sikkert ha ventet. Jeg hadde da vært sammen med han i tre måneder, og vi var sammen i ett og et halvt år. Men som jeg sa, opplevelsen var helt nydelig, så jeg angrer ikke! icon_biggrin.gif12

Skrevet

Var 16, og gjorde det med bestekameraten min... icon_biggrin.gif12

Gjest gjest 0
Skrevet

Jeg hadde akkurat fylt 18 år. Vi hadde vært sammen i 1/2 år og holdt sammen i 2 1/2 halvt til. Angrer overhodet ikke over at jeg ventet så lenge! Er veldig glad vi tok den tiden vi gjorde.12

Gjest Virvel
Skrevet

Jeg var 15 år, og det var med kjæresten min som jeg hadde vært sammen med i litt over en måned.

Oi. Nå hørtes det plutselig litt fælt ut...hehe...men det var veldig fint og riktig for oss begge, så jeg har aldri angret på det!12

Gjest lilletroll
Skrevet

Var vel 16 år, men på god vei 17 tror jeg....skulle gjerne ønske at jeg hadde ventet til jeg traff min nå forlovede som 19 åring, men det nytter jo ikke å være etterpåklok, eller hva...icon_smile.gif

Skrevet

Jeg var 14, hadde vært sammen med typen nesten et år før vi hadde samleie. For meg føltes det veldig riktig, og har aldri angret på det.

Skrevet

2 dager etter at jeg hadde fylt 17. med kjæresten min og jeg angrer IKKE. vi hadde bare vært sammen i litt over 1 mnd, men jeg syntes ikke det gjorde noe, vi var klare for det begge to så hvorfor vente?!

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg var 18, og burde kanskje ventet enda lengre icon_smile.gif Den store opplevelsen kom ikke før et par år senere icon_smile.gif

Skrevet

var 17 (nesten 18), var egentlig ikke klar for det, skulle ønske jeg hadde ventet litt til...12

Skrevet

Jeg var 15 år, hadde hatt kjæreste i et halvt år.Var en ganske så fin opplevelse.12

Skrevet

Var 17 1/2. Vi hadde vært sammen noen måneder, og det var en helt grei opplevelse. Han var 5 år eldre enn meg, og var egentlig ganske hensynsfull -og også veldig åpen/avslappet. En ok fyr å debutere med. Husker jeg følte meg VELDIG voksen etterpå....

Nelle icon_smile.gif

Skrevet

Jeg debuterte som 17 åring.

Kunne selføgelig ventet litt lenger, men der og da virket det riktig for oss begge icon_smile.gif

12

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg var 19 og hadde ventet LENGE syntes jeg!

Nå ser jeg ikke at jeg har gått glipp av noe (ikke misforstå den da..), og ser ikke poenget med å ligge med noen når en er 15-16, de er jo barn enda...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...