Gå til innhold

Wei Wei singelliv - dagbok


Gjest Wei Wei

Anbefalte innlegg

Hva med å spørre han litt mer direkte, om dere skal finne på noe?

Det var det jeg mente. Hvordan kan du vite at dere kun er venner når du ikke har spurt?

PS: Jeg skal svare på spm ditt om M senere. Lang historie det med meg og han. Siden dette er vår 2.gang som kjærester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Wei Wei

Jeg har faktisk tenkt å spørre sånn som Elissima foreslo tidligere, men jeg vil ta det opp ved personelig møte. Og da vil jeg gjerne vente litt til han spør om å møtes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, Miss S. Du nevnte du datet M 1,5 mnd før dere ble kjørester. Var det da tydelig at han likte deg og hva det fører til? Så dere hverandre ofte da?

Kan jo fortelle om både nå og forrige gang vi var sammen.

Når vi ble introdusert for hverandre, og møttes for andre gang på en fest. Endte vi opp med å prate nesten hele tiden og avsluttet kvelden med å kline. Vi datet i 2 uker før vi ble sammen. Det føltes veldig riktig å bli sammen. Vi pratet veldig mye om alt og ble veldig godt kjent.

Men nå som vi er sammen igjen. Det var jo før jul ifjor hvor jeg skjønte at det var noe mer enn bare venner mellom oss. Vi holdt på i ca 1 mnd, frem og tilbake, før vi ble enige om å bli sammen.

Ingenting har endret seg før eller etter at vi ble sammen. Når det gjelder, hvor ofte vi treffes. Det kan være alt fra 1-6 ganger i uka. Alt kommer ann på hvordan vi jobber og hva vi har av andre planer.

Når vi ble kjent med hverandre, så var det veldig tydelig at han likte meg. Han la aldri skjul på det og følelsene sine. Det likte jeg med han. Selvom det var litt skremmende til tider. Vi ble enig om når vi datet at vi alltid skulle være ærlig med hverandre. Ingen av oss var interessert i å spille et spill og såre den andre.

Vet ikke om du ble så mye klokere. Bare å spørre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

Da har jeg sendt en melding til ham igjen. Hva er vitsen med å vente hvis jeg vil høre noe fra ham? Han vet jo ikke at jeg venter. Da kan jeg ta ansvar for egne ønsker =)

Jeg syns din situasjon var enklere, Miss Stiles siden det var åpenbar M var interessert i deg. Har opplevd det bare en gang tidligere. Det er deilig når det er ingen tvil på at gutten vil ha jevnlig kontakt med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

Jepp. Han spurte om mine planer for helgen og jeg spurte direkte tilbake: Spør du bare, eller har du noen ideer?" "Nei, jeg spør bare for å spøre. Har ingen planer selv: så vi kan tilbringe tiden sammen uten planer))" Ja, sa selvfølgelig, Ja.

Yohoo! Da venter jeg spent på svar om kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Han spurte om mine planer for helgen og jeg spurte direkte tilbake: Spør du bare, eller har du noen ideer?" "Nei, jeg spør bare for å spøre. Har ingen planer selv: så vi kan tilbringe tiden sammen uten planer))" Ja, sa selvfølgelig, Ja.

Yohoo! Da venter jeg spent på svar om kvelden.

Hm.... Jeg skjønner liksom ikke helt hva han driver med. Om han er interessert eller ikke. Kanskje redd for å vise det til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wei Wei

Hm.... Jeg skjønner liksom ikke helt hva han driver med. Om han er interessert eller ikke. Kanskje redd for å vise det til deg.

Vel, jeg har en mistanke om at han ikke var så mye aktiv med jenter før. Vanskelig å forklare, men det er vel fordi han ikke er den peneste og den høyeste. Jeg selv var i tvil de 2 første gangene vi møtes. Men heldigvis, var han veldig initiativrik i begynnelsen og jeg ga etter og møtte ham en gang til. Bare det var nok for å forstå at han han god personelighet, er omtenksom (hvor mange menn er det i dag, som lar deg gå først i døra?). Og vi har masse- masse å prate om!

Jeg mener at er man tydelig helt uinteressert, så ungår man personen helt.

Vil han bare ha en venn? Greit. Jeg har ikke så mange venner heller, så vil gjerne ha noe kjente. Spesielt siden jeg skal flytte til hans by om sommeren (andre grunner).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M har heller ikke veldig mye erfaring med jenter. Han har lett for å prate med jenter og bli venner med dem, i stedet for å bli kjærester. Men jeg bryr meg ikke om det. Det er personligheten og humoren hans jeg falt for.

Håper du hører noe fra han senere. Og at dere finner på noe til helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

M har heller ikke veldig mye erfaring med jenter. Han har lett for å prate med jenter og bli venner med dem, i stedet for å bli kjærester. Men jeg bryr meg ikke om det. Det er personligheten og humoren hans jeg falt for.

Håper du hører noe fra han senere. Og at dere finner på noe til helga.

At jeg skulle høre fra ham hadde jeg ingen tvil om. Foreløpig foreslo han en skitur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg skulle høre fra ham hadde jeg ingen tvil om. Foreløpig foreslo han en skitur.

Hva svarte du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

Det blir ikke noe ski, siden han er ikke helt i form og vil ikke fryse.

Han foreslo i stedet for at jeg skal komme om kvelden. Jeg syns kl. 6-7 er litt i det seneste laget med tanke på at jeg må kjøre 1,5 time tilbake. Han skrev jeg kunne overnatte til i morgen siden han har ingen planer for søndager.

Jeg lovte å sende en sms senere og si hva jeg skal.

Hva skal jeg gjøre? Jeg kunne jo like godt dra dit i morgen tidlig, men det er jo bedre å sitte sammen om kvelden.

Jeg tror jeg har bestemt meg, men er ikke helt sikker ennå.

Som sagt, så er vi bare i bli kjent fasen.

Endret av Wei Wei
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

Hva gjorde du? dro du til han igår?

Ja, jeg dro og vi så på mange filmer til kl. 12 om natta. Så sov vi i separate rom. På søndag spiste vi frokost, så på tv, pratet helt til jeg dro hjem kl. 16.

Ikke noe forsøk på en klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm.. dere har møtt hverandre noen ganger nå og ingenting har skjedd. Synes det er rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Wei Wei

Hm.. dere har møtt hverandre noen ganger nå og ingenting har skjedd. Synes det er rart.

Enig.

Men jeg tror han har fått en følelse av at jeg er veldig forsiktig når det gjelder menn. Noe som egentlig stemmer.

Jeg vet ikke. Hva om vi er bare bekjente? Vi ler masse. Jeg mener vi flørter bittelitt og (e.g. "finner du ikke ei pute hjemme så kan du komme til meg, jeg har tre (hans ord)).

Jeg bare tar tid til hjelp og ser hvordan det går.

Har mange andre ting i livet mitt å tenke på akkuratt nå.

Endret av Wei Wei
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt om han tuller eller flørter med deg. Selv hadde jeg blitt utålmodig av å ikke vite om personen liker meg eller ikke. Så jeg hadde spurt for lenge siden. Men det spørs jo helt hva du vil gjøre selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

Jeg skjønner ikke helt om han tuller eller flørter med deg. Selv hadde jeg blitt utålmodig av å ikke vite om personen liker meg eller ikke. Så jeg hadde spurt for lenge siden. Men det spørs jo helt hva du vil gjøre selv.

Det er jo det. Jeg på en måte holder meg igjen inntil jeg finner ut hva han vil.

Endret av Wei Wei
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo det. Jeg på en måte holder meg igjen inntil jeg finner ut hva han vil.

Og det skjønner jeg veldig godt. Men spørsmålet, hvor lenge er det til du finner ut av det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...