Gå til innhold

Wei Wei singelliv - dagbok


Gjest Wei Wei

Anbefalte innlegg

Gjest Wei Wei

Jeg har tenkt å lage ei dagbok om hva som skjer i livet mitt med tanke på den nye gutten jeg ble kjent med.

Her er historien så langt.

Jeg traff han i november og vi har møtt hverandre 5 ganger nå. Vanligvis går vi en tur i timevis, spiser middag eller tar en kaffe sammen. Praten går veldig lett og jeg vil derfor bli bedre kjent med ham.

Han inviterte meg å stå slalom neste helg (uke 8), men jeg syns det er lenge til. Så jeg turte be ham til min by på besøk. Jeg er nesten sikker på at han sier ja, men allikevel føles det litt rart å ta initiativet.

Hvis dere har noen tanker så kan dere kommentere. Ellers holder jeg denne tråden for megselv.

Endret av Wei Wei
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Wei Wei

Gratulerer med dagbok!! :blomst:

Her vil jeg følge med!

Takk, takk. Han har ikke svart enda, men jeg vet at han jobber til kl.8 i dag.

Har nemlig lyst til å "slette" eposten, men det går jo ikke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

Fikk faktisk kalde føtter. Skrev at jeg kom på at han skulle på trening med gutta på søndag, så det passet sikkert ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er han helt sikkert opptatt siden han er på jobb til kl 20. Vent med å sende flere meldinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

Han skrev for ikke så lenge siden at han skal ordne sakene sine på lørdag og frigjøre søndagen. Guttene orket ikke å trene ute de siste 2 uker, så D regner ikke med en treningsøkt denne søndagen heller.

Hjelp meg nå. Hva skal jeg lage som ikke har mye kolesterol?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han skrev for ikke så lenge siden at han skal ordne sakene sine på lørdag og frigjøre søndagen. Guttene orket ikke å trene ute de siste 2 uker, så D regner ikke med en treningsøkt denne søndagen heller.

Hjelp meg nå. Hva skal jeg lage som ikke har mye kolesterol?

Så koselig! Da får du besøk på søndag?

Middag du skal lage til han og deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

Så koselig! Da får du besøk på søndag?

Middag du skal lage til han og deg?

Ja, han nevnte at han passer på kolesterolnivå og derfor spiser lite smør og egg. Må lese mer om det på nettet. Ellers kan jeg åpne et kjøleskap og spørre hva det er jeg kan bruke.

Jeg vet faktisk ikke om vi skal spise sammen på fredag, men vil være forberedt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han nevnte at han passer på kolesterolnivå og derfor spiser lite smør og egg. Må lese mer om det på nettet. Ellers kan jeg åpne et kjøleskap og spørre hva det er jeg kan bruke.

Der har ikke jeg peiling. Søke litt og se hva du finner. Spør her på KG. Eller spør han. Om det er noe han liker av mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

Nå skrev han at jeg kan komme til ham istedenfor side jeg kunne blitt lei av å sitte hjemme (var syk i noen dager). Hmm, betyr det noe at han ikke vil bruke tiden på toget? Er det i det hele tatt noe å tenke om?

Hva sier dere? Overanalyserer jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

Hm... hva ble det til igår? Dro du?

Det var ikke i går det var snak om. Vi pleier å avtale i forveien, så vi snakker om søndagen, altså i morgen.

Litt generelt: For meg er det ikke naturlig å sende/få melding litt brått ala "Hvordan går det? Lyst å treffes i dag?"

Foretrekker at ting blir sagt på forhånd, sånt at jeg gir/har muligheten til å tilpasse hverdagen og, selvfølgelig, glede seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner hva du mener men jeg liker begge deler. Av og til kan en spontan date være mer koselig enn en planlagt date.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wei Wei

Da er enda et møte overstått.

Jeg kom til ham kl 12. Vi lagde kake sammen, så på en film. Hvor mye av innholdet vi fikk med oss er et annet spørsmål fordi vi partet nesten hele tida.

Så lagde han middag, vi så mer på tv og pratet. Etterhvert ble kl. 9 og da foreslo han at jeg overnattet siden jeg hadde en lang reisevei hjem. Etter litt frem og tilbake forstod jeg at det er enklest. Jeg sov i hans seng, mens han sov i stua.

I dag spiste vi frokost og han dro på jobb, jeg -- hjem. Fikk en melding litt senere om jeg kom meg trygt hjem. Koselig =)

Han foreslo å møtes neste helg og, men vi skulle avtale senere om det blir lørdag eller søndag.

Altså, vi har kjent hverandre siden desember. Hva er sjansen for at han vil ha meg som en venn hvis vi ble kjent på nettet? Er det vanlig å bevare ei jente som en venn? Eller avslutter menn kontakten hvis de ikke er interesserte i ei jente som noe mer enn vennskapelig?

Endret av Wei Wei
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig koselig!! :rodmer: Jeg får inntrykket av at han er interessert i deg mer enn en venn. Men det kan godt hende jeg tar feil. Synes det er hyggelig gjort av han å sjekke at du kom deg hjem og samtidig spørre om dere kan treffes neste helg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Wei Wei

Er du en gi-klem-person da?

Nei, det er ikke jeg heller.

Men Gud, du aner ikke hvor sterkt jeg ville ta hånden hans mens vi satt i sofa! Jeg merket også at han holdt hånda si på sofaryggen og det var jo nesten som om han holdt rund meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke jeg heller.

Men Gud, du aner ikke hvor sterkt jeg ville ta hånden hans mens vi satt i sofa! Jeg merket også at han holdt hånda si på sofaryggen og det var jo nesten som om han holdt rund meg :)

Hm... jeg er heller ikke det.

Så koselig! Gjør han det samme neste gang, så setter du deg tettere inntil han. Og ser hva han gjør da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

Yohoo, han skrev til meg igjen! Så lite ei jente trenger for å være lykkelig :fnise:

Forresten. Er det lurt å si først at jeg liker ham? Må man si det i det hele tatt eller er det bedre å vise ved oppførselen sin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...