Gå til innhold

Wei Wei singelliv - dagbok


Gjest Wei Wei

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Wei Wei

Denne uka har han et vennepar på besøk. Han spurte meg for lenge siden om jeg skal være med å stå slalom med dem. Jeg sa det føltes rart å bli kjent med hans nære venner.

D. hadde planer om å dra til slalombakken i nabobyen for den var større. Han skulle bekrefte planene sine.

Nå fikk jeg en melding "Hei, Wei Wei. Takk for sist. I går fikk jeg prate med vennene. Hvis det blir noe av slalom, så blir det i *** (byen hans)". Altså, vil han ha meg med eller ikke? Er det meg han ville treffe en gang til eller trengte han bilen min?

Jeg vet, det er best å spørre ham direkte. Det med bilen er min egen ide. D aldri nevnte det. Men i den siste mellingen skrev han ikke om jeg skulle komme eller hvilken dag det ble. Jeg tror jeg ikke er invitert allikevel.

Har tenkt å sende en melding "God plan. Kos dere :)"

Hva syns dere?

Endret av Wei Wei
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han spurte deg om du ville være med, så vil han nok det. Ellers hadde han ikke spurt deg. Har du ikke lyst til å bli med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

Hvis han spurte deg om du ville være med, så vil han nok det. Ellers hadde han ikke spurt deg. Har du ikke lyst til å bli med?

Det stemmer, han spurte for to uker siden og forrige helg.

Denne uka sa han det ikke var sikkert de skulle stå slalom på grunn av varmegrader. Han bekreftet at det blir hans by i hvertfall. Men han sa jo ikke om det blir lørdag eller søndag, når på dagen osv. Han nevnte ikke meg i det hele tatt.

Og det er ikke bare å si det til meg senere for jed har 1,5 timers kjørevei.

Egentlig, så tenker jeg å la være å bli med hvis han nevner noe. Vil ikke sitte hjemme og vente hvis jeg kan tilbringe helgen ute.

Og for å svare deg direkte: jeg har lyst på å bli med for å møte ham, ikke på grunn av vennene eller slalom.

Endret av Wei Wei
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være et positivt tegn at han inviterer deg. Kanskje han vil at du skal møte vennene hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

Ja, jeg selv tenkte på at det er et positiv tegn. SElv om det er skremende for meg. Uansett, selv om det ikke blir noe av det, så likte jeg ideen.

Det virker som om han ikke har tilgang til pc og mobil disse dager, så jeg slutter og skrive noe til ham også. Han kontakter meg vel når vennene drar neste tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wei Wei

I dag tidlig skrev han til meg igjen. Han prøver faktisk å holde kontakt selv om jeg vet han er ekstremt opptatt =) Det nevner han selv. Jeg bare skrev noen ideer til hva han kan finne på med gjestene, noe han nevnte han slitter med :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

Så koselig da!! Jeg vil si at det er et tegn på at han liker deg :fnise:

Eller at han er i hvert fall vant til å ha meg i livet sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elissima

Virker jo som han liker deg da, når han inviterer deg til å overnatte oog sånt. Vet deet er skummelt, men du kan jo prøve å si noe sånt som "er det vennskap du er ute etter med meg eller noe mer? for jeg merker at jeg begynner å like deg som mer enn en venn". Det er ikke teit å si! Han blir sikkert bare glad :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

Etter en ukes stillhet fra han, tok jeg kontakten f'rst. Han svarte bare 30 min. senere.

Skrev han tenkte å gjøre det tidligere. Det var godt å høre.

Foreløpig ingen planer om å møtes. Har ikke sett hverandre på 2 uker nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wei Wei

Jeg skal avvente, se hva han foreslår.

Driver og skriver med ham nå, faktisk. Han startet =)

Endret av Wei Wei
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Wei Wei

Har sendt noen meldinger frem og tilbake i dag også. Mest om planene for helgen.

Jeg har mindre og mindre tro på at han vil trefe meg igjen. Altså, han liker sikkert å holde kontakt med meg, men han ringer aldri, bare skriver. Og det var bare i begynnelsen han tok initiativet til å treffes. I det siste var det meg.

Skal plassere han i venn-kategori (og det gjør ikke noe om han forsvinner helt) og skal leve videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

Såpass? Kan du ikke spørre han da?

Spørre om hva? Om å treffes? Jeg har gjort det de siste 3 ganger vi møtes.

I tillegg, så vet jeg at han er fortsatt på datingsiden daglig. Jeg vet det er bare mine konklusjoner som ikke nødvendigvis stemmer med virkeligheten, men hva om han letter atter en annen? Har erfart at jeg kutter ut ideen om å bli kjent med andre inntil jeg finner ut av hva som blir med den ene aktuelle. Og da kan jeg tape 1-2 år på hver av dem uten at det blir et kyss en gang.

Jeg vet ikke. På en måte så vil jeg vente og se det an fordi jeg liker ham. Og det merker jeg spessielt da vi er sammen. Lever jeg i ukevis uten å se ham, så blir jeg mer og mer ussiker på om det jeg så i ham virkelig var der.

Du, Miss S. Du nevnte du datet M 1,5 mnd før dere ble kjørester. Var det da tydelig at han likte deg og hva det fører til? Så dere hverandre ofte da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...