Gå til innhold

Hvor mange har du ligget med?

Fremhevede innlegg

Gjest Sevastra
Skrevet

Jente 20, låget med 16. Jeg er feminist og mener at jenter burde få ligge med hvem de vil, og så mange de vil uten å få et dårlig rykte på grunn av det. Gutter gjør det. Så lenge man ikke skader noen, hvorfor bry seg?

Jeg skiller lett mellom følelser og sex. Alle har behov, det er ikke galt å stille dem, selv om man ikke vil ha et forhold.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er helt enig, men forstår ikke hva det har med femenisme å gjøre. Det er stort sett andre damer som hakker ned på andre damer som ligger med mange menn :gjeiper:

Gjest Sevastra
Skrevet

Jeg er helt enig, men forstår ikke hva det har med femenisme å gjøre. Det er stort sett andre damer som hakker ned på andre damer som ligger med mange menn :gjeiper:

Fordi for meg er feminisme likestilling mellom kjønnene på alle måter, men andre ser det sikkert annerledes.

Skrevet

Akkurat det der handler vel bare mer om at man har et hode som sitter rett på. Selvfølgelig skal jenter også få lov til å ha sex med folk de ønsker.

Gjest Sevastra
Skrevet

Akkurat det der handler vel bare mer om at man har et hode som sitter rett på. Selvfølgelig skal jenter også få lov til å ha sex med folk de ønsker.

Jaja, men hvis vi har for mange hakk i sengestolpen er vi jo horer i følge mange.

Skrevet

Jaja, men hvis vi har for mange hakk i sengestolpen er vi jo horer i følge mange.

Og hva så?

• Liker 2
Skrevet

Enig med Tom... Hva så? Det er tanker inni dems hoder. De har ingen fysisk innvirkning på disse jentene som har mange sexpartnere, og stammer vel bare i sjalusi om at de selv ikke får seg noe :gjeiper:

Skrevet

Det morsomme med disse trådene er jo at alle som har hatt sex med ingen eller få (særlig jenter) får betydelig flere plusser enn andre. Misforstå meg rett: Det er ikke noe galt i få sexpartnere, men i vår likestilte tid, der retten til å velge selv hvordan man utøver sex, virker det som et paradoks at vi jubler for få sexpartnere mens vi spør folk med flere sexpartnere om de har en diagnose.

Pietistiske greier.

• Liker 1
Skrevet

Det morsomme med disse trådene er jo at alle som har hatt sex med ingen eller få (særlig jenter) får betydelig flere plusser enn andre. Misforstå meg rett: Det er ikke noe galt i få sexpartnere, men i vår likestilte tid, der retten til å velge selv hvordan man utøver sex, virker det som et paradoks at vi jubler for få sexpartnere mens vi spør folk med flere sexpartnere om de har en diagnose.

Pietistiske greier.

Jeg forstår ikke poenget med å gi plusser i en sånn tråd i det heletatt... Det er jo ikke akkurat som at innleggene er skrevet bra og er innholdsrike, med god komposisjon :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Pietistiske greier.

Rart, jeg har merket det motsatte i andre tråder der jenter får flere plusser jo tidligere de hadde sex for første gang, og jo flere antall sex partnere de har hatt.

Men du skjønner vel du og at folk begynner å lure litt på om noe er galt når noen har over 30+ sexpartnere som tenåring.

Gjest Nuppdupp
Skrevet (endret)

------

har ligget med 1 person, men er litt senil, så kan godt hende det var meg selv

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
Skrevet

Bare her på kg? 7-8...

Gjest Lille-pus
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger og krenkende spekulasjoner.

Spørsmål vedrørende moderering kan tas på PM eller i egen tråd på Ris&Ros.

Lille-pus, mod

Skrevet

hvor mange jeg har hatt sex med?

NOK

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...