Gå til innhold

Hvor mange har du ligget med?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor vil du ikke si?

Det er sikkert hun det var en tråd her om for en stund siden. Hun som pleide å runke folk for å være hyggelig :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jente

Alder: 25

Antall: 19

Samme her, kunne også vært foruten 3/4 av dem :fnise:

Skrevet

Samme her, kunne også vært foruten 3/4 av dem :fnise:

Hvordan skjer det at man ligger med folk man egentlig ikke vil ligge med?

• Liker 1
Skrevet

Uff, nå måtte jeg telle på fingerene, det er ikke bra. Trengte heldigvis bare de to hendene jeg har!

Jente, 21, 10 gutter. Fordelt slik:

2004: 1

2005: samme typen

2006: samme typen

2007: samme typen

2008: samme typen

2009: samme typen + 7 nye

2010: 1 ny

2011: samme som 2010 + 1 ny

Men av de 7 nye hadde jeg jevnlig sex med 5 av de uten forpliktelser, så om hver av de gangene hadde blitt regnet som ons hadde jeg nok vært oppe i 60 ... haha, blir anonym på denne...

Skrevet

Kvinne, 30 år.

3 stk; derav 1 i langvarig forhold og 2 i en-natts-forhold ;)

Skrevet

jente 23 år, har ligget med 34 gutter og 8 jenter. angrer ikke på en eneste av dem og var veldig tiltrukket av hver og en der og da, selv om det ikke nødvendigvis gjaldt dagen etter. kun 2-3 stykker som har vært fullstendig ukjente, ellers har jeg visst hvem alle har vært via venner og bekjente

• Liker 2
Skrevet

Er det ikke litt spesielt og ta med seg mennesker hjem for natten og ikke ønske de der neste dag?

Det er den litt nye holdningen i samfunnet jeg ikke helt skjønner meg på. Er det et snev av menneskeforakt som gjør at mennesker idag har denslags menneskehat?

Skrevet

Er det ikke litt spesielt og ta med seg mennesker hjem for natten og ikke ønske de der neste dag?

Det er den litt nye holdningen i samfunnet jeg ikke helt skjønner meg på. Er det et snev av menneskeforakt som gjør at mennesker idag har denslags menneskehat?

Det er veldig spesielt, ja. For meg, virker det som at sånne mennesker er veldig fulle av seg selv, og sine egne lyster. "Du er bare et redskap for å stille mine behov", og når man ser det i et stort bilde, er det veldig tragisk og trist.

• Liker 1
Skrevet

Du har så rett du har så rett. Når vi leser den allminnelige pikes bekjennelser idag så går det mye på, - "var tiltrukket der og da nå og i øyeblikket, men ikke dagen etterpå".

For meg så virker det umulig og bli tiltrukket av mennesker så mye at jeg har lyst til og ligge med dem, dersom det ikke er hele tiden! Jeg klarer ikke og forelsket meg i en person torsdag, pule dama, og så føle meg distansert fredagen.

Jeg skulle ønske jeg var som damer. Jeg skulle ønske jeg kunne styre følelsene mine og seksualtankene slik at jeg også bare kunne leke med mennesker slik disse jentene her klarer.

Man både beundrer og har litt angst på samme tid.

"for skulle man, gud forby, - forelske seg i en sånn en!" da har man virkelig tapt allerede før det begynte...

Skrevet

Det er et ganske normalt personlighetstrekk for gutter også, så jeg tviler på at det har noe med jenter å gjøre, i seg selv.

• Liker 1
Skrevet

Det er et ganske normalt personlighetstrekk for gutter også, så jeg tviler på at det har noe med jenter å gjøre, i seg selv.

forskjellen er vel at en gutt har lyst på dama hele tiden, og kaster henne vel ikke som et brukt håndkle dagen etter hvis hun kan brukes til noe mer? Kvinner har ikke vanskeligheter med og få seg en ny en, derfor er det ikke i samme motiv og ta vare på sine partnere.

• Liker 1
Skrevet

forskjellen er vel at en gutt har lyst på dama hele tiden, og kaster henne vel ikke som et brukt håndkle dagen etter hvis hun kan brukes til noe mer? Kvinner har ikke vanskeligheter med og få seg en ny en, derfor er det ikke i samme motiv og ta vare på sine partnere.

Det er nok en grunn til at menn har en stereotype som innebærer å dra med seg damer hjem, ha sex med dem, og hive dem ut dagen etter ;)

• Liker 1
Skrevet

Det er nok en grunn til at menn har en stereotype som innebærer å dra med seg damer hjem, ha sex med dem, og hive dem ut dagen etter ;)

Det hørtes ut som en fantasi svært få menn opplever vil jeg tro? Veldig få menn har det slik at de kan pule på nye damer hver uke. Det koster altfor mye ressurser og tid og energi.

For kvinner er det ikke anstrengende en gang.

• Liker 1
Skrevet

Du har pult 34 menn og 8 jenter når du er bare 23 år gammel? Er det rart at norske jenter har et dårlig rykte på seg i resten av Europa..

• Liker 1
Skrevet

Det hørtes ut som en fantasi svært få menn opplever vil jeg tro? Veldig få menn har det slik at de kan pule på nye damer hver uke. Det koster altfor mye ressurser og tid og energi.

Mulig? Jeg kjenner et par karer som holder på sånn der, og det virker ikke som at det er noe vanskelig for dem å finne villige kvinnfolk.

For kvinner er det ikke anstrengende en gang.

Jeg tror også det er mye lettere for jenter å "få seg noe", men utifra de jentene som jeg velger å ha i livet mitt, har jeg inntrykk av at de tenker litt mer på hva andre føler, enn det gutter stort sett gjør... Men jeg er veldig kresen på hvilke mennesker jeg gidder å ha med videre, så det kan jo ha noe med det å gjøre også.

Skrevet

Mulig? Jeg kjenner et par karer som holder på sånn der, og det virker ikke som at det er noe vanskelig for dem å finne villige kvinnfolk.

jo du har rett. jeg vil nok tenke at blant ti tilfeldige menn så er det nok et par tre som er flinke til og dra damer og som damer liker veldig godt fordi de er flinke til og dra damer.

Jeg tror også det er mye lettere for jenter å "få seg noe", men utifra de jentene som jeg velger å ha i livet mitt, har jeg inntrykk av at de tenker litt mer på hva andre føler, enn det gutter stort sett gjør... Men jeg er veldig kresen på hvilke mennesker jeg gidder å ha med videre, så det kan jo ha noe med det å gjøre også.

Det som jeg synes er skummelt er at før i tiden så valgte man heller og forelske seg først i første mulige brunstoffer man falt for, men ettersom tiden går så velger man og forelske seg etter at man har blitt kjent med personen og ikke før man blir kjent.

Tok mange år før jeg lærte meg det der. Og jeg har brent meg mange ganger. Men lærdom er bra. Det gjør at man får erfaringer. Erfaringer er fint for da slipper man og behøve og gjøre alle feil man har gjort tidligere om igjen. Så sånn sett er jeg jo fornøyd! =)

Skrevet

Så lenge ein har respekt og omsorg for både seg sjølv og dei ein ligg med, tykkjer eg folk får gjera som dei vil. Men likevel - å vera i starten av 20-åra og har legi med over 20-40 personar... Eg kan ikkje hjelpe for å tenkje at det ikkje kan ha vore mykje respekt og omsorg inkludert i desse episodane... Trist.

• Liker 2
Gjest smilejenta
Skrevet (endret)

Jente 18,

antall partnere: 1, og vi ligger fortsatt sammen ;-D

Endret av smilejenta

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...