Gå til innhold

Hvor mange har du ligget med?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jente , 24 - Et sted mellom 25-30 partnere...

Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

Til dere som svarer : Teller dere oralsex/fingring osv som en av de (Eks) 5 du har hatt sex med?

Nei..Uhm..da blir det tre da.

Halvveis "runka" en "kamerat" Kan jo ikke kalle det handjob engang. :skratte:

Gjest sardintroll
Skrevet

Antall: 1

Alder: 16

Til dere som svarer : Teller dere oralsex/fingring osv som en av de (Eks) 5 du har hatt sex med?

Jeg regner kun penetrering som sex i dette tilfellet.

Skrevet

Jente 21.

Jeg har hatt sex med 3, hvorav to av dem var lengre forhold (over et år), og tredjemann var et ons.

Skrevet

Alder: 28 (snart 29)

Antall: 5 og ingen fler vil det bli.

Hannkjønnet her er: 27 (snart 28)

Antall: 40 :sjenert:

Skrevet

Sist det var en slik tråd var det flere folk som hadde sykt mange partnere gitt alderen. Nå er det mange som har hatt relativt få sexpartnere. Er det tilfeldig, eller har alle "Sexpartner-trådene" gjort at folk nedjusterer antallet?

• Liker 1
Gjest "gjest"
Skrevet

Hvor mange jeg har pult skal TS og andre bare drite i. :filer:

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Sist det var en slik tråd var det flere folk som hadde sykt mange partnere gitt alderen. Nå er det mange som har hatt relativt få sexpartnere. Er det tilfeldig, eller har alle "Sexpartner-trådene" gjort at folk nedjusterer antallet?

This.

Skrevet

Jeg tror snarere at de som har hatt mange partnere avstår fra å svare isåfall, for jeg tror ikke folk lyver. :)

Skrevet

Lyver ikke når jeg sier at jeg er jente på 22 år. Som ikke har hatt noen sexpartnere. :sjenert:

Skrevet

Alder - 21

Partnere - 32

(jente, teller kun penetrering)

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Jeg tror snarere at de som har hatt mange partnere avstår fra å svare isåfall, for jeg tror ikke folk lyver. :)

Det er sikkert sant. Syns å huske det var en tråd her for ikke alt for lenge siden, og da var tallene adskillig høyere. Så mulig at de ikke svarer nå.

Gjest badeand1
Skrevet

Hvorfor svare hvis man skal juge?

Det er jo bare teit.

Jeg er hvertfall ærlig i alle tråder jeg svarer på.

Skrevet

Eg er 26,5 år og har med handa på hjartet berre legi med to personar :) Bortsett frå kyssing har eg ikkje vore "bortpå" nokon fleire heller.

Skrevet

Er jente;

Alder: 17

Antall: 3

:cowboy:

Skrevet

Alder: 23 (snart 24)

Antall partnere: 35-40!? Mistet tellingen.. Gjenbruk telles ikke! Ei heller bj, handjobs o.l.

• Liker 2
Skrevet

Alder: 23 (snart 24)

Antall partnere: 35-40!? Mistet tellingen.. Gjenbruk telles ikke! Ei heller bj, handjobs o.l.

Really? Det teller vitterlig for meg.

Jente, 31 år: 2 sexpartnere(begge kjærester).

Antallet ville nok vært betydelig høyere om jeg overhode var singel i 20 årene(eller noensinne blir det senere).

Intensjoner blir sjeldent realitet når jeg først blir fristet ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...