Gå til innhold

SKJEDDE DET VIRKELIG?!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Nei. jeg anmeldte han ikke den gangen, fordi jeg følte det var min feil. Men så skjedde det igjen i mars og akkurat det samme, bortsett fra da prøve jeg å dytte han vekk mange ganger og skrek at jeg ikke ville.

Det skjedde rett etter venninna mi dro hjem. Han spurte med engang om vi kunne ha sex og jeg sa nei. Så begynte han å si at jeg måtte ha grunn for å ikke ville ha sex med han. Også la han hele kroppen sin oppå meg og dro av meg buksa.

Det var da jeg fikk nok og anmeldte han. Følte ikke engang at det var min feil. Følte meg bare veldig dum som fortsatt var venn med idioten.

Første gangen kan det diskuteres om du hadde delvis skyld i det som skjedde. Andre gangen er det ikke noe å diskutere en gang. På dette tidspunktet er du fullt klar over hvilken fyr du har med å gjøre også er du fortsatt venner med han. Det er selvsagt han som har ansvaret, men herregud hvor dum enkelte folk er. Snakk om å gå med åpne armer inn i løveburet. Skal ikke dynke deg inn i litt salt og pepper i samme slengen?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første gangen kan det diskuteres om du hadde delvis skyld i det som skjedde. Andre gangen er det ikke noe å diskutere en gang. På dette tidspunktet er du fullt klar over hvilken fyr du har med å gjøre også er du fortsatt venner med han. Det er selvsagt han som har ansvaret, men herregud hvor dum enkelte folk er. Snakk om å gå med åpne armer inn i løveburet. Skal ikke dynke deg inn i litt salt og pepper i samme slengen?

Hold deg unna forumet hvis du kjeder deg så mye at du må være spydig mot en voldtatt kvinne.

Bare PISS at det er noe å diskutere delvis skyld i det første tilfellet hvis trådstarter er ærlig.

Ærlig talt, når det allerede har skjedd. Tror du det blir bedre at du kommer med sånne kommentarer ?

Til trådstarter, anmeld dette med en gang til politiet. Og si gjerne ifra til kjæresten din.

Så får vi håpe at han blir låst inne med noen folk i fengsel som ikke har noe til overs for de som gir seg på kvinner.

Fy faen, ble så opprørt av denne tråden at jeg måtte registrere meg. Fy for et svin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...