AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #1 Skrevet 15. februar 2012 Sov hos en kompis i natt, neste morgen våknet jeg av at han begynte å ta på meg. jeg sa til han at han skulle stoppe, jeg ville jo ikke at han skulle gjøre det. men han bare fortsatte, og jeg sa flere ganger at han skulle stoppe.. så plutselig holder han begge hendene mine hardt fast og har sex med meg, mens jeg ligger på magen! han holdt ikke på så lenge, og sa unnskyld etterpå .. vet ikke hvorfor jeg i det heletatt gadd å skrive det her. men kan virkelig ikke tro det skjedde og måtte bare få det ut på en måte, vil ikke snakke med noen om det. jeg er jo så glad i den gutten, men skjønner bare ikke at det skjedde..
aliata Skrevet 15. februar 2012 #2 Skrevet 15. februar 2012 (endret) Han voldtok deg? Endret 15. februar 2012 av aliata
Tullamore Dew Skrevet 15. februar 2012 #3 Skrevet 15. februar 2012 Han er søppel, og du skal holde deg langt unna. Det at han sa unnskyld etterpå er bare patetisk. Han vet han voldtok deg, og han visste han voldtok deg når han holdt deg fast, selv om du sa nei. Slikt spyler man ned i dass. 29
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #4 Skrevet 15. februar 2012 Hadde kameraten min gjort dette mot meg, hadde jeg ALDRI ville se han igjen...! Det fins dessverre noen få gutter som ikke klarer å styre fantasiene og hormonene sine, men det er ingen unnskyldning - han vet veldig godt hva han gjorde. Hadde jeg vært deg hadde jeg vært så forbanna og pisst og han burde være redd for å se meg igjen. Ikke ta kontakt med han igjen, og om han kontakter deg, sier du at du ikke vil ha noe med han å gjøre pga det som skjedde. Bestill time hos fastlege og fortell hva som skjedde, så tar dere det derifra. Ok? 7
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #5 Skrevet 15. februar 2012 Meg? Jeg mener bare at man ikke skal dømme noen før man vet hva som har skjedd. nå er dette et diskusjonsforum, så her må vi forholde oss til hva TS sier 9
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #6 Skrevet 15. februar 2012 nå er dette et diskusjonsforum, så her må vi forholde oss til hva TS sier Ja, og hva vet vi? Hun lå splitter naken i en god venns seng, og ante fred og ingen fare, før han plutselig antastet henne.
aliata Skrevet 15. februar 2012 #7 Skrevet 15. februar 2012 Det kan ikke kalles voldtekt når mannen ikke en gang får utløsning. Så da var ikke mannen til TS som fikk klamydia utro heller da? Han kom jo aldri i dama han var utro med heller.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #8 Skrevet 16. februar 2012 Ja, og hva vet vi? Hun lå splitter naken i en god venns seng, og ante fred og ingen fare, før han plutselig antastet henne. Hvem sa at jeg lå splitter naken, skrev jeg at jeg gjorde det kanskje..? for det gjorde jeg ikke! 9
aliata Skrevet 16. februar 2012 #9 Skrevet 16. februar 2012 Ja, og hva vet vi? Hun lå splitter naken i en god venns seng, og ante fred og ingen fare, før han plutselig antastet henne. Splitter naken? Hvor får du det fra, du som mener man ikke skal dømme før man vet hva som har skjedd. 3
aliata Skrevet 16. februar 2012 #10 Skrevet 16. februar 2012 Til TS: det her er ikke din feil. Han gjorde noe han ikke skulle ha gjort. Og selv om du kanskje ikke reagerer nå, så vil du få en etter-reaksjon. Og om du så ikke får det engang, så er det han gjorde fullstendig feil. Et nei er et nei. 3
Gjest Nuppdupp Skrevet 16. februar 2012 #11 Skrevet 16. februar 2012 (endret) neste gang du ser han, finn kompisene dine og gi han en skikkelig blåveis mens de står bak deg. få dem til å beskytte deg fra motangrep Endret 16. februar 2012 av Nuppdupp 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #12 Skrevet 16. februar 2012 Blir så irritert av folk som tror de vet alt! Jeg vet da selv at dette skjedde, selv om det føles uvirkelig ut enda. Jeg sa heller ikke at dere måtte tro meg? jeg skrev det ned for å få ut tankene mine på en måte. Skjønner ikke hvorfor jeg skulle ha diktet opp at det liksom skjedde? ..Uansett Takk for dere som viser at dere bryr dere, det betyr mer enn dere aner! Klarer ikke å slutte å tenke på det som skjedde og det er ikke særlig gøy, kjenner tårene presse på.. Samtidig er jeg kjempe redd for å ha fått kjønnssykdommer! noen som vet hvor lenge man må vente før man kan teste seg? 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #13 Skrevet 16. februar 2012 Blir så irritert av folk som tror de vet alt! Jeg vet da selv at dette skjedde, selv om det føles uvirkelig ut enda. Jeg sa heller ikke at dere måtte tro meg? jeg skrev det ned for å få ut tankene mine på en måte. Skjønner ikke hvorfor jeg skulle ha diktet opp at det liksom skjedde? Det var vel bare en dust som ikke trodde på deg. Ikke bry deg om ham. Han er ikke verdt det og er enten ute på å provosere eller han er følelsesmessig avstumpet. Jeg vet ikke hvor lang tid det skal gå før du tar tester hos legen din men tror det er kort tid. Ring legen i morgen å fortell vedkommende hva det gjelder så tar du det derfra. Masse lykke til, vennen. Og snakk med noen om det traumatiske du har vært igjennom. 1
tom1986 Skrevet 16. februar 2012 #14 Skrevet 16. februar 2012 (endret) Sov hos en kompis i natt, neste morgen våknet jeg av at han begynte å ta på meg. jeg sa til han at han skulle stoppe, jeg ville jo ikke at han skulle gjøre det. men han bare fortsatte, og jeg sa flere ganger at han skulle stoppe.. så plutselig holder han begge hendene mine hardt fast og har sex med meg, mens jeg ligger på magen! han holdt ikke på så lenge, og sa unnskyld etterpå .. vet ikke hvorfor jeg i det heletatt gadd å skrive det her. men kan virkelig ikke tro det skjedde og måtte bare få det ut på en måte, vil ikke snakke med noen om det. jeg er jo så glad i den gutten, men skjønner bare ikke at det skjedde.. at du ble voldtatt er forferdelig. anmeld han. men her ser vi et typisk eksempel på hvor naiv og godtroende kvinner kan være. menn og kvinner kan ikke være "kun venner". dersom dama ser ok ut og mannen er heterofil, vil han se på henne som et seksuelt objekt. det er bare sånn verden er. ts tror en venn er en venn, uavhengig kjønn. det er ikke slik verden er. menn og kvinner er forskjellige. dersom du overnatter hos en kompis, setter du deg selv i en potensiell farlig situasjon. Endret 16. februar 2012 av tom1986
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #15 Skrevet 16. februar 2012 at du ble voldtatt er forferdelig. anmeld han. men her ser vi et typisk eksempel på hvor naiv og godtroende kvinner kan være. menn og kvinner kan ikke være "kun venner". dersom dama ser ok ut og mannen er heterofil, vil han se på henne som et seksuelt objekt. det er bare sånn verden er. ts tror en venn er en venn, uavhengig kjønn. det er ikke slik verden er. menn og kvinner er forskjellige. dersom du overnatter hos en kompis, setter du deg selv i en potensiell farlig situasjon. Jeg håper og tror at de fleste mannlige brukerne på Kg vil ta avstand fra det du skriver her. De aller fleste menn har kontroll på tross av fristelser og vet veldig godt forskjellen på rett og galt. Du setter menn i et urettferdig dårlig lys her og de færreste, både menn og kvinner, opplever at det "er bare sånn verden er". 4
tom1986 Skrevet 16. februar 2012 #16 Skrevet 16. februar 2012 Jeg håper og tror at de fleste mannlige brukerne på Kg vil ta avstand fra det du skriver her. De aller fleste menn har kontroll på tross av fristelser og vet veldig godt forskjellen på rett og galt. Du setter menn i et urettferdig dårlig lys her og de færreste, både menn og kvinner, opplever at det "er bare sånn verden er". de aller fleste menn kan kontrollere sine fristelser, men fristelsene er der. som denne tråden viser. ts stolte sannsynligvis på denne gode vennen. voldtekt skjer. det vil alltids skje. noen menn er svakere enn andre menn og evner ikke styre sine lyster. for lysten er der. du skal være ganske så naiv å tro at en heterofil mann ikke ser på en pen kvinne som et seksuelt objekt. uavhengig om de er "bare venner" eller ikke. så poenget er at jenter tar en viss risiko når de sover i samme seng som en gutt. de tar en risiko når de går dritings alene hjem fra byen.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #17 Skrevet 16. februar 2012 så poenget er at jenter tar en viss risiko når de sover i samme seng som en gutt. de tar en risiko når de går dritings alene hjem fra byen. Ts overnattet hos en hun trodde var en venn. Hun var ikke på vei hjem alene og dritings fra byen. Hold deg til det Ts skriver og ikke lag din egen historie. 4
tom1986 Skrevet 16. februar 2012 #18 Skrevet 16. februar 2012 Ts overnattet hos en hun trodde var en venn. Hun var ikke på vei hjem alene og dritings fra byen. Hold deg til det Ts skriver og ikke lag din egen historie. det er jo det jeg gjør. jeg ga bare ett annet eksempel på kvinnelig naivitet. å overnatte hos og sove i samme seng med en kompis medfører en viss risiko. noe denne tråden beviser.
Gjest ms_kwang Skrevet 16. februar 2012 #19 Skrevet 16. februar 2012 det er jo det jeg gjør. jeg ga bare ett annet eksempel på kvinnelig naivitet. å overnatte hos og sove i samme seng med en kompis medfører en viss risiko. noe denne tråden beviser. Men da burde jo jeg ha blitt voldtatt flere ganger jeg da...Er jo kjempe naiv som har stumpet av i en av mine kompiser sin seng. Eller dratt på sydentur med vennegjengen hvor jeg har måtte delt seng med en gutt i 14 dager..og INGENTING skjedde.. Man kan dele seng med kompis det trenger ikke å skje noe.
Kala Skrevet 16. februar 2012 #20 Skrevet 16. februar 2012 Dette var trist. Selv om du sikkert har et lass av tanker og følelser nå, så bør du si det høyt til noen face to face. Hvis du korker opp dette innvendig, så vil hendelsen ødelegge deg mer enn hva den faktisk har gjort, i tillegg vil den påvirke dine fremtige handlinger. Et nei betyr nei, det er ikke noe mer å diskutere, her overskred han grensene du satte opp, uten ditt samtykke. Dette er pr. definisjon en voldtekt. Å ikke la noens kropp være i fred er toppen av respektløshet! Og til dere anonyme gjester og brukere som tydeligvis har lite å gjøre; fullstendig lavmål av dere å slenge ut av dere usakligheter og korttenkte svar. Lurer på om det gjør vondt å være sånn som dere..? TS:overse de nedbrytende kommentarene og ta til deg godheten som er tiltenkt deg 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå