AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #21 Skrevet 15. februar 2012 Ok..! Jeg er av de som ikke klarer å kombinere tankene sex / barn, nemlig. Kanskje derfor jeg ikke forstår tankegangen din. Helt enig med deg!
Reaper Skrevet 15. februar 2012 #22 Skrevet 15. februar 2012 Aldri, uansett kjønn.. Mine barn vil aldri få se meg naken, det er det kun min kjæreste som får! Hahaha så latterlig hysterisk du er. 4
Binta Ba Skrevet 15. februar 2012 #23 Skrevet 15. februar 2012 Jeg vokste opp med å dusje/bade med min mor til jeg var rundt 7år, tenker jeg. Vi gikk begge nakne forbi hverandre i huset frem til jeg ble rundt 15, da syntes jeg det var mer "ææææh, mammaaaa, ikke vær naken`a!!", men seksuelt? Kunne ikke falt meg inn. Jeg forbinder ikke nakenhet med noe seksuelt, med mindre man er kåt. Såh..om mannen min vil valse naken fra soverom til bad, eller dusje mens kidden vår er 10år og er inne på badet, så har jeg ingen problemer med det. Som noen sa; synes heller det går på barnet, og når de begynner å bli mer private..Jeg har ingen problemer med å gå foran min egen mor i bare hipsters, for å si det sånn. Dusjet sammen i svømmehallen her for en uke siden, uten at jeg følte meg blyg av den grunn. 3
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #24 Skrevet 15. februar 2012 Jeg synes faktisk ikke det er naturlig å gå rundt naken. Ikke fordi nakenhet og sex er ett og det samme, men fordi kroppen er ens egen. Dere som sier nakenhet og kropp er naturlig, gjelder dette for alle? Jeg går ut fra at det ikke gjør det, at det bare er familien som får se dere nakne, og i så fall synes jeg det argumentet er brutt ned. Undertøy er greit nok, men jeg synes man skal ta på seg litt. 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #25 Skrevet 15. februar 2012 Jeg vokste opp med å dusje/bade med min mor til jeg var rundt 7år, tenker jeg. Vi gikk begge nakne forbi hverandre i huset frem til jeg ble rundt 15, da syntes jeg det var mer "ææææh, mammaaaa, ikke vær naken`a!!", men seksuelt? Kunne ikke falt meg inn. Jeg forbinder ikke nakenhet med noe seksuelt, med mindre man er kåt. Såh..om mannen min vil valse naken fra soverom til bad, eller dusje mens kidden vår er 10år og er inne på badet, så har jeg ingen problemer med det. Som noen sa; synes heller det går på barnet, og når de begynner å bli mer private..Jeg har ingen problemer med å gå foran min egen mor i bare hipsters, for å si det sånn. Dusjet sammen i svømmehallen her for en uke siden, uten at jeg følte meg blyg av den grunn. Kjønn spiller en rolle. 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #26 Skrevet 15. februar 2012 Ok..! Jeg er av de som ikke klarer å kombinere tankene sex / barn, nemlig. Kanskje derfor jeg ikke forstår tankegangen din. Tenker ikke sex og barn sammen. Men for meg er nakenhet noe seksuelt. Jeg var selv ganske liten da jeg ikke ville vise meg naken foran mamma mer, låste døra og dekte meg til med håndkle osv. Og da det ikke lengre føltes naturlig for meg å være naken foran mamma, så var det ikke det for henne heller. Så ingen av oss har vel sett hverandre nakne siden jeg var rundt 8-9år kanskje..
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #27 Skrevet 15. februar 2012 Unaturlig, faktisk. At du syns det er ekkelt, pinlig eller rart får være en ærlig sak, men da er ikke "unaturlig" riktig ord. PS: Jeg er alltid naken under klærne, til og med på jobb! Når nakenhet føles påtvunget og frempresset så er det unaturlig. På linje med voldtekt faktisk. Man skal ikke presse nakenhet på barna eller presse barn til nakenhet. Når de blir store nok til å klare seg uten bleie er de også for store til å takle nakenhet i nærheten av foreldre.
Bernardette Skrevet 15. februar 2012 #28 Skrevet 15. februar 2012 (endret) Når nakenhet føles påtvunget og frempresset så er det unaturlig. På linje med voldtekt faktisk. Man skal ikke presse nakenhet på barna eller presse barn til nakenhet. Når de blir store nok til å klare seg uten bleie er de også for store til å takle nakenhet i nærheten av foreldre. Du er faen meg ikke riktig på en flekk som sidestiller "påtvungen nakenhen ovenfor barn som klarer seg uten bleie" og voldtekt. EDIT: Det har da aldri vært snakk om å snike seg opp bak barnet kun iført badekåpe og overraske det med *ta-taaa* men at man bor i samme hus og noen ganger pr. døgn er man faktisk naken. Endret 15. februar 2012 av Bernardette 10
smilo Skrevet 15. februar 2012 #29 Skrevet 15. februar 2012 Dere som sier at barn ikke skal se voksne nakne, dere kan aldri dra i svømmehallen med barna da. Der må man jo dusje sammen. Hvordan løser dere det? Jeg har ikke sett mine foreldre nakne siden jeg var 4-5 kanskje, men jeg har alltid hatt et naturlig forhold til nakenhet med mine barn. Faktisk så greit at frem til de selv begynte å skjule seg gikk jeg naken mellom badet og soverommet uten at noen leet et øyelokk. Nå er mine lagt opp i tenårene, men fortsatt dusjer jeg med døren ulåst og de har kommet inn for å hente ting fordi om jeg står i dusjen. Jeg går også daglig i truse og bh sammen med dem. Jeg spurte min eldste sønn om han noen gang har blitt forlegen av at jeg går såpass lettkledd, eller om han noen gang har reagert på at jeg ikke har hatt klær på, men han skjønte ikke spørsmålet, så det tyder på at han ikke er traumatisert av oppveksten. For et par uker siden var jeg i svømmehallen sammen med min datter som snart er i tenårene og hennes venninne og ingen av oss hadde problem med å dusje i fellesdusjen der (uten klær på) 7
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #30 Skrevet 15. februar 2012 Dere som sier at barn ikke skal se voksne nakne, dere kan aldri dra i svømmehallen med barna da. Der må man jo dusje sammen. Hvordan løser dere det? Jeg har ikke sett mine foreldre nakne siden jeg var 4-5 kanskje, men jeg har alltid hatt et naturlig forhold til nakenhet med mine barn. Faktisk så greit at frem til de selv begynte å skjule seg gikk jeg naken mellom badet og soverommet uten at noen leet et øyelokk. Nå er mine lagt opp i tenårene, men fortsatt dusjer jeg med døren ulåst og de har kommet inn for å hente ting fordi om jeg står i dusjen. Jeg går også daglig i truse og bh sammen med dem. Jeg spurte min eldste sønn om han noen gang har blitt forlegen av at jeg går såpass lettkledd, eller om han noen gang har reagert på at jeg ikke har hatt klær på, men han skjønte ikke spørsmålet, så det tyder på at han ikke er traumatisert av oppveksten. For et par uker siden var jeg i svømmehallen sammen med min datter som snart er i tenårene og hennes venninne og ingen av oss hadde problem med å dusje i fellesdusjen der (uten klær på) Dusje med bikini på vel!
Binta Ba Skrevet 15. februar 2012 #31 Skrevet 15. februar 2012 Kjønn spiller en rolle. Det syns jeg kommer helt an på barnet selv. Min mors mann gikk ofte naken fra bad til rom når jeg var 8-9år, og det plagde iallefall ikke meg. Om jeg har en datter på 6-7år som vil hoppe i dusjen med pappan sin, så gjør det hvertfall ikke MEG noe. Min mann er derimot litt mer skeptisk, kun fordi han vet hvordan samfunnet ser på det, ikke fordi han selv føler det er galt.. 3
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #32 Skrevet 15. februar 2012 Dusje med bikini på vel! Herlighet, du/dere er hysteriske! 6
Bernardette Skrevet 15. februar 2012 #33 Skrevet 15. februar 2012 Dusje med bikini på vel! Hvilke signaler gir du da? 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #34 Skrevet 15. februar 2012 Det syns jeg kommer helt an på barnet selv. Min mors mann gikk ofte naken fra bad til rom når jeg var 8-9år, og det plagde iallefall ikke meg. Om jeg har en datter på 6-7år som vil hoppe i dusjen med pappan sin, så gjør det hvertfall ikke MEG noe. Min mann er derimot litt mer skeptisk, kun fordi han vet hvordan samfunnet ser på det, ikke fordi han selv føler det er galt.. Det plagde MEG!
smilo Skrevet 15. februar 2012 #35 Skrevet 15. februar 2012 Dusje med bikini på vel! Det er faktisk ikke tillatt, men jeg skjønner jo nå hvorfor så mange jenter springer på do og skifter før det går i dusjen med klær på. Er dere på do og skifter etter badingen/ dusjen også?? Hvor ren er dere om dere dusjer meg bikini på?? 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #36 Skrevet 15. februar 2012 Hvilke signaler gir du da? At man ikke har lyst til å blotte høna si for alle og enhver i svømmehallen? 2
smilo Skrevet 15. februar 2012 #37 Skrevet 15. februar 2012 At man ikke har lyst til å blotte høna si for alle og enhver i svømmehallen? Med slike meninger så har du ingenting i en svømmehall å gjøre. 5
Tiarra Skrevet 15. februar 2012 #38 Skrevet 15. februar 2012 Dere som sier at barn ikke skal se voksne nakne, dere kan aldri dra i svømmehallen med barna da. Der må man jo dusje sammen. Hvordan løser dere det? Jeg har ikke sett mine foreldre nakne siden jeg var 4-5 kanskje, men jeg har alltid hatt et naturlig forhold til nakenhet med mine barn. Faktisk så greit at frem til de selv begynte å skjule seg gikk jeg naken mellom badet og soverommet uten at noen leet et øyelokk. Nå er mine lagt opp i tenårene, men fortsatt dusjer jeg med døren ulåst og de har kommet inn for å hente ting fordi om jeg står i dusjen. Jeg går også daglig i truse og bh sammen med dem. Jeg spurte min eldste sønn om han noen gang har blitt forlegen av at jeg går såpass lettkledd, eller om han noen gang har reagert på at jeg ikke har hatt klær på, men han skjønte ikke spørsmålet, så det tyder på at han ikke er traumatisert av oppveksten. For et par uker siden var jeg i svømmehallen sammen med min datter som snart er i tenårene og hennes venninne og ingen av oss hadde problem med å dusje i fellesdusjen der (uten klær på) Det er en grunn at det finnes atskilte garderober etter kjønn. At kvinner/jenter dusjer sammen ser jeg ikke problem ved. 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #39 Skrevet 15. februar 2012 Med slike meninger så har du ingenting i en svømmehall å gjøre. Er i svømmehallen for å BADE jeg! Ikke vise meg naken foran andre:) 2
Bernardette Skrevet 15. februar 2012 #40 Skrevet 15. februar 2012 At man ikke har lyst til å blotte høna si for alle og enhver i svømmehallen? Måten du ordlegger deg på tilsier at du sliter med noe. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå