Gå til innhold

Finnes det gjennomsiktige, eller lange bh`èr?:D


tettra

Anbefalte innlegg

Jeg skal i et brylupp i sommer, og har kjøpt meg en kjole som viser ryggen litt.

Så spurte jeg "salgsdama", og hun sa at en bør ha en bh som går langt ned på ryggen. Finnes det slike, og hvor??

Bør ha gjennomsiktig "lukkemekanisme" bak på ryggen, om en lang bh`ikke funker....

-Man kan gå uten bh da, men jeg har litt tyngde i puppene mine...- Så en bh er ikke å forakte;)

Noen som har peil?

Takk på forhånd.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke H&M, Cubus ol. selger slike BH'er.

Ta deg en tur innom en undertøys butikk,

der er jeg sikker på du vil finne det du leter etter! icon_smile.gif 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes BH-er som kan festes rundt livet. Stroppene på disse kan taes av og festes på forskjellige måter; bak nakken, i kryss, rundt midjen osv. Tror at de finnes på Lindex!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg kjøpte i vinter en BH (på Lindex, eller Cubus - husker ikke helt) som hadde en ekstra stropp for å "dra ned" rygg-stykket på Bh'en... (vanskelig å forklare, men stroppen festes bak på rygg-stykket og går rundt magen)

(Den kan også brukes som "vanlig BH, bare halsstroppp, stropper i kryss)

Vet ikke om du skjønnte dette, men ta en tur til Cubus, eller Lindex for å se, så finner du det sikkert icon_smile.gif

Lykket til i "jakten"

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett bh med gjennomsiktige stropper/lukkemekanismer på Cubus o.l. Let og du skal finne icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På streets of london så jeg engang noen råsmarte bh-dingser.. Det var bare to skåler, som en festet med noe supertape av noe slag.. Vet nesten ikke hva jeg snakker om jeg, men det kunne jo vært en løsning... Hvis de sitter.. Du kan jo høre deg om?

Good luck!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

kjære deg, hvis ikke puppene dine har veldig tyngde, gå på en undertøysforetning. der burde de ha en tape som du bruker under puppene, jeg vet litt om dette, men har ikke prøvd siden jeg har små pupper.... jennifer lopez bruker det faktisk.... lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers så kan torsolette anbefales. Dette går så lang ned bak ryggen at det ikke vil synes når du har bar rygg. Dessuten sitter det perfekt under en kjole og vil dermed være nyttig senere også. Mulig at man føler det litt for eksklusivt, men det er en mulighet. Jeg gifter meg selv i august og skal ha dette.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Slik tape som noen nevnte her, er det ikke bare J-Lo som bruker, "alle" bruker det. Meget populært blant annet til fotografering i modell/blad-bransjen. Pupper er ikke det eneste man kan henge opp heller, her finnes uante muligheter! Litt moro/rart, men en ting er Veeeldig viktig, bruk babyolje når du tar tapen av og la oljen "jobbe" seg innover tapen, hvis ikke gjør det jævlig vondt. Mye, mye verre enn voks sies det!

Ville ha prøvd tape. Ellers ville jeg holdt meg til kvalitetsmerker hvis du har tunge pupper. De billigere gir i alle fall ikke meg nok støtte/blir sittende godt. Spesielt gjelder jo dette hvis du ikke har stropper over skuldrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg hadde samme utfordring en gang og kjøpte meg en av de BH`ene det snakkes om her, med stropp rundt livet etc. Jeg følte da at puppene mine ble dratt nedover;-)) og jeg ville ikke gå med den likevel...

Men - jeg dro til en brudesalong og kjøpte sånne klistresaker, og det tror jeg at jeg kommer til å bruke neste gang også. Kostet rundt hundrelappen og holder bare en gang, men det var faktisk helt ok! Kan anbefales (jeg har også reltativt store og tunge bryster). Man teiper opp puppen rett og slett;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...