otilie Skrevet 14. februar 2012 #41 Skrevet 14. februar 2012 peppes:) syns bunnen er bedre der. på dolly er den så tynn... også er det mye koseligere på peppes :D
Gjest Gorgonzola Skrevet 14. februar 2012 #42 Skrevet 14. februar 2012 Peppes har bedre pizza enn Dolly synes jeg. All annen mat de lager (som ikke er pizza) suger.
TheHairyToothfairy Skrevet 15. februar 2012 #43 Skrevet 15. februar 2012 Dolly har Monas Furore. EOD.
Chelmon Skrevet 15. februar 2012 #44 Skrevet 15. februar 2012 (endret) Foretrekker Peppes. Har bestilt 4 ganger fra Dollys. 2 av gangene var det lange ekle hår inni den smelta osten.. 1 gang hadde jeg spurt om løken var finhakket eller skivet, og fikk feil og de ville ikke bytte den ut da vi sjekka om vi fikk rett etter at vi betalte. 1 gang spurte jeg om det var mulig å få ekstra tomatsaus på pizzaen, og fikk digre slabber av store tomater på istedetfor. Dårlig service, ekle ting i maten og vanskelig å få det du ber om. Edit: Glemte å få med at peppes alltid har god service, en gang funka ikke kortet da de leverte pizzaen og vi fikk komme på resturanten dagen etter å betale der slik at pizzakvelden ikke ble ødelagt! peppes leverer også utenfor "zonen" der de skal levere om du spør pent, så det er også en stjerne i boka (takk peppes nær bygdøy!) Endret 15. februar 2012 av Chelmon
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå