Gå til innhold

Peppes eller Dolly?

Fremhevede innlegg

Gjest fr21_5ffdsa
Skrevet

Og hvorfor?

Selv foretrekker jeg Peppes.

Jeg liker rømmedressingen deres best. Jeg (føler) at de har et større antall middagsalternativer på menyen sin. Mange av de (eller i alle fall noen) smaker bedre enn de på Dolly. Så har jeg erfaring av at Peppes sine restauranter ofte er mer tilrettelag for barn enn Dolly sine..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg foretrekker Dolly, de har flere toppingsammensetninger jeg liker enn det Peppes har.

Gjest Offensive Pie
Skrevet

Jeg foretrekker Peppes. De deler opp pizzaen i flere biter, så da føles det som om jeg kan spise mer. OM NOM SPISE MANGE! :fnise:

Skrevet

Her i byen liker jeg peppes bedre på grunn av de et par gangene jeg var på dollys så var det skittent der hver eneste gang: både bord, benker...

Skrevet

Peppes.

Dollys ble nedlagt i vår by, så det tyder på at Peppes er best.

Skrevet

Peppes. Nærmest der jeg bor.

Aldri vært en fan av Dolly.

Skrevet

Helt klart Dolly, barna mine vil kun på Dolly, ikke peppes. Dolly har digert lekerom, barnemeny med is. Peppes her elendig lekekrok som egentlig ikke passer noen over 3 år.

Men det er nok store forskjeller fra sted til sted. Servicen på peppes har alltid vært elendig de gangene jeg har vært der. Alltid bra på dolly.

Skrevet

Peppes har best pizza!! Benytter anledingen når jeg er i "Peppes-byer". Og ble veldig glad når jeg så at coca cola er tilbake!!

Skrevet

Dolly :jepp:

Skrevet

Peppes, men bare fordi jeg simpelthen elsker Thai Chicken. :rodmer:

Skrevet

Dolly. Syns pizzasausen til Peppes ha en ekkel bismak.

• Liker 1
Skrevet

Som kverrulant,så må jeg jo si at begge er like dårlige. Det blir som å diskutere hvem som har best biff; egon eller big horn steakhouse...

Jeg synes at Villa paradiso ofte har god pizza, der smaker det av tomatsausen, bunne er crispy og god, man slipper deg ekle norwegiaosten og det er generelt god atmosfære, selv om servitørene er litt grettne, men hvem vet, kanskje dette også er for å få den autentiske Italienske stemmningen :)

Skrevet

Peppes. Har en favorittpizza som jeg spiser hver gang.

Skrevet

Peppes. Bodde et sted en gang der eneste take away som ble hjemkjørt var Dolly og jeg går aldri på Dolly om jeg har et valg.

Skrevet

Peppes, kun fordi man må betale for 'ekstra ost på skorpa' på Dolly.

Hva er greia med å ikke ha fyll på hele pizzaen? Det er jo 10cm med skorpe rundt! :glare:

Skrevet

Dolly nr 9 med hvitløksdressing!

• Liker 1
Skrevet

Yikes! Litt vrient.. Men, må nok gå for peppes. Liker ikke pizzasausen til dolly så godt =)

Skrevet

Jeg har fått bedre service på peppes enn på dolly, og jeg liker maten til peppes bedre også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...