Chord Skrevet 13. februar 2012 #21 Skrevet 13. februar 2012 Liker Peppes best, av flere grunner. De har best rømmedressing, imo best service, jeg liker pizzaene deres best, men mest av alt på grunn av at de ivertfall hadde marinerte kyllingvinger med god dressing til. Det er noen år siden jeg smakte det, men det var såpass godt at det satte seg litt fast i hjernen
Gjest Survival Skrevet 13. februar 2012 #22 Skrevet 13. februar 2012 Klarer ikke Peppes etter en litt "uheldig" hendelse, så da får det bli Dolly.
Gjest Katten. Skrevet 13. februar 2012 #23 Skrevet 13. februar 2012 Dollys steker ikke pizzaen sin god nok, og fyllet gjør meg særdeles dårlig :/
Antlers Skrevet 13. februar 2012 #24 Skrevet 13. februar 2012 Peppes. Pizzaen smaker så mye bedre der. Alltid passe stekt, og med passe mengde topping. Dressingen deres er også utrolig god *sikle*
Gjest ticket Skrevet 14. februar 2012 #26 Skrevet 14. februar 2012 Peppes. Dolly er alltid møkkete og de har ikke fyll på hele pizzaen.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2012 #28 Skrevet 14. februar 2012 Tja. Helt siden 80-tallet har jeg mislikt den underlige bismaken i Peppes pizzasaus. Så Peppes kan det ikke bli. Men så er det den analoge osten til Dolly, da, som ikke er ost i det hele tatt. Svaret er definivt ingen av delene. Jeg lager heller pizzaen min selv, og styrer unna disse to industrivariantene som ikke er særlig forskjellig fra McDonalds i stil.
Sugerøret Skrevet 14. februar 2012 #30 Skrevet 14. februar 2012 Peppes Hos Dolly fikk vi så dårlig service av en sur dame at det blir ikke snakk om å kjøpe noe fra den kanten igjen.Støtter ikke dårlige opplevelser
FruN Skrevet 14. februar 2012 #31 Skrevet 14. februar 2012 Spørs litt hvor jeg er... Spiser på Peppes om jeg er i Tønsberg, men ikke pokker om jeg setter beina mine innafor resturanten her jeg bor. Det er noe i sausen til Dolly jeg ikke helt har smaken for, vet ikke hva det er da... Så jeg hadde valgt Jonas B. Gundersen (som er en relativt liten resturantkjede). DET var god pizza det! (for å svare ordentlig på spm: Peppes fremfor Dolly, ihvertfall når det kommer til pizza)
PecanPie Skrevet 14. februar 2012 #32 Skrevet 14. februar 2012 Her i byen liker jeg best Peppes når jeg spiser ute (jevnt over hyggeligere lokaler), men Dollys hvis jeg skal bestille hjem (Peppes leverte kald pizza etter halvannen time, Dollys kom etter 40 min med rykende varm pizza).
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2012 #33 Skrevet 14. februar 2012 Peppespizza er ofte så deigete og udelikat.. Dolly er mye bedre på smak og rømmedressing 1
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 14. februar 2012 #34 Skrevet 14. februar 2012 Jeg fikk diaré av Peppes på Nesttun! Jeg liker best Dolly, selv om jeg synes begge to har bare gjennomsnittelige pizzaer med masse fett og lite smak. (rar kombinasjon, forresten) Hjemmelaget smaker MYE bedre. Er det bare folk som har dårlige smaksløker, eller jeg som er sær i matveien? Spiser det meste, men er kresen på kvalitet. :gjeiper: 1
Meridian Skrevet 14. februar 2012 #35 Skrevet 14. februar 2012 Før likte jeg å gå på peppes, men så fikk jeg smake dollys og da var det gjort! Så jeg velger å gå på dollys! Men jeg foretrekker hjemmelaget, det er aller aller best!
Gjest Spinell Skrevet 14. februar 2012 #36 Skrevet 14. februar 2012 Når valget står mellom de to: Peppe's. Dolly er en brei ring av stekt pizzadeig, med et fettbad i midten.
Safira Skrevet 14. februar 2012 #38 Skrevet 14. februar 2012 Pest eller kolera? Hvis jeg må spise ett av stedene må det vel bli Peppes, opplevd for dårlig service hos Dolly.
sommermor Skrevet 14. februar 2012 #40 Skrevet 14. februar 2012 Peppes,vi har ikke Dolly lenger her i byen.Men liker maten aller best på Milano.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå