Gå til innhold

Blått versus Rosa!


Gjest glamourgirl

Blått eller Rosa  

  1. 1. Blått eller Rosa

    • Blått
      29
    • Rosa
      11


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest glamourgirl

:o Madammen! Altså, jeg er da mer enn jente, men det er hunkjønnfargen, dessuten digger jeg glitter og stas, men det er mer enn nok kvinne i meg, asså :ler: Men dere er jo TAPERE hele gjengen, utenom Lurven Bippbipp suz og meg selv :gape:SKUFFA!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Madammen! Altså' date=' jeg er da mer enn jente, men det er hunkjønnfargen, dessuten digger jeg glitter og stas, men det er mer enn nok kvinne i meg, asså :ler: Men dere er jo TAPERE hele gjengen, utenom Lurven Bippbipp suz og meg selv :gape:SKUFFA!!!!!![/quote']

Dårlig taper :tunge1: Dårlig taper :tunge1: Dårlig taper :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pink is my favourite colour :digge:

Har du stemt da... :sjarmor: det var 17-7 før innlegget ditt .. og det samme ennå....

Du bare innynder deg hos Glammy du så det blir litt ekstra på deg på fillerya :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lurven

Har du stemt da... :sjarmor: det var 17-7 før innlegget ditt .. og det samme ennå....

Du bare innynder deg hos Glammy du så det blir litt ekstra på deg på fillerya :hoho:

I want glammy to show me some pink
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jamila

Åj! Slik går det når jeg er borte i et par dager, -- heftig diskusjon bare fordi jeg aller helst vil ha lilla ;)

Sorry, Glam, men lilla er og blir best. Selv om jeg er en skapdigger av rosa også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Lilla er jo kult, Jamila. (men fiolett er enda kulere) Men hva synes du er kulest av blått vs. rosa....? Hmmmmm.....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...