Gå til innhold

Blått versus Rosa!


Gjest glamourgirl

Blått eller Rosa  

  1. 1. Blått eller Rosa

    • Blått
      29
    • Rosa
      11


Anbefalte innlegg

Gjest glamourgirl

:o Hva, ikke noe krangling???

Hm... Altså, når det gjelder klær er de stort sett i sort, stort sett, sper på med farger av og til, og da hender det at fet blir rosa, ja, eller lyseblått...

Harmoni, ja du og du... *med hes pusestemme* Det blir jo lissom som når sola går ned, og himmelen er rosa, men skyene fortsatt er blå, eller lissom er det når det er soloppgang det blir sånn kanskje???" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest GreenSky

glammy, glammy, glammy! Du overasker stadig! :wink: Kanskje vi ville likt de samme klærne? Svart er kult, og du inrømmer jo til og med at du går med blått, så....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Harmoni, ja du og du... *med hes pusestemme* Det blir jo lissom som når sola går ned, og himmelen er rosa, men skyene fortsatt er blå, eller lissom er det når det er soloppgang det blir sånn kanskje???" :D

Harmoni, det er rosa hav med solens varme stråler i ryggen. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Harmoni, det er rosa

:D Sukk.... og kanskje i armkroken til en kjæreste??? Dobbeltsukk, vi er blitt så enige at Chimp ikke gidder leke med oss mer :ler:

Ja, vi gikk vel i svart begge to på treffet hvis jeg ikke husker feil, vi gikk vel i svart alle som var der... lite rosa :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
BLÅTT!

:o Også du da Barbie?!? Trodde i det minste på støtte fra deg, etter å ha stretsja den rosa toppen i evigheter! Skuffa, Barie, Skuffa!!! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest glamourgirl

:o Må jo ikke være borte fra forumet et sekund! Takk Lurven!!! Og dere andre! Monja, tiltrekking mot rosa??? :oops: Øh, det er jo jentefargen, og glammy fargen over alle :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle
:o Liker ikke denne utvilkinga! Faen, det går jo den veien høna sparker... Hu derre hersens Trista har boikotta rosa for meg, og argh, hva hvis noen av gutta kommer inn her nå, JENTER, ROSA ER JO JENTEFARGEN!!!!

Klynk,  :(Kan jeg virkelig bare stemme en gang!!!

:trøste: Som du selv sier det er rosa en jente farge, men jeg har kommet meg litt lengre enn å være jente. :sjarmor:

Derfor må det klart bli BLÅTT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...