Gå til innhold

Blått versus Rosa!


Gjest glamourgirl

Blått eller Rosa  

  1. 1. Blått eller Rosa

    • Blått
      29
    • Rosa
      11


Anbefalte innlegg

Gjest glamourgirl

Hvilken farge er finest? Etter en opphetet debatt inne på noen andres tråd, legger jeg nå inn denne tråden her! Og NEI, det blir ikke flere alternativer, lilla eller sånt piss, og det gjelder rosa og blått, ikke spør om "er det mørkeblått eller lyserosa" :x

:sjarmor::ler::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest glamourgirl

:o Liker ikke denne utvilkinga! Faen, det går jo den veien høna sparker... Hu derre hersens Trista har boikotta rosa for meg, og argh, hva hvis noen av gutta kommer inn her nå, JENTER, ROSA ER JO JENTEFARGEN!!!!

Klynk, :(Kan jeg virkelig bare stemme en gang!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest glamourgirl

:o HYYYYYYYYYYYYYYYYYYL! :grine:

Dette er ikke bra! Chimp er ikke kul, hun erter. Snakker heller ikke om små eller store mengder, klær eller den slags, men om FARGEN!!!

Klynk....

Chimp: :erter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o HYYYYYYYYYYYYYYYYYYL! :grine:

Dette er ikke bra! Chimp er ikke kul, hun erter. Snakker heller ikke om små eller store mengder, klær eller den slags, men om FARGEN!!!

Klynk....

Chimp: :erter:

Spiller KEINE kasserolle!!! Rosa er for suppehuer!!! :ekstra kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Tja, jeg bruker jo ikke så mye blått jeg heller... Kler meg for det meste i svart. Uniformen er jo blå, da.

Men jeg har malt alle møblene mine blå.

Bortsett fra skrivebordet, som jeg har malt rosablått. Malte det rosa først, så malte jeg noen gove blå malingstrøk oppå. Det rosa skinner gjennom det blå. Kjempe-kult!

Hmmm, glammy, kanskje det ER mulig at rosa og blått kan leve sammen i harmoni likevel. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...