Gå til innhold

-


Fashionistaen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

da er du som meg. High five, girlfriend :fnise:

men seriøst, jeg har ALDRI skjønt det der med hva slags farger man kler/ikke kler. Jeg bare innbiller meg at jeg kler alt.... men jeg tror vi best kler varme farger: oransje, sennepsgult, mursteinsoransje, gult, rosa, etc. Men egentlig så kler vi kalde farger også? Som sagt, så synes jeg det er vanskelig å si :klo:

den eneste fargen, jeg TROR vi ikke kler, er grått, fordi vi kan få litt gråskjær i huden av det. Men hey, litt fresh sminke fikser det!

gå i hva du vil, ikke tenk så mye på farger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er du som meg. High five, girlfriend :fnise:

men seriøst, jeg har ALDRI skjønt det der med hva slags farger man kler/ikke kler. Jeg bare innbiller meg at jeg kler alt.... men jeg tror vi best kler varme farger: oransje, sennepsgult, mursteinsoransje, gult, rosa, etc. Men egentlig så kler vi kalde farger også? Som sagt, så synes jeg det er vanskelig å si :klo:

den eneste fargen, jeg TROR vi ikke kler, er grått, fordi vi kan få litt gråskjær i huden av det. Men hey, litt fresh sminke fikser det!

gå i hva du vil, ikke tenk så mye på farger.

Yes!!! :danse:, da er det ikke bare jeg som er halvt retard :)

Vet egentlig hvilke farger jeg kler så, burde sagt at det var fordi jeg skulle finne ut hvilken foundation jeg burde ha, men skader aldri med noen tips :), så takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes!!! :danse:, da er det ikke bare jeg som er halvt retard :)

Vet egentlig hvilke farger jeg kler så, burde sagt at det var fordi jeg skulle finne ut hvilken foundation jeg burde ha, men skader aldri med noen tips :), så takk!

aha, men det forandrer jo alt! det som er viktig her, er å finne en foundation som er gul/beige i tonen og ikke rosa. IKKE ROSA. Lysheten kan du jo finne ut av selv, så lenge det er riktig tone. Samme med concealer.

Jeg bruker for tiden foundation fra Blush (ja, såpebutikken), i dark yellow. og concealer fra kanebo i nr. 2. Perfekt til min hud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aha, men det forandrer jo alt! det som er viktig her, er å finne en foundation som er gul/beige i tonen og ikke rosa. IKKE ROSA. Lysheten kan du jo finne ut av selv, så lenge det er riktig tone. Samme med concealer.

Jeg bruker for tiden foundation fra Blush (ja, såpebutikken), i dark yellow. og concealer fra kanebo i nr. 2. Perfekt til min hud.

Tusen hjertelig takk for hjelpen <3 Var akkurat det jeg lurte på! Skal sjekke ut tipsene dine, siden det høres ut som at vi har litt lik hud!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen hjertelig takk for hjelpen <3 Var akkurat det jeg lurte på! Skal sjekke ut tipsene dine, siden det høres ut som at vi har litt lik hud!

no problemo! jeg mente forresten LUSH, ikke Blush...

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med å poste et bilde av en hudtone som ligner din om vinteren? Er ofte litt lettere å se undertonene da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nytter ikke å poste bilder av andre for å finne ut hvilken tone du har. Mannen på det første bildet er kald, og de to andre bildene er varme. Er huden din så gyllen som det siste bilder på vinteren? Eller blir den mer grålig eller rosa? Hvilken farge har blodårene dine? Ser de mest blå eller grønne ut? Er øynene dine gylne, eller mer mot gråbrun? Hva med håret? Er det rødbrunt, eller mer kaldbrunt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huden min er i samme tone som hun på det siste bildet om vinteren, bare litt blekere, men fortsatt i samme tone vil jeg si (om du skjønner)? Huden min er i alle fall ikke grålig, eller rosa... Blodårene mine synes nesten ikke, så det er litt vanskelig å svare på. Håret mitt er nesten helt svart, men vil si at det har en rødbrunt skjær i seg, så når jeg er i sola ser det rødbrunt ut. Øyne mine er nesten svarte de også, men vil si at de er litt gyldne. Forresten, så kan jeg legge ut bilde av hvordan jeg ser ut om sommeren. Har ikke et bilde på pcen som er representativt for hvordan jeg ser ut på vinteren på denne pcen ellers kunne jeg sikkert posta det også... Hun i midten er forresten meg...

Endret av Fashionistaen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huden min er i samme tone som hun på det siste bildet om vinteren, bare litt blekere, men fortsatt i samme tone vil jeg si (om du skjønner)? Huden min er i alle fall ikke grålig, eller rosa... Blodårene mine synes nesten ikke, så det er litt vanskelig å svare på. Håret mitt er nesten helt svart, men vil si at det har en rødbrunt skjær i seg, så når jeg er i sola ser det rødbrunt ut. Øyne mine er nesten svarte de også, men vil si at de er litt gyldne. Forresten, så kan jeg legge ut bilde av hvordan jeg ser ut om sommeren. Har ikke et bilde på pcen som er representativt for hvordan jeg ser ut på vinteren på denne pcen ellers kunne jeg sikkert posta det også... Hun i midten er forresten meg...

mine tips gjelder fortsatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mine tips gjelder fortsatt :)

Hahah :) Takk, skal høre på de også, men må jo legge ut mer info når andre brukere spør om det vet du ;) Er mega viktig for meg å finne ut hvilken tone jeg har, vil ikke være toneløs :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huden min er i samme tone som hun på det siste bildet om vinteren, bare litt blekere, men fortsatt i samme tone vil jeg si (om du skjønner)? Huden min er i alle fall ikke grålig, eller rosa... Blodårene mine synes nesten ikke, så det er litt vanskelig å svare på. Håret mitt er nesten helt svart, men vil si at det har en rødbrunt skjær i seg, så når jeg er i sola ser det rødbrunt ut. Øyne mine er nesten svarte de også, men vil si at de er litt gyldne. Forresten, så kan jeg legge ut bilde av hvordan jeg ser ut om sommeren. Har ikke et bilde på pcen som er representativt for hvordan jeg ser ut på vinteren på denne pcen ellers kunne jeg sikkert posta det også... Hun i midten er forresten meg...

Du er definitivt varm! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...