Gå til innhold

Tooji representerer Norge i Baku


Audrina

Anbefalte innlegg

Snedig at de nettopp har funnet det ut - vi andre har jo visst det lenge.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempebra for han at han står fram, men måtte han virkelig lage son frekke video i en kirke? Jeg er ikke religiøs, men det handler om å respektere andres tro. Han taler mot seg selv når han sier at religionen skitner til kjærlighet og svarer med å ha sex med en prest i en kirke??? Hvor er logikken? Baaaaah!

Og hvorfor lagde han ikke videoen i en moské? Han er da muslim? Det håper jeg noen spør han om og er meget spent på svaret.

Anonymous poster hash: 43265...73c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra for han at han står fram, men måtte han virkelig lage son frekke video i en kirke? Jeg er ikke religiøs, men det handler om å respektere andres tro. Han taler mot seg selv når han sier at religionen skitner til kjærlighet og svarer med å ha sex med en prest i en kirke??? Hvor er logikken? Baaaaah!

Og hvorfor lagde han ikke videoen i en moské? Han er da muslim? Det håper jeg noen spør han om og er meget spent på svaret.

Anonymous poster hash: 43265...73c

 

Han hadde nok ikke fått et veldig langt liv om han gjorde det i en moske.

Anonymous poster hash: a90f1...605

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er jo en klassisk homo, så er ikke overrasket.

Anonymous poster hash: 3de3e...e0f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra for han at han står fram, men måtte han virkelig lage son frekke video i en kirke? Jeg er ikke religiøs, men det handler om å respektere andres tro. Han taler mot seg selv når han sier at religionen skitner til kjærlighet og svarer med å ha sex med en prest i en kirke??? Hvor er logikken? Baaaaah!

Og hvorfor lagde han ikke videoen i en moské? Han er da muslim? Det håper jeg noen spør han om og er meget spent på svaret.

Anonymous poster hash: 43265...73c

Tja, de kristne respekterer jo ikke de homofile. Noen gjør det seff, men det kristne samfunn som helhet aksepterer dem ikke. Hvorfor skal de homofile vise så stor respekt for dem? Selv er jeg hetero, men jeg respekterer overhodet ikke noen som har hentet et par utsagn fra en gammel bok og dermed bestemt seg for at homofili er en synd. Og at de skal stenges ute.

Om Tooji er kristen eller muslim spiller da vel ingen rolle. Budskapet i videoen handler ikke om det. Det er heller ingen "eksplisitte sexscener" i videoen, slik enkelte nettaviser skal ha det til.

Anonymous poster hash: f847c...c24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, de kristne respekterer jo ikke de homofile. Noen gjør det seff, men det kristne samfunn som helhet aksepterer dem ikke. Hvorfor skal de homofile vise så stor respekt for dem? Selv er jeg hetero, men jeg respekterer overhodet ikke noen som har hentet et par utsagn fra en gammel bok og dermed bestemt seg for at homofili er en synd. Og at de skal stenges ute.

Om Tooji er kristen eller muslim spiller da vel ingen rolle. Budskapet i videoen handler ikke om det. Det er heller ingen "eksplisitte sexscener" i videoen, slik enkelte nettaviser skal ha det til.

Anonymous poster hash: f847c...c24

 

 

Nå var det jo slik at han hadde fått tillatelse til å bruke kirken fordi presten(e) ønsket å bidra til å fremme de homofiles sak. At han da bryter enhver avtale om hva som skulle skje der, er respektløst og det må da vitterlig være lov å reagere på det.

Hvorfor skal han på død og liv spille inn en musikkvideo der han simulerer sex foran alteret i en kirke?! Jeg sier som flere andre: Han er muslim. Hvis han virkelig ville være tøff hadde han bedt om å få bruke en moskè og så brutt avtalen og simulert homosex der. Da skulle man ha fått sett homohat...

Anonymous poster hash: 76c96...878

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, de kristne respekterer jo ikke de homofile. Noen gjør det seff, men det kristne samfunn som helhet aksepterer dem ikke. Hvorfor skal de homofile vise så stor respekt for dem? Selv er jeg hetero, men jeg respekterer overhodet ikke noen som har hentet et par utsagn fra en gammel bok og dermed bestemt seg for at homofili er en synd. Og at de skal stenges ute.

Om Tooji er kristen eller muslim spiller da vel ingen rolle. Budskapet i videoen handler ikke om det. Det er heller ingen "eksplisitte sexscener" i videoen, slik enkelte nettaviser skal ha det til.Anonymous poster hash: f847c...c24

Nuvel så blir ikke homofile respektert blant kristne, men de dreper ikke homofile som de gjør i muslimske land. Da er det faktisk dødsstraff hvis man blir fersket.

Anonymous poster hash: 43265...73c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det jo slik at han hadde fått tillatelse til å bruke kirken fordi presten(e) ønsket å bidra til å fremme de homofiles sak. At han da bryter enhver avtale om hva som skulle skje der, er respektløst og det må da vitterlig være lov å reagere på det.

Hvorfor skal han på død og liv spille inn en musikkvideo der han simulerer sex foran alteret i en kirke?! Jeg sier som flere andre: Han er muslim. Hvis han virkelig ville være tøff hadde han bedt om å få bruke en moskè og så brutt avtalen og simulert homosex der. Da skulle man ha fått sett homohat...

Anonymous poster hash: 76c96...878

Han er ikke muslim, han er kristen.

Anonymous poster hash: 6a492...5e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ikke muslim, han er kristen.

Anonymous poster hash: 6a492...5e3

Han er vel faktisk ikke kristen heller, han er ikke-troende etter det jeg har lest. Så hvorfor alle maser om at han burde gjort det i en moskè, og drar inn muslim-debatten, det fatter jeg ikke. 

Nei, alle fra Iran er IKKE muslimer. Interessant hvor mange som tar det som en selvfølge at de er det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er vel faktisk ikke kristen heller, han er ikke-troende etter det jeg har lest. Så hvorfor alle maser om at han burde gjort det i en moskè, og drar inn muslim-debatten, det fatter jeg ikke. 

Nei, alle fra Iran er IKKE muslimer. Interessant hvor mange som tar det som en selvfølge at de er det.

 

 

Hvis han er ateist, så ville han ikke hatt noe særlig behov for å finne på dette i ett Gudshus, av noe slag.

 

Alle og enhver ser jo at dette stuntet ikke har noe som helst med homofili og gjøre, eller kirken og Jesus for den saks skyld. Men det er velkjent faktum at denne fyren ikke er noe særlig mer enn ett stort null innenfor kjendis-Norge. Han gjorde dette utelukkende for å skrape til seg litt oppmerksomhet og presse-oppslag...

 

Anonymous poster hash: f19b8...5c6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han er ateist, så ville han ikke hatt noe særlig behov for å finne på dette i ett Gudshus, av noe slag.

Alle og enhver ser jo at dette stuntet ikke har noe som helst med homofili og gjøre, eller kirken og Jesus for den saks skyld. Men det er velkjent faktum at denne fyren ikke er noe særlig mer enn ett stort null innenfor kjendis-Norge. Han gjorde dette utelukkende for å skrape til seg litt oppmerksomhet og presse-oppslag...

Anonymous poster hash: f19b8...5c6

Om han er ateist, så gjør ikke det budskapet noe mindre viktig. Tooji har bodd i Norge siden han var 1 år gammel, og i Norge er kristendommen statsreligion. Du er velkommen til å mene han både er et null og gjorde dette for oppmerksomhet, men du kan ikke presentere sistnevnte som et faktum. Det er kun din personlige mening.

Her er noen som er uenig med deg, en prest til og med:

http://www.aftenposten.no/meninger/debatt/Tooji-er-Norges-Pussy-Riot-8050735.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...