Gå til innhold

Whitney Houston er død :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Maria_Marihøne

Så dette kan ikke være tragisk, fordi det allerede finnes noe som er mer tragisk. Logisk. Heldigvis klarer noen av oss å ha hele to tanker i hodet på en gang.

For oss som vokste opp under Whitneys storhetsstid med Bodyguard og hele pakka, er dette veldig trist. Men de seneste årene har det jo ikke gått så bra med henne.

Ja, har du ikke hørt det? Her på KG kan det bare være en tragisk ting om gangen.

Veldig synd. HUn var stor en gang. Det er jo synd hun ikke gikk bort med mer verdighet, men je håper at folk vil minnes henne slik hun var før; en flott artist med en fantastisk stemme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor og stor fru blom. Hun hadde ikke mye å stille opp med mot Justin Beiber...

Denne unge skribenten lever i sitt lille musikalske univers...

Jeg blir også sjokkert når folk på omtrent samme alder som meg plutselig dør.. Ekkelt.

Det blir en påminnelse om at vi alle er dødelige og kan legge på røret når som helst...

Hun slet dessverre med narkotika, noe jeg regner med er dødsårsaken.

Alle typer dopbruk er et forsøk på å finne "noe annet", finne lindring, finne seg selv. Whitney mistet seg selv i forsøket...

Det er ikke tragisk. Er mye mer tragisk som skjer i denne fucked up world enn at en sanger dør.

En kan ikke sette en tragisk hendelse opp mot en annen og måle. Sorg er sorg, uansett hva årsaken er.

Hun var stor en gang. Det er jo synd hun ikke gikk bort med mer verdighet...

Det er vel heller trist at hun ikke levde sitt liv med mere verdighet. Jeg husker henne som noe nytt, stort og fantastisk da jeg så og hørte min første video med henne, nemlig denne:

Ung, søt, glad og livslysten på den tiden.

Jeg har sett innslag på nyhetene i dag morges; hun i alle varianter blant fotografer og menneskevrimmel. Ansiktet og blikket hennes forteller om smerte. Stakkars lille forvillede menneskebarn. Hun har fått fred nå. :tristbla:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble så utrolig trist da jeg våknet til nyheten om at hun var død :tristbla:

Selvom jeg har fått med meg hvor hardt livet hennes har vært de siste årene så vil hun for meg alltid være den utrolig vakre kvinnen med en av de nydeligste stemmene jeg har hørt. Hennes stemme vil for alltid leve videre i mitt hjerte.

Endret av Jytte
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor artist med stor stemme.. Jeg elsker mange av de vakre balladene hennes..

Synd hun møtte Bobby Brown som fikk henne inn i misbruket av narkotika..

Trist er det!! :(

Endret av *smak*
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var veldig trist å høre! :(

Jeg hørte mye på hennes musikk på 80-tallet og for ei ungjente som selv drev mye med sang var hun et forbilde.

Hvil i fred! :dagens-rose:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På BBC sa de nettopp at en slik stemme kommer bare en gang per generasjon. Å sammenligne med Justin Bieber er ikke annet enn latterlig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor artist med stor stemme.. Jeg elsker mange av de vakre balladene hennes..

Synd hun møtte Bobby Brown som fikk henne inn i misbruket av narkotika..

Trist er det!! :(

Så det var hans skyld? :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WH er en voksen artist som har sunget i hele sitt liv og levd artistlivet fra A til Å.

I forhold så er Justin en liten gutt som fremdeles leker i sandkassa.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt flaut, men nå sitter jeg og strigråter! :grine:

Musikken hennes er så tett knyttet til min egen oppvekst og ungdomstid. Jeg har ikke reagert slik tidligere når noen kjent person har dødd. Det var ikke på langt nær slik for meg da Michael Jackson døde selv om han på topp samtidig.

Denne sangen var min alle første favoritt med henne:

http://www.youtube.com/watch?v=gL7e9NtSlAI

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, den kommentaren med Justin Bieber var nok bare et forsøk på en spøk, så ikke ta sånn på vei da folkens.

Trist at hun er død, selv om det ikke akkurat var uventet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest True Khaleesi

Ikke uventet i det hele tatt, men selvsagt tragisk likevel. Hun var stor den gangen hun var på topp og blir nok aldri glemt.

Hvil i fred, Whitney.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Survival

Du kan ikke være gammel om du mener dette. har du lest artikkelen og vet noe som helst om livet hennes de siste årene?

Ja selvfølgelig gjør jeg det. Tok du ikke poenget mitt? At selv om at det er ventet at dette er rusproblematikk som er dødsårsaken, så kan det faktisk være noe annet også. Derfor mener jeg at man kan vente med å påpeke dødsårsaken før den faktisk er kjent.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har tenkt på Whitney lenge.

Så og hørte videoen I Look too you i fjor høst og begynte å gråte.

Har bestandig likt Whitney. :dagens-rose:

Hvil i fred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...