Gå til innhold

Whitney Houston er død :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Stor og stor fru blom. Hun hadde ikke mye å stille opp med mot Justin Beiber...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tragisk, men ikke uventet dessverre! :(

Jeg blir også sjokkert når folk på omtrent samme alder som meg plutselig dør.. Ekkelt. :sjenert:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor og stor fru blom. Hun hadde ikke mye å stille opp med mot Justin Beiber...

Hæ?

edit:alle smileys ble teite..

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor og stor fru blom. Hun hadde ikke mye å stille opp med mot Justin Beiber...

Øh? Hvordan kan man i det hele tatt begynne å sammenligne Whitney Houston og Justin Beibifjes?

I mine øyne var Whitney Houston en stor artist, en kvinne med en stor stemme. Ikke musikken jeg hører mest på, men hun hadde talent. Det har jo ikke kommet ut noe dødsårsak enda, men jeg regner med det er snakk om noe stoffrelatert. Med tanke på problemene hun visstnok har hatt på det området.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Survival

Kjente jeg ble litt trist :( Synd at det er så mange artister som taper kampen mot narkotika.

Dødsårsaken er vel ikke kjent enda, så vi kan vel kanskje vente litt med å rope narkotika/overdose, selv om at det ikke er en ukjent dødsårsak blant kjente artister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist. Hun slet dessverre med narkotika, noe jeg regner med er dødsårsaken. Absolutt en stor artist i sin tid!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dødsårsaken er vel ikke kjent enda, så vi kan vel kanskje vente litt med å rope narkotika/overdose, selv om at det ikke er en ukjent dødsårsak blant kjente artister.

Nå er det vel mer nærliggende i dette tilfellet, så mye hun har slitt med misbruket sitt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor og stor fru blom. Hun hadde ikke mye å stille opp med mot Justin Beiber...

Lol, noen ganger skulle jeg ønske det var 16 års aldersgrense på dette forumet. For et barnslig innspill.

Forferdelig trist, hun hadde en fantastisk stemme, og sangene hennes vil spilles i lang fremtid! R.I.P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dødsårsaken er vel ikke kjent enda, så vi kan vel kanskje vente litt med å rope narkotika/overdose, selv om at det ikke er en ukjent dødsårsak blant kjente artister.

Du kan ikke være gammel om du mener dette. har du lest artikkelen og vet noe som helst om livet hennes de siste årene?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke tragisk. Er mye mer tragisk som skjer i denne fucked up world enn at en sanger dør.

Så dette kan ikke være tragisk, fordi det allerede finnes noe som er mer tragisk. Logisk. Heldigvis klarer noen av oss å ha hele to tanker i hodet på en gang.

For oss som vokste opp under Whitneys storhetsstid med Bodyguard og hele pakka, er dette veldig trist. Men de seneste årene har det jo ikke gått så bra med henne.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...