Gå til innhold

Levitate's vei til å bli FRISK!

Gjest Levitate

Anbefalte innlegg

Du har ikke noe mer enn appelsiner og ris? Om du har mer kan du ramse opp da, så kan vi se om vi kan sette sammen et måltid av det.

Veit hvordan det er. Jeg veit at svigerforeldene mine (og svigertanta og svigermormor haha) ville gjort hva som helst dersom jeg spurte pent. Men jeg tørr likevel ikke. :sjenert: Regner med at det kommer seg med tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er nok det, hehe. Blir litt irritert likevel! Jeg er en irritabel person. :jepp:

Metallsmak? Jeg får faktisk aldri metallsmak i kjeften, men hører at alle andre får det! Merkelig.. Eneste jeg opplever med absolutt alle typene jeg har gått på, er å våkne midt på natten av at jeg er tørst. Men så går effekten ut etter noen uker, det har skjedd hver gang, derfor er jeg nå tom for sovemedisin. Har quetapin eller hva faen det heter liggende i skapet, men jeg blir nervevrak, zombie og matvrak av den medisinen dagen etterpå så den nekter jeg å ta. :gjeiper:

:hoho: Ja, folk flest får jo metallsmak i munn. Det er skikkelig ekkelt!

Får håpe du får noe som varer litt lengre denne gangen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Levitate

Du har ikke noe mer enn appelsiner og ris? Om du har mer kan du ramse opp da, så kan vi se om vi kan sette sammen et måltid av det.

Veit hvordan det er. Jeg veit at svigerforeldene mine (og svigertanta og svigermormor haha) ville gjort hva som helst dersom jeg spurte pent. Men jeg tørr likevel ikke. :sjenert: Regner med at det kommer seg med tiden.

Haha, nei! Jeg har faktisk bare appelsiner og ris! :gjeiper:

Regner med det er slikt som kommer seg ja. Håper iallefall det. :jepp:

:klemmer: Legger denne på favoritter. Har veldig lyst å følge med! :hjerte:

:klemmer:

:hoho: Ja, folk flest får jo metallsmak i munn. Det er skikkelig ekkelt!

Får håpe du får noe som varer litt lengre denne gangen da :)

Æsj da. Følte meg litt heldig nå. :fnise: Håper jeg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, da burde du jo få handlet noe! Ikke bra å gå så lenge uten noe særlig mat. Hadde jeg bodd nærme (og hatt bilen nå) så hadde jeg stukket og hentet deg. :ler:

Du bør føle deg heldig! Klarer aldri få i meg frokost etter sovepillene. Er derfor jeg har sluttet på de, for frokost er viktig når man trener. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Levitate

Hey! :klemmer: Den er helt ålreit. Ensom, kjedelig og egentlig en smule uutholdelig, så jeg velger nå å legge meg for å sove/slappe av litt frem til klokken er 8. :) Hvordan er din dag da? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er det du holder til egentlig, siden det er snø der ennå? Glemte jeg å spørre om. Om du vil dele det da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skitten pique

Hey! :klemmer: Den er helt ålreit. Ensom, kjedelig og egentlig en smule uutholdelig, så jeg velger nå å legge meg for å sove/slappe av litt frem til klokken er 8. :) Hvordan er din dag da? :popcorn:

Min dag er en ok dag. Skal ut en tur, men først skal jeg slappe av litt. Skal trene i kveld også. ;)

Kjæresten din borte? :'(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Levitate

Hvor er det du holder til egentlig, siden det er snø der ennå? Glemte jeg å spørre om. Om du vil dele det da!

Vil ikke si hvor eksakt jeg er fra, men er fra vestlandet! :) Er ikke snø nå lenger heldigvis, det regnet bort, hihi.

Min dag er en ok dag. Skal ut en tur, men først skal jeg slappe av litt. Skal trene i kveld også. ;)

Kjæresten din borte? :'(

Høres flott ut! :biggrin:

Jaa, han er bortreist på jobb. :sukk:

00:37

20. mars

Fy faen. Jeg ble sittende å prate med min kjære på Facebook i to timer. Det var koselig å prate mye med han igjen, vi fikk til og med til en liten videosamtale og det var utrolig herlig å se det nydelige ansiktet hans igjen! Han er så fin, han. Men lykken ender her. Når han logget av, logget jeg inn på hans konto. Jeg vet dette er fy-fy, men når jeg kan passordet og er paranoid, så er jeg ofte innom og sjekker om han har pratet med en annen jente. Og det hadde han denne gangen........ Ja, jeg har dårlig samvittighet for at jeg logger meg inn på Facebooken hans, det er ufattelig dårlig gjort og jeg vil grave meg ned i jorden på grunn av at jeg gjør dette. Men jeg har problemer med å stole på han, føler hele tiden at han går bak ryggen min og prater med andre jenter. At han egentlig ikke vil ha meg, men alle andre...

Han hadde snakket med en jente, kalt henne for "småen" blant annet og sagt at de måtte henge sammen når han kommer hjem. Joda.. Jeg overreagerte kanskje litt når jeg begynte å hylgråte og kuttet meg (sluttet heldigvis fort når jeg egentlig skjønte hva jeg drev med), men fy faen så vondt det gjorde å lese den samtalen. Sjalusien er dyp her ja.. Huff. Heldigvis snakket jeg med en god venninne av meg, hun trøstet meg og sa støttende ord. Har vært på besøk hos henne og det var kjempe koselig. Har også vært på butikken og kjøpt meg litt potetgull og to bokser Burn, så nå skal det koses.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skitten pique

Vil ikke si hvor eksakt jeg er fra, men er fra vestlandet! :) Er ikke snø nå lenger heldigvis, det regnet bort, hihi.

Høres flott ut! :biggrin:

Jaa, han er bortreist på jobb. :sukk:

00:37

20. mars

Fy faen. Jeg ble sittende å prate med min kjære på Facebook i to timer. Det var koselig å prate mye med han igjen, vi fikk til og med til en liten videosamtale og det var utrolig herlig å se det nydelige ansiktet hans igjen! Han er så fin, han. Men lykken ender her. Når han logget av, logget jeg inn på hans konto. Jeg vet dette er fy-fy, men når jeg kan passordet og er paranoid, så er jeg ofte innom og sjekker om han har pratet med en annen jente. Og det hadde han denne gangen........ Ja, jeg har dårlig samvittighet for at jeg logger meg inn på Facebooken hans, det er ufattelig dårlig gjort og jeg vil grave meg ned i jorden på grunn av at jeg gjør dette. Men jeg har problemer med å stole på han, føler hele tiden at han går bak ryggen min og prater med andre jenter. At han egentlig ikke vil ha meg, men alle andre...

Han hadde snakket med en jente, kalt henne for "småen" blant annet og sagt at de måtte henge sammen når han kommer hjem. Joda.. Jeg overreagerte kanskje litt når jeg begynte å hylgråte og kuttet meg (sluttet heldigvis fort når jeg egentlig skjønte hva jeg drev med), men fy faen så vondt det gjorde å lese den samtalen. Sjalusien er dyp her ja.. Huff. Heldigvis snakket jeg med en god venninne av meg, hun trøstet meg og sa støttende ord. Har vært på besøk hos henne og det var kjempe koselig. Har også vært på butikken og kjøpt meg litt potetgull og to bokser Burn, så nå skal det koses.

:klemmer:

Syns nå kjæresten din virket grei mot hun jenta jeg :) Du savner vel han nok så mye at du skulle ønske aaalt han sa var til deg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Levitate

Er dessverre det som er problemet! Jeg liker ikke at han er grei mot henne, for hun er (unnskyld at jeg sier dette, høres ekstremt bitch ut) løs tøs som puler alt på to bein og hun kan holde seg til helvete borte fra min type, selv om det er han som tar initiativ. Ja, er nok egentlig sant det.. Skulle ønske han i det minste kunne si litt søte ting til meg, men har vært lite av søte ord fra han mens han har vært borte. Ikke en gang et "savner deg". Han nevnte faktisk at det var skikkelig ille denne gangen og at det var verre enn sist gang han var borte, men... Faen, denne kjærligheten altså. Blir gal jeg. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Levitate

04:44

20. mars

Fortsatt våken. Jeg orker ikke dette lenger, så tok et par Quetiapin piller nå i sted, blir muligens trøtt ganske snart da. Selv om jeg blir zombie i morgen, så er det bedre enn å ikke få sove. Jeg er dritt lei av å sitte våken og spekulere på dette med kjæresten min. For virkelig, nå begynner tvilen å bre seg.

Han har vært borte i en uke. Sist gang han har vært borte i en måned, så sa han allerede etter første uken at han savnet meg. Nå har han ikke nevnt det en eneste gang. Noen ganger glemmer han til og med å si at han er glad i meg, dette gjorde han aldri før. Han prater med andre jenter på Facebook og vil henge sammen med andre jenter. Jeg forstår ikke hva som skjer. Hva er det jeg har gjort feil? Jeg har jo vært så snill mot han. På 5 måneders dagen vår skrev jeg et søtt brev til han på Facebook om hvor glad jeg var i han og hvor glad jeg var for at jeg møtte han. Fikk bare tilbake "så fint sagt, mener det samme om deg". Han kan være romantisk bare han vil, kunne han ikke i det minste lagt sjelen sin litt i det han skrev? Jeg krever ikke så mye, jeg krever bare at han noen ganger viser at han er glad i meg, for han vet hvor fort jeg begynner å tvile.

Akkurat nå savner jeg han ikke. Jeg gråter ikke heller, for jeg er bombesikker på at nå kommer alt til å gå til helvete. Jeg forbereder meg bare egentlig på det verste. Han er min aller første, store kjærlighet, og som oftest holder ikke det i lengden. Dette er egentlig ganske synd, men faen heller. Jeg ser ikke for meg noen fremtid sammen med han om det er slik det skal være. Jeg er lei av å gå rundt her på hybelen min med tårer i øynene og paranoide tanker i hodet, jeg er lei av å bli sjalu hver eneste gang han kløyver et ord med en annen jente og jeg er sliten av å hele tiden gi og ikke få noe tilbake. Joda, han er søt han også til tider - flere ganger har han helt ut ifra det blå begynt å snakke om hvor glad han er i meg (egentlig ikke, bare nevnt at jeg er drømmedama, så regner med det er det samme?) og bla bla bla. Egentlig husker jeg ikke så mye av det rett og slett fordi det er så sjeldent og fordi jeg ikke tror på det...

10 dager etter vi møttes ble vi sammen. Det sier seg selv. Noe sier meg at vi begge to var desperate etter noen å være sammen med og tok det første vi fikk slengt i armene. Jeg vet at han var desperat, for han løp etter mange andre jenter samtidig som han holdt på med meg. Han var løs som faen før, "player" opplegg som man kan kalle det. Og jeg er egentlig ganske sikker på at den eneste grunnen til at han er sammen med meg, er at han ikke finner noen andre. Men det gjør han sikkert om jeg slår opp.

Det skal litt til for å overbevise meg nå egentlig, han må virkelig jobbe hardt for at jeg ikke skal dumpe han snart. For seriøst, jeg sliter nok. Jeg vil ikke være sammen med en mann som ikke får meg til å føle meg bra. Jeg trodde han fikk meg til å føle meg bra, men når jeg tenker meg om så gråter jeg støtt og stadig bare fordi jeg er redd og bekymret for at han finner seg en annen. Jeg gråter hele tiden for at jeg muligens ikke skal strekke til. Dette forholdet sliter på meg. Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg vil jo egentlig ikke miste han, men samtidig så føler jeg at det hadde vært det beste.. Jeg hadde da sluttet å måtte plage meg selv med slike tanker hele tiden.

Dette får selvfølgelig vente til han kommer hjem, orker ikke ta noen diskusjon med han mens han er borte. Kan hende alt endrer seg når han kommer hjem, men selvfølgelig, jeg tenkte slik som dette sist gang han var borte så lenge også. Og jeg vil jo ikke at det skal fortsette...

Noen ganger er det dessverre ikke lett å være Levi. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Levitate

06:06

20. mars

Kuttet meg. Igjen. Grått som en foss. Sett på meg selv i speilet i en evighet. Forstår ikke hvorfor jeg ser slik ut. Forstår ikke hvorfor jeg er et misfoster. Forstår ikke hvorfor jeg enda lever. Forstår ikke hvordan jeg i det hele tatt greier å takle meg selv.

Jeg har grått i en evighet nå og jeg vet faktisk ikke hva jeg skal gjøre. Skal jeg ta sjansen på å gjøre noe galt med meg selv? Skal jeg ta sjansen på å gjennomføre noe jeg egentlig ikke tør? Eller skal jeg kjempe videre? Jeg begynner å bli sliten og lei. Jeg er helt hoven i ansiktet, jeg har ikke grått så mye på et døgn som jeg har nå. Jeg har grått i ett sett. Heldigvis blir da kanskje denne dagen helt ok, for når jeg har grått så mye blir jeg som oftest følelsesløs dagen etterpå. Nå er det bare noen timer til jeg skal på skole, men skal prøve å få sovet litt. Jeg driter i følelsene mine senere på dagen, jeg skal på skolen. Så blir det tilbake på hybelen for å sove.

Jeg driter i at kjæresten min logger på om 2 timer. Jeg gidder ikke være der for å prate med han. Gidder heller ikke være der klokken 2 i ettermiddag. Samme gjelder klokken 8 i kveld. Heller ikke klokken halv 2 til natten. Jeg vil ikke snakke med han. Jeg er lei meg og kan fort si feil ting. Men, kjenner jeg meg selv rett, så snakker jeg nok med han. Men jeg ønsker ikke det.. Jeg vil at han skal savne meg. Jeg vil se at han har skrevet at han vil prate med meg, savner meg og det som er. Nå er jeg lei av at det er han som hele tiden skal få høre det. Jeg trenger å høre det. Det er kanskje det eneste som kan få meg i vater i dette øyeblikk.

Nå skal jeg prøve så godt jeg kan å få blund på øyet. Har vondt på lårene mine... Kommer til å bli et helvete å gå senere i dag. Huff. Håper jeg kommer meg opp. Quetiapinen har ikke begynt å fungere engang, og vanligvis skulle den gjort det nå. Sikkert blitt immun mot hele greia. Faen, psyken min er virkelig idiotisk.

Jeg er gal. Hvorfor gidder jeg dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oiiii.. Litt av ei natt du har hatt kjære deg :klemmer:

Jeg kommer ikke å anbefale deg å ikke dumpe han, men at du må tenke deg godt om og prate med han. Fortell ham hvordan du føler det, og hva du er redd for. Si hva du liker og ikke liker i forholdet deres.

Jeg tenker også at han er så trygg på deg og så komfortabel med deg at det er derfor han ikke sier han savner deg. Noen gutter har en tendens til bli slik når de har ei jente de føler de kan slappe av med.

Men det ser jo ut som om dette forholdet virkelig tærer på deg, uansett hvor glad du er i han og han i deg. Fordi du sliter med slike tanker. Kanskje dette ikke er et tidspunkt for deg å være i et forhold? At akkurat nå tar det for mye energi fra deg?

Godt i allefall at du fikk pratet med ei venninne :klemmer:

Og håper at du vil få en bedre dag enn natt :troest:

Endret av lillehval
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke gjør noe alvorlig skadelig, man kan bli frisk av dette så det finnes håp i tunnellen. Det med kjæresten din forstår jeg godt. Selvom jeg hater å innrømme det, har jeg det på samme måte selv! Jeg klarer ikke heelt å stole på han, og det er ikke hans feil, men det er det at jeg føler meg så dritt, jeg føler meg ikke god nok og (som menn flest) må jeg si alt først av søte ting. Men jeg tror vi jenter bare må akseptere at menn tror at det er nok å kysse oss. :daane:

Håper du får sove litt og at du faktisk er litt følelsesløs når du våkner til igjen.

Og Vestlandet, ja. :) Trenger ikke nødvendigvis være så langt fra meg likevel da. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Levitate

Tusen takk for flotte svar. Natten min var ikke så enkel nei, var ikke på skolen i dag heller ettersom Quetiapinen slo meg HELT ut, så har ikke hørt ringeklokken på mobilen. Endte med at jeg sov til klokken var halv 2, før jeg sovnet igjen og våknet klokken 6! Tror kanskje ikke dette er tidspunktet for meg å være i et forhold, men jeg får nesten se hva som skjer når han kommer hjem..

18:41

20. mars

Har sovet. Mye. Kjæresten min har regelrett voldtatt meg på Facebook med hjerter og "love you" og alt det der, han skrev til og med på veggen min. Søtt det, men bryr meg ikke. Er helt følelsesløs nå, og det er faen meg på tide etter en slik natt! Det er noe av det verste jeg har vært borti på en stund, fy faen altså. Jeg er i tillegg irritert for at jeg ikke har fått melding med legen angående sovemedisin, har de helt glemt meg!?!? Blir så sint på helse Norge, jeg er student og trenger sovemedisin for å fullføre studiene mine, jeg får ikke søvn om natten, noe som ender med at jeg ikke kommer meg på skole. Kan de jævlene være så snille og hjelpe mej? Fy faen altså! Sint nå. :frustrert: :frustrert: :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du er sint! De glemte meg helt igår også, men tok det igjen idag da. Men! Så får jeg ikke medisinene mine før i morgen likevel, fordi apoteket sa de måtte "lage" medisinen? :klo: ÅÅÅÅH.

Og koselig at kjæresten sendte deg sånt da, da kan du se på det igjen når du bryr deg mer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Levitate

Æsj, apoteket er ikke noe særlig bedre det heller nei! De har omtrent aldri medisinene jeg skal ha inne og da må jeg gå rundt i flere dager og vente. Nei, fy faen altså. Skjerpings sier jeg bare!

Litt koselig ja, irriterer meg at jeg ikke greier å bry meg ordentlig nå og at jeg ikke blir glad for det, men det kommer seg nok etterhvert. :jepp:

22:43

20. mars

Skulle egentlig ut og spise med noen venner i dag, men de "gadd ikke" til slutt. Faen altså. Ingen som vil være med meg. Sendte melding til en venninne for å høre om hun ville bli med ut og spise med meg, men fikk ikke svar der heller... Nå sitter jeg her da, sulten og eier ikke mat, pluss at jeg rekker ikke butikken. Kunne spurt hun ene venninnen min som bor kanskje 100 meter fra butikken og hørt med henne om hun gadd løpe innom og kjøpe meg noe lite, så kunne jeg hentet det hos henne - men kjenner jeg henne rett så GIDDER HUN NOK IKKE DET.

Kjæresten min logger på klokken 2 i natt, så skal sitte våken til da og få pratet litt med han. Se om følelsene vil komme tilbake da, for akkurat nå er de helt bortevekk! Det er skummelt når det blir slik. Har begynt å se på The Vampire Diaries for å få tiden til å gå, har ikke sett den serien og jeg er storfan av True Blood, så kanskje den faller i smak. Har heller ikke noe å kose meg med, har litt snus og en boks Burn som jeg nettopp åpnet, men det er det liksom. Huff.

Livet er kjedelig ass. Iallefall nå. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...