Gå til innhold

Overraske kjæresten med noe lite på Valentines!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke så veldig god råd og vi har lovet å ikke kjøpe noe særlig med gaver til hverandre (les: ikke gaver i det hele tatt), men jeg vil overraske med noe veeeeldig lite. :)

Har tenkt på massasje så det skal han få, men noe annet lite....? Noe lite søtt? Noen som har et tips eller to? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lag noen koselige små lapper til han som en han finner tilfeldigvis i jakkelomma, "matpakke" om bruker å ha med det på jobb, under puten sin, ja osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Et pent kort du har laget selv, der det står fine ting om han inni.

-Et pent nakenbilde av deg selv. Du velger selv hvor dirty du vil ha det.. :P

-Eller bare sitte å spise noe godt sammen, og så kan du fortelle han hvor mye han betyr for deg og hva du liker med han..

Det skal egentlig ikke så mye til å få dagen fin :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bakte en hjerteformet sjokoladekake til min i fjor. :)

Eller så kan du kjøpe en eske melkehjerter til ham e.l.. De fleste gutter liker sjokolade.

Skrivefeil

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lag noen koselige små lapper til han som en han finner tilfeldigvis i jakkelomma, "matpakke" om bruker å ha med det på jobb, under puten sin, ja osv :)

Denne passer perfekt!!! Jeg går jo på skole og han skal ikke så tidlig opp, men han må stå opp uansett på Valentinesday for å kjøre meg til legen i skoletiden, så da kan jeg krydre leiligheten min med masse lapper til han! Strålende idè! :D

Du som foreslo eske med melkehjerter, check! Det skal kjøpes! Og et fint kort kan vell kombineres med de lappene. Hmmm. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne passer perfekt!!! Jeg går jo på skole og han skal ikke så tidlig opp, men han må stå opp uansett på Valentinesday for å kjøre meg til legen i skoletiden, så da kan jeg krydre leiligheten min med masse lapper til han! Strålende idè! :D

Du som foreslo eske med melkehjerter, check! Det skal kjøpes! Og et fint kort kan vell kombineres med de lappene. Hmmm. :)

:tommelsmil:

Da har du det klart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lag noen koselige små lapper til han som en han finner tilfeldigvis i jakkelomma, "matpakke" om bruker å ha med det på jobb, under puten sin, ja osv :)

Hvorfor brukte du anførselstegn på stakkars matpakken? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Levitate

Gleder meeeeg!! Jeg hadde lyst til å lage muffinser med rosa glasur og skikkelig love love mat, men har dessverre ikke komfyr i leiligheten min (jeg vet, idiotisk, har kokeplater men ikke komfyr), så blir nok ikke muffins nei.

Men åh, gleder meg til å skrive lapper! Gøy! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...