Gå til innhold

Minus sju innen 17. mai!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er med :D

Vil ned 6kg. Veier i dag 63 kg, så målet er da 57kg. :)

I dag passer nesten ingen av klærne mine og jeg gleeeeder meg til å begynne å bruke de igjen. Noen av dem er så og si nye.

Ble motivert av å lese denne tråden!!! :)

// goddisjenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som skal trene i dag?

Jeg går for Mamma Mia-varianten min! :jepp:

Hvilken premie skal vi gi oss selv den 17., dersom vi når målet?

Jeg vurderer denne Kartell-lampa (i gull)

Men jeg har egentlig ikke råd... :sjenert:

Kanskje jeg skal nøye meg med et par åletrange jeans. :I

- Sjokkisen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som skal trene i dag?

Sitter i treningstøyet og er akkurat ferdig med dag 10 av 30 på 30 day shred. Hadde aldri klart å trene uten det, Jillian Michaels er guds gave til sånne som meg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter i treningstøyet og er akkurat ferdig med dag 10 av 30 på 30 day shred. Hadde aldri klart å trene uten det, Jillian Michaels er guds gave til sånne som meg!

Så bra! :)

(Kanskje du må vurdere å skifte nick, forresten... :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var tråden, ja! :)

Ingen som har gitt opp, vel?

Jeg har ikke vært veldig flink denne uka. Det har vært så masse unntak. Blant annet tre ganger på kino, det blir litt smågodt, det... :sjenert:

Og masse besøk hos andre, da må man jo bare spise det man får, brød og pasta og det som måtte være.

Har dermed ikke så store forhåpninger til veiingen på mandag, men krysser fingrene for ingen oppgang!

Dere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der var tråden, ja! :)

Ingen som har gitt opp, vel?

Jeg har ikke vært veldig flink denne uka. Det har vært så masse unntak. Blant annet tre ganger på kino, det blir litt smågodt, det... :sjenert:

Og masse besøk hos andre, da må man jo bare spise det man får, brød og pasta og det som måtte være.

Har dermed ikke så store forhåpninger til veiingen på mandag, men krysser fingrene for ingen oppgang!

Dere? :)

Altså meg;

- Sjokkisen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har falt helt av! Har ikke trent på ei uke og blitt litt småspising de siste ukene! Men vekta har ikke gått opp noe særlig(0,5kg) men vil jo helst gå ned :)

. Mandag er det ny start! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som ventet her i gården... Ikke opp, men heller ikke ned. Vinterferieuka har bydd på litt for mange unntak, blitt litt for mye sukker og litt for mange karbohydrater. Da går det som det går! :)

Men uansett, jeg har ikke gått opp!! Og til mandagen igjen vedder jeg på at vi snakker ett ned! :danse:

- Sjokkisen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått opp og ned de samme 400-500 grammene i flere uker nå. :( Heldigvis ned denne gang (veier meg onsdag og lørdag), så får vi håpe det fortsetter sånn nå fremover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det for sent for meg å bli med? :)

Hadde mensen i helga, så har ikke gidda å veie meg, men ligger på rundt 66-67 kg. Jeg vil ned til 60, så denne tråden passa fint!

Jeg trener dans 2 dager i uka. Skal prøve å slenge inn en eller to treningsøkter med styrke hjemme i stua også :)

Jeg prøver å holde meg unna hvetemel, sukker og gjær, fordi jeg tåler det ikke så godt (og det er ikke så sunt).

Men i helga har det vært feeding frenzy. Huffameg!

Ser gravid ut nå :sukk:

Ny uke, nye muligheter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flotters med enda flere som henger seg på! :)

Jeg har ikke veid meg enda, men det skjer i morgen tidlig. Gleder meg litt, for føler meg overbevist om at det har skjedd noe! Hvilket er et bevis på at mye sitter i hodet... Jeg følte meg nemlig fem kilo lettere bare etter ett døgn, fordi jeg ikke hadde spist sjokolade, hvetemel eller sukker. :fnise:

Men jeg var på kino i kveld, og skjeiet ut med en litt for stor pose smågodt. Men skitt au. Jeg har ikke spist godis på hele uka ellers. Det er et enormt framskritt!

Mitt kosthold handler i hovedsak om å spise lite brød, pasta, ris og poteter, og ellers ingenting av kaker og bakst inneholdende hvetemel og raffinert sukker. Jeg spiser smør og rømme og fløte og fete sauser - altså et slags lavkarbokosthold. Men jeg kjører ikke på med så mye kjøtt, for det synes jeg blir litt...uetisk, faktisk. Men masse egg!

Nå har jeg syndet litt i helgen, for jeg har ikke vært hjemme hos meg selv, og da blir det litt vanskeligere. Så det er blitt to pannekaker, tre (små!) stykker pizza og en bitteliten posjon lasagne. Så jeg har syndet litt. Men dette var første uke, neste uke er jeg nok enda flinkere!

Blitt for lite trening, ble bare en raptus én kveld. Denne uka blir det kanskje to. Jeg overdriver mao ikke! :ler:

Så da blir det altså veiing i morgen. :) Spent på rapportene fra dere andre!!

Og Jerod - bra jobba! Du er nå akkurat der hvor jeg vil havne. Hvor høy er du?

jeg er vell ca 165 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter ei uke på sofaen med influensa, er det nå på tide å røre på kroppen igjen...Så i kveld har jeg vært på Zumba, og det skal jammen ikke mange dagene til før man har mistet litt av kondisgrunnlaget nei... :gjeiper: Men godt å være igang med trening igjen :) Jeg blir litt sånn periodetrener, da jeg er alene med ungene mine annen hver uke, og det da ikke er så lett å få prioritert å røre på seg selv så mye jeg skulle ønsket. Men denne uka er de hos faren, og da blir det helst litt "bevegelse" hver dag. Enten på treningssenteret med zumba, spinning, yoga eller styrketrening av noe slag, eller ut og gå tur.

Var på vekta i dag, og det er nesten to kilo ned på to uker. 74,3 kg i dag. Men det er jo nå "moroa" starter. Har jo lagt på 74-tallet i lengre tid. Så da er det vel bare å lete fram selvdisiplinen som er tildels (eller egentlig ofte altfor mye...) fraværende..

Men vi skal klare dette, ikke sant??

Tenk bikinisesongen i det fjerne også....

LL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veier nå 71,5 kg. Bare 0,5 kg ned på 2 uker, men stresser ikke med det. Har gått litt i rykk og napp, men går kun en vei :jepp:

Har gått ned 9,5 kg på tre måneder nå og er veldig fornøyd med det. Skal ned til 55-60 kilo (stopper når jeg er fornøyd).

Trener 5 dager i uka nå. Pleier å ta to dager med sykling og tre med styrke, men den siste uka har det bare blitt styrke da mp3 spilleren min er til service. Orker ikke sitte på sykkelen i en time uten noe musikk :gjeiper:

Satser på å veie i hvert fall 65 til 17.mai, forhåpentligvis 60 :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så masse flinke folk, her!

Jeg har vært skikkelig u-flink i dag, og satt til livs TOHUNDREOGTJUE gram sjokolade! :overrasket::hakeslepp:

Burde skjemmes, men det gjør jeg ikke... Det var sååå godt! :grine:

Men nå er det slutt. Nå har jeg spist opp det som var i huset, og mer kommer ikke inn.

- Sjokkisen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, denne tråden har en tendens til å forsvinne til side tre!

I morgen, mandag, veiing. Jeg er fornøyd med bare 3-400 gram. :sjenert: Har vært veldig opp og ned denne uka, flink noen dager, litt mindre flink andre.

Har regnet ut at jeg bør ha et vekttap på ca. 700 gram i uka, om jeg skal nå målet innen 17. mai. Og det skal jeg jo, ikke noe spørsmål!

Krysser fingrene for litt ned i morgen! :danse:

- Sjokkisen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, denne tråden har en tendens til å forsvinne til side tre!

I morgen, mandag, veiing. Jeg er fornøyd med bare 3-400 gram. :sjenert: Har vært veldig opp og ned denne uka, flink noen dager, litt mindre flink andre.

Har regnet ut at jeg bør ha et vekttap på ca. 700 gram i uka, om jeg skal nå målet innen 17. mai. Og det skal jeg jo, ikke noe spørsmål!

Krysser fingrene for litt ned i morgen! :danse:

- Sjokkisen

Ikke så farlig om man ikke går ned hver uke, kan jo gå i rykk og napp (det gjør det her i hvert fall!)

Status: 70,8 kilo (altså minus 700 gram siden sist uke). Fornøyd med det, ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Survival

Kan hive meg med i denne tråden også! Er allerede med i den andre tråden med (nesten) samme tema. :)

Har allerede gått ned de kiloene jeg ønsket og nådd målet mitt. Men nå ser jeg på det målet som om det var et delmål, nå har jeg nemlig fått ny inspirasjon til å gå ned mer og bli ekstra fit og fin i fisken!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...