Gå til innhold

Hot or Not?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:jepp:

prison_break.jpg&w=250&h=383&ei=LaVGT9SFO6PR4QTrw9m1Dg&zoom=1&iact=hc&vpx=126&vpy=116&dur=3861&hovh=278&hovw=181&tx=80&ty=132&sig=103274552219112381018&sqi=2&page=1&tbnh=151&tbnw=113&start=0&ndsp=22&ved=1t:429,r:0,s:0

Haha, oi! Velvel, heit var han uansett!!

Skrevet

tumblr_lp3at8evbR1qg4f7r.jpg

Kommer ikke over hvor lekker Terji Skibenæs er.

Oh my Lord................. sikleeeeeeeeeee.

Gjest "gjest"
Skrevet

Oh my Lord................. sikleeeeeeeeeee.

Det syke her er at han er en fantastisk hyggelig mann.

Skrevet

Ja, jeg tenkte vi trengte noen heftige fyrer å sikle på etter alle damerne som vi skal mene er så pene og pulbare. Det er kvinneguiden tross alt. :popcorn:

Jepp, helt enig "gjest"!!

Dessuten får alle oss homsene noe å sikle på også! :)

• Liker 1
Gjest "gjest"
Skrevet

Jepp, helt enig "gjest"!!

Dessuten får alle oss homsene noe å sikle på også! :)

Homofile menn er velkomne i tråden min.

• Liker 1
Skrevet

:jepp:

prison_break.jpg&w=250&h=383&ei=LaVGT9SFO6PR4QTrw9m1Dg&zoom=1&iact=hc&vpx=126&vpy=116&dur=3861&hovh=278&hovw=181&tx=80&ty=132&sig=103274552219112381018&sqi=2&page=1&tbnh=151&tbnw=113&start=0&ndsp=22&ved=1t:429,r:0,s:0

Jeg har alltid syns at han der ser så.. sint.. sinnsyk(?) eller noe. Han er jo forøvrig kjekk, ja. Men hvis jeg og han hadde vært sammen og vi hadde krangla.. Hadde han satt de øya der på meg hadde jeg ramla i fosterstilling på gulvet og bedt til høyere makter om at han ikke skulle stirre sjelen min ut av kroppen min! :ler:

Jeg syns forøvrig Jude Law er :rodmer: :rodmer: :rodmer:

Og herregud, Hugh Jackman! <3 Hadde ikke kasta dem ut hvis dem hadde stått i stua mi en dag for å si det sånn!

Jeg hadde vel heller :sjokkert: og så :daane: !

Skrevet

Homofile menn er velkomne i tråden min.

Tusen takk!

Skrevet

Musekatt må være homofil mann, eller noe.

hehehe..... skulle nesten tro det, for han på bildet tror jeg liker andre menn i alle fall..... :)

Homsemann

Gjest "gjest"
Skrevet (endret)

pic05.jpg

Andy Whitfield (hovedrolleinnhaver i sesong 1 av Spartacus) var en vidunderlig vakker mann, han døde 11 september i fjor etter og ha tapt kampen mot kreften . Han etterlot seg kone og barn. Jeg har medfølelse i sorgen.

Endret av Gjest
Skrevet (endret)

Det syke her er at han er en fantastisk hyggelig mann.

Jeg fatter ikke at du har hilst på så mange sexy menn og faktisk ikke hoppet på dem tvert :ler: Ikke at jeg ikke eier selvkontroll, men hadde jeg møtt en del av de mennene i tråden her, så tror jeg det hadde raknet for meg.....

Håper for all del folk leser den spøkefulle tonen og ikke anklager meg for overgrep og det hele, vi er tross alt på kvinneguiden.

Jeg har jo forresten møtt Rammstein et par ganger, og fy faen, det var så vidt jeg ikke kasta meg over et par av de gutta, NAMME NAMME NAM.

Endret av Tullamore Dew
Gjest Skitten pique
Skrevet

Langt hår og camobukser? Herreguuden. :rodmer:

Må bare informere om at han har snart ligget 10 år i Sandsborgs Kirkegård :sukk:

Gjest badeand1
Skrevet

Må bare informere om at han har snart ligget 10 år i Sandsborgs Kirkegård :sukk:

Oh.. er han med i et band elns? Ser så kjent ut.

Gjest "gjest"
Skrevet

Jeg fatter ikke at du har hilst på så mange sexy menn og faktisk ikke hoppet på dem tvert :ler: Ikke at jeg ikke eier selvkontroll, men hadde jeg møtt en del av de mennene i tråden her, så tror jeg det hadde raknet for meg.....

Håper for all del folk leser den spøkefulle tonen og ikke anklager meg for overgrep og det hele, vi er tross alt på kvinneguiden.

Jeg har jo forresten møtt Rammstein et par ganger, og fy faen, det var så vidt jeg ikke kasta meg over et par av de gutta, NAMME NAMME NAM.

Vel, det er jo meningen man skal være seriøs og profesjonell..

Gjest Skitten pique
Skrevet (endret)

Oh.. er han med i et band elns? Ser så kjent ut.

Bathory,enmannsband - han - mannen på bildet, er mannen jeg takker for at vi har Black metal :hjerte:

Endret av Skitten pique
Skrevet

Vel, det er jo meningen man skal være seriøs og profesjonell..

Man sikler vel på innsiden :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...