Kelsier Skrevet 12. februar 2012 #101 Del Skrevet 12. februar 2012 Ønske oppfylt, men du må jobbe 90 timer i uka. Jeg ønsker meg større lepper. Ønske oppfylt, men leppene er bare større fordi resten av ansiktet ditt har blitt mindre. Jeg ønsker meg A på alle eksamener. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 12. februar 2012 #102 Del Skrevet 12. februar 2012 ønsket oppfylt, men du må leve resten av livet med dålig sammvittighet fordi du juksa deg til a`ene! jeg ønsker meg mer søvn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 12. februar 2012 #103 Del Skrevet 12. februar 2012 jeg ønsker meg mer søvn ønsket oppfylt, men bare fordi du har fått sovesyken. Jeg ønsker meg en ny kjole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kongsdatteren Skrevet 12. februar 2012 #104 Del Skrevet 12. februar 2012 Ønske oppfylt, men den klør. Jeg ønsker meg langt hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agg Skrevet 12. februar 2012 #105 Del Skrevet 12. februar 2012 Ønske oppfylt, men den klør. Jeg ønsker meg langt hår. Ønske oppfyllt, men du må ha like langt hår under armene. Jeg ønsker meg mer selvdisiplin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 13. februar 2012 Forfatter #106 Del Skrevet 13. februar 2012 Ønske oppfylt men du ender opp med å være alt for streng mot deg selv. Jeg skulle ønske jeg var skikkelig sprek. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 13. februar 2012 #107 Del Skrevet 13. februar 2012 Ønske oppfylt men du ble dessverre lam fra midjen og ned så det ble fysisk umulig. Jeg skulle ønske at alle mennesker hadde nåkk mat i denne verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Earthbird Skrevet 13. februar 2012 #108 Del Skrevet 13. februar 2012 Ønske oppfylt, men det varer kun i en uke. Jeg ønsker meg en runde i senga med Brad Pitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonfly84 Skrevet 13. februar 2012 #109 Del Skrevet 13. februar 2012 Ønske oppfylt, men det varer kun i en uke. Jeg ønsker meg en runde i senga med Brad Pitt Ønsket oppfylt, men det blir ikke før han er nitti. Jeg ønsker meg nytt kjøkkenbord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest utoginn Skrevet 14. februar 2012 #110 Del Skrevet 14. februar 2012 Ønsket ditt er oppfylt, men bordet har bare to bein, det ene kortere enn det andre. Jeg ønsker meg deg som kveldens valentine-date Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 15. februar 2012 Forfatter #111 Del Skrevet 15. februar 2012 Ønske oppfylt, men jeg har skikkelig dårlige manerer. *raaaap!* Jeg ønsker meg en ekte Pokémon. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. februar 2012 #112 Del Skrevet 15. februar 2012 Ønsket oppfylt, men h*n er alltid i elendig humør og brøler og skriker hele tiden! Jeg vil ha en blå ballong! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 15. februar 2012 #113 Del Skrevet 15. februar 2012 Ønsket oppfylt, men du kan ikke blåse den opp. Jeg skulle ønske at humaniorafagene fikk like mye penger som realfagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 15. februar 2012 #114 Del Skrevet 15. februar 2012 Ønske oppfylt men så sluttet de med Humaniorafag (hva det nå enn er) Jeg ønsker meg 14 dager til New York Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 15. februar 2012 #115 Del Skrevet 15. februar 2012 (endret) Jeg ønsker meg 14 dager til New York (Humaniorafag er språkfag, sosiologi, religionsvitenskap og så videre ) Ønsket oppfylt, men du blir matforgiftet og må ligge i badekaret hele tiden på grunn av oppkast og diaré. Jeg ønsker meg en solfylt sommer. Endret 15. februar 2012 av Tekola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 15. februar 2012 #116 Del Skrevet 15. februar 2012 oppkast og diare Ønsket oppfylt men det er kommer solformørkelse hele sommeren i år,så sorry. Jeg ønsker å bo på en Ranch i Amerika med masse hester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 15. februar 2012 #117 Del Skrevet 15. februar 2012 Jeg er så snill, synes du ikke? Ønsket oppfylt, men du har personlig ansvar for å møkke boksene til alle hestene! Jeg ønsker meg en ny bil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 15. februar 2012 #118 Del Skrevet 15. februar 2012 Ønske oppfylt men de som ville gi deg bilen ga den til en familie som trengte den mer en deg. Jeg ønsker meg en tur til månen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 15. februar 2012 #119 Del Skrevet 15. februar 2012 Ønsket oppfylt, men det er bare enveisbillett! Jeg ønsker meg hushjelp som kan vaske og rydde her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 15. februar 2012 #120 Del Skrevet 15. februar 2012 Ønsket oppfylt, men det er bare enveisbillett! Jeg ønsker meg hushjelp som kan vaske og rydde her! Ja, det får du, men det viser seg at hun rundstjeler deg. Ønsker meg nytt hus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå