Lutetium 71 Skrevet 16. mars 2012 #281 Del Skrevet 16. mars 2012 Du får en rosa ponni. Men det er en vanlig ponni som du velger å bruke hårfarge på. Det er en svært sterk radioaktiv type farge som forårsaker blemmer og byller på ponnien. Den dør innen en uke, og blir sendt til Institutt for Energiteknikk på Kjeller, som ett ledd i ny grunnforskning på pigmentstråling. Jeg ønsker meg en jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bolline Skrevet 16. mars 2012 #282 Del Skrevet 16. mars 2012 Du får en jobb. Men sjefen på kloakkanlegget er ikke snill, og du må tilbringe resten av ditt liv i kloakken, fordi lukten har satt seg og det er umulig for deg å få en annen jobb jeg ønsker meg en kjæreste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 16. mars 2012 Forfatter #283 Del Skrevet 16. mars 2012 Du får en jobb. Men sjefen på kloakkanlegget er ikke snill, og du må tilbringe resten av ditt liv i kloakken, fordi lukten har satt seg og det er umulig for deg å få en annen jobb jeg ønsker meg en kjæreste Ønske oppfylt, men kjæresten din er abusive. Jeg skulle ønske jeg mestret å lage perfekt bruschetta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 16. mars 2012 #284 Del Skrevet 16. mars 2012 Ønsket oppfyllt, men den dagen du skulle briljere for familie og venner lurte det seg snegleegg oppi tomatene. Alle er nå infisert av resistente snegler i tarmene. Jeg ønsker meg en fantastisk sangstemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 16. mars 2012 #285 Del Skrevet 16. mars 2012 Du får en fantastisk sangstemme. Men den er bare egnet til å synge opera, og du hater opera! Så du legger opp sangkarrieren, og blir søppeltømmer istedet. Du ender opp med å boikotte det årlige julebordet i søppeltømmernes landsforbund, fordi de alltid ber deg om å ta en trall. Jeg ønsker meg en ny toalettbørste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larandrea Skrevet 19. mars 2012 #286 Del Skrevet 19. mars 2012 Ønsket oppfylt, men du må vaske deg med den etter at du har brukt den i do. Jeg ønsker meg lykke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grønnblomst Skrevet 19. mars 2012 #287 Del Skrevet 19. mars 2012 Ønsket oppfylt, men den blir kortvarig. Jeg ønsker meg ny sofa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 20. mars 2012 #288 Del Skrevet 20. mars 2012 Det får du, men etter et par dager merker du at det beveger seg noe inni sofaen. Og det begynner å lukte. Så viser det seg at fabrikken har latt sofaen stå ute på et trekkfullt lager før du fikk den. Og på dette lageret bodde det rotter. Nå bor de i sofaen din, og de er opptatt med familieforøkelse...! Jeg ønsker meg en Ipad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grønnblomst Skrevet 20. mars 2012 #289 Del Skrevet 20. mars 2012 Det får du, men etter et par dager merker du at det beveger seg noe inni sofaen. Og det begynner å lukte. Så viser det seg at fabrikken har latt sofaen stå ute på et trekkfullt lager før du fikk den. Og på dette lageret bodde det rotter. Nå bor de i sofaen din, og de er opptatt med familieforøkelse...! Jeg ønsker meg en Ipad. Det får du, men den virker ikke, og du finner ikke igjen kvitteringen. Ønsker meg nye klær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 21. mars 2012 Forfatter #290 Del Skrevet 21. mars 2012 (endret) Det får du, men den virker ikke, og du finner ikke igjen kvitteringen. Ønsker meg nye klær Du får nye klær, men de er så stygg at alle blir helt ifra seg og jager deg ut av landet. Jeg skulle ønske huset ryddet seg selv. Endret 21. mars 2012 av Chiyo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 21. mars 2012 #291 Del Skrevet 21. mars 2012 Du får nye klær, men de er så stygg at alle blir helt ifra seg og jager deg ut av landet. Jeg skulle ønske huset huset ryddet seg selv. Det gjør det - det brenner ned og alt rotet med det. Jeg skulle ønske jeg hadde en ny telefon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pærecider Skrevet 21. mars 2012 #292 Del Skrevet 21. mars 2012 Det får du, men telefonnummeret ditt blir skrevet på alle herredoer samt teksten 'billig og villig' Nå blir du nedringt av ekle mannfolk med diverse obskure ønsker. Jeg ønsker meg langt silkemykt tykt hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 21. mars 2012 #293 Del Skrevet 21. mars 2012 Det får du, men telefonnummeret ditt blir skrevet på alle herredoer samt teksten 'billig og villig' Nå blir du nedringt av ekle mannfolk med diverse obskure ønsker. Jeg ønsker meg langt silkemykt tykt hår. Ønske oppfylt men håret vokser ut fra rumpa Jeg ønsker meg et stort fint hus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pærecider Skrevet 21. mars 2012 #294 Del Skrevet 21. mars 2012 (endret) Ønske oppfylt men håret vokser ut fra rumpa Jeg ønsker meg et stort fint hus Vips, så har du en flott villa. Men den ligger mellom en søppelfylling og en chihuahuakennel. Så nå blir du vekt til lyden av gneldring og duften av sur melk og brukte bleier. Jeg ønsker meg tre ildere. Endret 14. juli 2012 av pærecider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 22. mars 2012 #295 Del Skrevet 22. mars 2012 Granted, men det viser seg at en av dem er konstant i brunst og markerer rundt i hele huset og de andre to blir så stresset av lukta at de gnager istykker det meste av møblement og det lukter så sterkt i heimen at ingen orker komem på besøk, eller knapt hilse på deg mer (det smitter jo til klærne også). Jeg vil ha ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BamseB Skrevet 22. mars 2012 #296 Del Skrevet 22. mars 2012 Værsågod! Ønsker meg frokost på senga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pærecider Skrevet 22. mars 2012 #297 Del Skrevet 22. mars 2012 Det får du, men kokken heter Ululukin Yakspyhl fra Ytre Mongolia, Så frokosten består av friterte jakokseballer dyppet i hestemelk og kølsvart brød. Jeg ønsker meg en ny bokhylle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 22. mars 2012 #298 Del Skrevet 22. mars 2012 Det får du, men den detter sammen i småbiter når du setter den første boka inn. Hver gang du bygger den opp river den seg selv ned. Til slutt bruker du teip og strips og skruer og fester den til veggen. Da holder den seg helt til du har satt inn alt innholdet, før den faller ned i hodet på deg og du må graves ut av lavinehunder. Jeg ønsker meg nye solbriller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 22. mars 2012 #299 Del Skrevet 22. mars 2012 Det får du - og i det du tar dem på begynner det å hagle - hagl på størrelse med golfballer... Jeg trenger nye sko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 22. mars 2012 #300 Del Skrevet 22. mars 2012 Det får du - og i det du tar dem på begynner det å hagle - hagl på størrelse med golfballer... Jeg trenger nye sko Ønsket oppfylt, men de blir stjålet fra deg med en gang du går ut av skobutikken. Jeg ønsker at det gikk buss søndags morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå