Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Eurodice
Skrevet

Advokater er noen av de største snylterne i landet.

Når du sier det, er det nok sannheten :ironi: .

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Survival
Skrevet

Det er åpenbart. Politikere kommer og går, embetsmenn består.

Hva annet gjør en politiker enn å sitte i møter og prate tror du?

Hva annet gjør du enn å komme med bunnløse argumenter som minner om sjalusi og arroganse? No offence, men jeg syns dette blir litt latterlig. Fortell meg heller hvor rettferdig samfunnet hadde vært uten jurister.

• Liker 5
Gjest "gjest"
Skrevet

Jeg kunnne godt datet en jurist, jeg ser for meg en mengde saklige diskusjoner.

Skrevet

Syntes det er ganske overfladisk å takke nei til en date pga et yrke om han i utgangspunktet virket spennende. Ikke alle som er i et yrke de vil være i. Er det andre ting som gjør ham spennende spiller det i grunn liten rolle hva han jobber som.

Men skal jeg nevne noe, så kan jeg kanskje forhåndsdømme lastebilsjåfører, fordi jeg har et bilde av hvordan de er og ser ut. :P Men det stemmer jo helt sikkert ikke med alle. :gjeiper:

Gjest MorAase
Skrevet

Aksjemegler, investeringsrådgiver, boligspekulant og andre totalt unyttige, dog lovlige, svindel-gesjefter.

• Liker 1
Gjest MorAase
Skrevet

Det er åpenbart. Politikere kommer og går, embetsmenn består.

Hva annet gjør en politiker enn å sitte i møter og prate tror du?

Nå må du ikke røre i naive pikesinn. La dem tro at det er politikerne som sitter med makten her i landet...

• Liker 1
Skrevet

Altså, å umiddelbart avse en person pga yrke kunne i grunnen ikke falt meg inn.... Det er en del yrker jeg i utgangspunktet ville foretrekke at min bedre halvdel ikke har men det er pga praktiske årsaker. Og dukker det opp en alldeles hærlig mann med "feil" yrke, dumper jeg han ikke av den grunn. DET blir for dumt!

• Liker 2
Skrevet

det er vel ingen yrker som hadde gjort at jeg hadde droppa en date med han.

det eneste jeg kunne tenke meg, er hvis han skulle vært en prest. men igjen, hadde han kunne leve med å ikke prate om religionen sin, og ikke prøve dra med meg i kirka, så hadde han også fått en sjans :)

det er personligheten som er dealbreaker, ikke jobben.

Skrevet

Klart det, men enkelte her inne er syke i det lille hodet sitt.

• Liker 1
Gjest MorAase
Skrevet

Aksjemegler sier mye om personligheten. Det er umåtelig grådige og materielt orienterte personer som innehar en slik stilling.

• Liker 2
Skrevet

En dealbreaker for meg ville vært alternativ behandler av typen som suger siste rest av penger ut av dødssyke, og lover mennesker i en sårbar livssituasjon livet i stedet for døden - til tross for at det bare er tomme løfter og et spill. De som profitterer på frykten og følelsen av hjelpesløshet blant dødssyke, og potensielt dreper andre ved å manipulere dem til å ikke velge tradisjonell skolemedisin.

Slike mennesker kan jeg betakke meg for.

• Liker 2
Gjest strykebrett
Skrevet

En dealbreaker for meg ville vært alternativ behandler av typen som suger siste rest av penger ut av dødssyke, og lover mennesker i en sårbar livssituasjon livet i stedet for døden - til tross for at det bare er tomme løfter og et spill. De som profitterer på frykten og følelsen av hjelpesløshet blant dødssyke, og potensielt dreper andre ved å manipulere dem til å ikke velge tradisjonell skolemedisin.

Slike mennesker kan jeg betakke meg for.

Enig.

Skrevet

Aksjemegler sier mye om personligheten. Det er umåtelig grådige og materielt orienterte personer som innehar en slik stilling.

Kanskje. Kanskje ikke.

Uansett er dagens økonomiske system er avhengig av et velfungerende finansmarked og aksjemeglere er en del av dette systemet, selv om det er en yrkesgruppe som i stor grad er på vei vekk til fordel for nettbaserte meglertjenester. Om noe av dette er uklart kan jeg gjerne forklare hvorfor verden hadde stoppet opp uten et velfungerende finansmarked.

:)

Skrevet

Skuespiller!!! Greit med hobby, men ikke på fulltid slik at han spiller inn sexscener eller kyssescener med andre jenter :forvirret:

Skrevet

Enig med noen av det som er skrevet over her. Kassamedarbeider på Rema 1000 er ikke så tiltrekkende, men det verste er selvfølgelig om han er arbeidsledig.

Vestkantstyper med rosa skjorte er turn-off for meg også; du vet selgertypen med sleik som jobber som businessmann, selger e.l.

Politi, jurist, sykepleier, brannmann eller skuespiller, derimot - er jo kjempebra og positivt, og får definitivt pluss i boka fra meg. Skjønner ikke hva dere andre synes er turn-off med det...

Gjest Hard Ride
Skrevet

Man må så å si være kriminell eller drive med noe særdeles slaskete for at jeg skal synes jobben er turn off. Jeg legger ikke så mye i det når jeg skal vurdere om en jente er akktraktiv eller ei.

Vil forøvrig benytte sjansen til å nevne IT-folk som programmerer data-virus. Da nytter det ikke å si at man ikke kan slå en kvinne altså, om jeg finner ut at en person holder på med slikt får de bare passe seg! (satt litt på spissen, for dere som tar alt bokstavelig)

Skrevet

Hva med ingeniøryrket i sin helhet? Det er vel ikke spesielt hot?

Skrevet

det er jo ikke jobben som akjemegler som gjør personligheten dems, det er vel andre veien. at de har en personlighet som passer inn i det yrket.

og hvis de er som du sier der, så passer de ikke meg uansett.

Skrevet

Hva med ingeniøryrket i sin helhet? Det er vel ikke spesielt hot?

En mann i dress er alltid hot!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...