Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Survival
Skrevet

Mannlig frisør eller noe annet innenfor styling/mote, kjent musiker (ønsker ikke å dele kjendis-tilværelsen) og prest. Det er de jeg kommer på nå.

Videoannonse
Annonse
Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Taxisjåfør! Det går an som midlertidig jobb, har vært borti taxisjåfører med høy utdannelse som ikke får jobb innenfor yrket sitt av en eller annen grunn. De har jeg stor respekt for. Men samtidig, taxisjåføryrket er litt flaut, rett og slett. :rodme:

Ellers er vel menn som jobber som førskolelærere turn off, men merkelig nok ikke de som jobber i barnehage eller underviser, alt fra 1. klasse til uni.

Skrevet

Hvorfor er lærere turn off? :klo: Jeg synes lærere er sexy. De sitter som regel på en del kunnskap, og alle mannlige lærere jeg har møtt på min alder har vært veldig oppegående.

En barneskolelærer sitter vel stort sett på barneskolekunnskap...

Synes han bør være foreleser på høgskole/universitet før at kunnskap skal gjøre ham attraktiv.

• Liker 1
Skrevet

Førskolelærer, Slakter, Alle typer yrkessjåfører, (Hjemme)sykepleier, Fergematros, Snekker..

Ser mange ikke ønsker advokater?? Det er et yrke som fasinerer meg veldig, ja takk!!

Skrevet

Yrker som gjør at man må oppdra barna alene. Finansgutter og selgere; virker som noen glætte vestkantgutter som bare vil ha trofèkoner og heller vil kjøpe seg Lamborghini enn å være sammen med barna sine på fotballkamper. Aksjespekulanter osv; Pareto-ansatte som jobber fra kl 08- kl 23... Oljeriggansatte som er fraværende halve året.. Nei takk...

Skrevet

Vel, "min" gynekolog var en veldig hyggelig mann, men det ble for mye. Han som fulgte etter var langtransportsjåfør og han rocket min verden en stund.

Oh yes, har rocka litt sammen med en langtransportsjåfør jeg og :rodmer: Men, lokførere som bruker dagene på å studere røde og grønne lys på jobb men ikke ser varsellampene hjemme :sovne:

Skrevet

Førskolelærer, Slakter, Alle typer yrkessjåfører, (Hjemme)sykepleier, Fergematros, Snekker..

Ser mange ikke ønsker advokater?? Det er et yrke som fasinerer meg veldig, ja takk!!

Advokater er noen av de største snylterne i landet.

• Liker 1
Gjest strykebrett
Skrevet

Negledesigner. For en meningsløs jobb.

Og programleder i et eller annet flaut sjekkeprogram.

Ellers fra det så er de fleste yrker ok :)

Skrevet

Prest/annen ansatt i kirken, alternativ behandler, yrkespolitiker for FrP, alt mulig annet som innebærer en total krasj i livssyn og virkelighetsoppfatning.

Ellers er det vanskelig å peke ut noe spesifikt, det kommer veldig an på hva en gjør det til. En politimann som er på autoritetskick og er rasshøl er turn-off, en politimann som har et genuint ønske om å hjelpe andre er turn-on. En stereotyp trailersjåfør er turn-off, en vanlig fyr som kjører trailer fordi han synes det er helt greit og heller identifiserer seg med en fritidsinteresse kan være turn-on. Jeg liker i utgangspunktet akademikere, men noen av dem er så blærete og arrogante at turn-off ikke er beskrivende nok. Og så videre.

• Liker 2
Gjest "gjest"
Skrevet

Prostituert.

Vel, de er i hvertfall mestere i å få fyrer til å betale for seg. :skratte:

Gjest Survival
Skrevet

Advokater er noen av de største snylterne i landet.

Og mange lastebilsjåfører er også snyltere. Hva er poenget ditt egentlig?

• Liker 1
Skrevet

Vel, de er i hvertfall mestere i å få fyrer til å betale for seg. :skratte:

Det er ikke første gangen du sier dette tror jeg. Virker som om det er en innarbeidet ryggmargsrefleks for noen damer å si at "de skal betale for seg".

Skrevet

Og mange lastebilsjåfører er også snyltere. Hva er poenget ditt egentlig?

Poenget er at advokater har rollene som "bukken og havresekken".

De lager med andre ord lover og regler for deretter å tjene på dette selv.

Noe som er veldig usunt for et samfunn.

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke første gangen du sier dette tror jeg. Virker som om det er en innarbeidet ryggmargsrefleks for noen damer å si at "de skal betale for seg".

Og hvorfor skal ikke mannfolk måtte betale for seg?

Gjest Survival
Skrevet

Poenget er at advokater har rollene som "bukken og havresekken".

De lager med andre ord lover og regler for deretter å tjene på dette selv.

Noe som er veldig usunt for et samfunn.

Det er ikke jurister og advokater som lager lover og regler altså. Det er det politikerne som gjør.

• Liker 8
Skrevet

Det er ikke jurister og advokater som lager lover og regler altså. Det er det politikerne som gjør.

Skulle akkurat til å poengtere dette.

Skrevet

Feil. Politikere lar advokater og embetsmenn gjøre denne jobben ettersom de ikke evner det selv.

Politikerne setter altså bukken til å passe på havresekken.

• Liker 1
Gjest Survival
Skrevet

Feil. Politikere lar advokater og embetsmenn gjøre denne jobben ettersom de ikke evner det selv.

Politikerne setter altså bukken til å passe på havresekken.

Javel, hvor har du dette fra og hvilke kilder kan du henvise meg til som bekrefter dette? Hvilken posisjon eller yrke er du i siden du kan påpeke at jeg og i hvert fall 3 andre tar feil?

• Liker 1
Skrevet

Javel, hvor har du dette fra og hvilke kilder kan du henvise meg til som bekrefter dette? Hvilken posisjon eller yrke er du i siden du kan påpeke at jeg og i hvert fall 3 andre tar feil?

Det er åpenbart. Politikere kommer og går, embetsmenn består.

Hva annet gjør en politiker enn å sitte i møter og prate tror du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...