Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du er bedt på date med en fyr og synes dette høres spennende ut helt til du får høre at han jobber som…………, da sier du nei.

Hvile yrker det som ikke helt faller i smak hos dere damene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søppelbilsjåfør, lastebilsjåfør, taxisjåfør, bussjåfør, parkvesenet,

kassamann på en matbutikk....

Gjest Badabing
Skrevet

Advokat, eiendomsmegler eller slakter.

Skrevet

Lærer, slambilsjåfør, bartender...

Skrevet

sjåfører pga mye borte eller pga yrket i seg selv?

Skrevet

Yrkespolitiker, kanskje? Leiemorder? Yrkeskriminell?

• Liker 1
Skrevet

sjåfører pga mye borte eller pga yrket i seg selv?

Du siktet gjerne til det Gumman87 skrev, men jeg tenker på slambilsjåfør fordi de tømmer septiktanker, ikke fordi de kjører bil :)

Skrevet

Stort sett alle kommunale stillinger :erter: Samt yrker som har noe som helst med mote og skjønnhet å gjøre (da er det jo uansett stor sjanse for at han er homofil)

Barnehage"onkel" eller lærer er også ganske turnoff

Gjest "gjest"
Skrevet (endret)

Gynekologen måtte jeg nok betakke meg for. :skratte:

Endret av "gjest"
  • Liker 2
Skrevet

Jeg er overrasket over at folk i det hele tatt takker nei til date pga helt vanlige yrker.

Jeg takker derimot nei dersom vedkommende er arbeidsledig uten helsemessige årsaker.

• Liker 18
Skrevet

Jeg er overrasket over at folk i det hele tatt takker nei til date pga helt vanlige yrker.

Jeg takker derimot nei dersom vedkommende er arbeidsledig uten helsemessige årsaker.

Joiner denne.

• Liker 4
Gjest Badabing
Skrevet

Hvorfor er lærere turn off? :klo: Jeg synes lærere er sexy. De sitter som regel på en del kunnskap, og alle mannlige lærere jeg har møtt på min alder har vært veldig oppegående.

• Liker 4
Gjest "gjest"
Skrevet

For meg ble gynekolog litt for mye av det gode...

Skrevet

Hvorfor er lærere turn off? :klo:

Kanskje på grunn av det intense hatet jeg næret til lærere på barne/ungdomsskolen.. Pluss at jeg ser for meg at de prøver å bruke samme pedagogikken på fritida, litt som "Svein" i Nissene på Låven, og Lærer/elev paret i Little Britain der han bla. gir henne ordrer om å spytte ut tyggegummien :gjeiper:

Gjest "gjest"
Skrevet

Forhåpentligvis er de ikke lærere på fritiden.

Skrevet

Lokfører....grenser for hvor intressant det er å høre på togkjøring opp og i mente....ellers er jeg enig i det med gynekologen da, men det er fordi det er en hun.

Gjest "gjest"
Skrevet

Lokfører....grenser for hvor intressant det er å høre på togkjøring opp og i mente....ellers er jeg enig i det med gynekologen da, men det er fordi det er en hun.

Vel, "min" gynekolog var en veldig hyggelig mann, men det ble for mye. Han som fulgte etter var langtransportsjåfør og han rocket min verden en stund.

Skrevet

forsvarsadvokat...

Skrevet

Politi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...