AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #81 Skrevet 25. februar 2012 Så han koser aldri på dem? Nei, det er liksom ikke så gøy å leke med to pannekaker. Jeg er ikke så interessert i å by dem frem heller. Men jeg ser for meg at det blir mer interessant når de faktisk er..pupper.
Gjest MorAase Skrevet 25. februar 2012 #82 Skrevet 25. februar 2012 Nei, det er liksom ikke så gøy å leke med to pannekaker. Jeg er ikke så interessert i å by dem frem heller. Men jeg ser for meg at det blir mer interessant når de faktisk er..pupper. Der har du kjernen til problemet. Vær stolt av og glad i dem så endrer din mann sin oppmerksomhet til dem seg. 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #83 Skrevet 25. februar 2012 Jeg syns de er helt greie liksom. Jeg prøver ikke å skjule meg eller noe. Vil han ta på de så er det greit det. Men jeg vil rett og slett at de skal være større, så hvorfor ikke bare operere seg?
Gjest MorAase Skrevet 25. februar 2012 #84 Skrevet 25. februar 2012 Jeg syns de er helt greie liksom. Jeg prøver ikke å skjule meg eller noe. Vil han ta på de så er det greit det. Men jeg vil rett og slett at de skal være større, så hvorfor ikke bare operere seg? Fordi puppene dine ikke blir større. Det er kunsstoffet inni som er stort. Puppene dine er ikke dine lenger, men kirurgen sine. 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #85 Skrevet 25. februar 2012 Fordi puppene dine ikke blir større. Det er kunsstoffet inni som er stort. Puppene dine er ikke dine lenger, men kirurgen sine. Det er mine når jeg har betalt for de og går rundt med de 1
Gjest MorAase Skrevet 25. februar 2012 #86 Skrevet 25. februar 2012 Det er mine når jeg har betalt for de og går rundt med de Det er nettopp det de ikke er... De er ikke deg, på samme måte som en jakke ikke er deg...
Gjest Madelene1 Skrevet 26. februar 2012 #87 Skrevet 26. februar 2012 Det er nettopp det de ikke er... De er ikke deg, på samme måte som en jakke ikke er deg... Når jeg kjøper mine pupper, så er det MINE pupper. Akkurat som ab. Om hun tar silikon, er det HENNES pupper.
Gjest Madelene1 Skrevet 20. mars 2012 #88 Skrevet 20. mars 2012 Yes!! Da har jeg endelig bestilt time! Nå til torsdag (22.3) skal jeg på konsultasjon! Gleder meg virkelig til dette! 1
Gjest Frk.Poppins Skrevet 21. mars 2012 #89 Skrevet 21. mars 2012 Oooooooh, så gøy! Håper du får en ok lege som gir deg gode svar!(og priser thithi:p)
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #90 Skrevet 21. mars 2012 Æsj, helt ærlig syns jeg det var en veldig blond tilnærming i spm. Du har sett andre pupper, sett dine egne, er missfornøyd, vil ha større, og plutselig funnet ut at JA, nå er jeg klar, jeg vil ta silikon???? Da jeg fant ut at jeg ville ta silikon, var etter konsultasjon, etter at jeg hørte om alle mulige bivirkninger og visste mer hva jeg gikk til. Det er ikke sikkert at de blir perfekte og akkurat som du ønsker deg. Kirurgen tryller ikke- han bare gjør det du allerede har litt større. Det er to år siden jeg tok silikon. Er ikke stolt av det, og skulle ønske jeg hadde kunnet slippe, faktisk! Men som helt flat, ville jeg ha noe mer der. 1
anikka Skrevet 21. mars 2012 #91 Skrevet 21. mars 2012 Gjør det om du vil! jeg personlig synes det kan se utrolig fint ut på noen, og utifra profilbildet ditt er du en typisk dame som kler det!
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #92 Skrevet 21. mars 2012 Gjør det om du vil! jeg personlig synes det kan se utrolig fint ut på noen, og utifra profilbildet ditt er du en typisk dame som kler det! Haha, det var ikke akkurat et komplement å bli kalt en typisk dame som kler silikonpupper. 4
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #93 Skrevet 21. mars 2012 Haha, det var ikke akkurat et komplement å bli kalt en typisk dame som kler silikonpupper. ikke?? For mitt inntrykk er at den typiske dama (som kler silikonpupper), nettopp er slik de fleste ønsker å være. (Uten silikon vel og merke.)
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #94 Skrevet 21. mars 2012 ikke?? For mitt inntrykk er at den typiske dama (som kler silikonpupper), nettopp er slik de fleste ønsker å være. (Uten silikon vel og merke.) En hjerneløs platinablondine fra østlandet med blogg? 3
Gjest Madelene1 Skrevet 22. mars 2012 #95 Skrevet 22. mars 2012 Oooooooh, så gøy! Håper du får en ok lege som gir deg gode svar!(og priser thithi:p) Ja, det blir spennende å se hva de sier idag!
Gjest Madelene1 Skrevet 22. mars 2012 #96 Skrevet 22. mars 2012 (endret) Gjør det om du vil! jeg personlig synes det kan se utrolig fint ut på noen, og utifra profilbildet ditt er du en typisk dame som kler det! Å,takk! Du gjorde dagen min hakke lysere! Endret 22. mars 2012 av Madelene1
Gjest Madelene1 Skrevet 22. mars 2012 #97 Skrevet 22. mars 2012 En hjerneløs platinablondine fra østlandet med blogg? høhø, her er det nok ikke jeg som er hjerneløs. ;P Jeg er født med en hjerne, altså jeg er ikke hjerneløs. Jeg er ikke platinablond, så der tar du veeeldig feil. Jeg er ikke fra østlandet. Og jeg har ikke blogg. :fnise:
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #98 Skrevet 22. mars 2012 Madelene, om du kler silikon eller ikke aner jeg ikke noe om, men jeg vet noe om det å føle seg bra med seg selv, og gjøre det som trengs for det. I mitt tilfelle var det ikke operasjoner, men jeg er klar på at den dagen de store, faste brystene mine går vekk fra sin opprinnelige form, strammer jeg dem opp med silikon. Hvorfor ikke, det er min kropp, og hvis menn ikke liker silikon, så trenger de ikke å ta på puppene mine, bye bye then Lykke til, gjør det som er best for deg.
Gjest Madelene1 Skrevet 22. mars 2012 #99 Skrevet 22. mars 2012 Madelene, om du kler silikon eller ikke aner jeg ikke noe om, men jeg vet noe om det å føle seg bra med seg selv, og gjøre det som trengs for det. I mitt tilfelle var det ikke operasjoner, men jeg er klar på at den dagen de store, faste brystene mine går vekk fra sin opprinnelige form, strammer jeg dem opp med silikon. Hvorfor ikke, det er min kropp, og hvis menn ikke liker silikon, så trenger de ikke å ta på puppene mine, bye bye then Lykke til, gjør det som er best for deg. Takk for et hyggelig svar! Jo, jeg gjør det for å føle meg bedre. Jeg kunne vel også ha løftet de, men om jeg først skal legge meg under kniven, kan jeg like så godt ta silikon for å gi de mer fyll! Helt enig. Og det gjeller vel for kvinner også. Dont like, dont look! klem
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå