Gå til innhold

Silikonpupper

Fremhevede innlegg

Skrevet

Med tanke på å få et pent resultat, ville det ikke da være det beste å vente til du er ferdig med barn? Silikonpupper + melkespreng kan vel resultere i store silikonpupper som henger?

Det kan fort skje, ja. Bestevenninnen min skaffet silikon når hun var 22, og hun var også helt sikker på at hun aldri skulle ha barn. Men så kom drømmemannen, og dermed babyen når hun var rundt 28, og etter ammeperioden så hadde puppene sunket iallefall enn 4-5 cm, og det høres kanskje ikke mye ut, men det ble en del ekstrahud etter melkesprenget, brystene hennes ble en periode ENORME om jeg må få si det sånn. Når melken hadde gått bort, og kjertlene hovnet ned, så var det ikke pent. Måtte rettes på igjen med løft.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er mann, og jeg liker flotte damer. Damer med silikonpupper faller så langt borte fra denne kategorien som overhodet mulig. Det er patetisk, svakt og ikke minst ekkelt. Det er som å ta på to harske ballonger. Pupper skal være dråpeformet og ligge INNTIL brystkassen, ikke bule ut fra den.

Jeg har dumpet en jente på grunn av dette, det vistes ikke med klær på, men da hun viste sitt sanne jeg naken sa jeg takk og farvel.

Naturlige jenter, jeg hyller dere. Vi trenger ikke sure feministkjerringer, men flotte, norske jenter som står stødig på sine to egne ben og tør være seg selv. Enten med store pupper, små pupper eller flate pupper. Det er ikke vi menn som krever at dere skal se ut som dukker, det er en illusjon dere har konstruert selv etter å ha blitt hjernevasket av en milliardindustri.

Æsj, æsj og atter æsj!

• Liker 9
Gjest Madelene1
Skrevet

Jeg er mann, og jeg liker flotte damer. Damer med silikonpupper faller så langt borte fra denne kategorien som overhodet mulig. Det er patetisk, svakt og ikke minst ekkelt. Det er som å ta på to harske ballonger. Pupper skal være dråpeformet og ligge INNTIL brystkassen, ikke bule ut fra den.

Jeg har dumpet en jente på grunn av dette, det vistes ikke med klær på, men da hun viste sitt sanne jeg naken sa jeg takk og farvel.

Naturlige jenter, jeg hyller dere. Vi trenger ikke sure feministkjerringer, men flotte, norske jenter som står stødig på sine to egne ben og tør være seg selv. Enten med store pupper, små pupper eller flate pupper. Det er ikke vi menn som krever at dere skal se ut som dukker, det er en illusjon dere har konstruert selv etter å ha blitt hjernevasket av en milliardindustri.

Æsj, æsj og atter æsj!

Jeg syns det er ganske så fint med silikon, så lenge du ikke ser ut som linni maister. Misunner virkelig alle kvinner som har skaffet seg silikonpupper. Gleder meg virkelig til å ta.

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns det er ganske så fint med silikon, så lenge du ikke ser ut som linni maister. Misunner virkelig alle kvinner som har skaffet seg silikonpupper. Gleder meg virkelig til å ta.

Gjør GRUUUUUUUUUUUUUUUNDIG research, ellers er det ikke sikkert du får så fine som de flotteste puppene er. Lett at de blir skjeve, "ser" hver sin vei, osv..

• Liker 3
Gjest Madelene1
Skrevet (endret)

Gjør GRUUUUUUUUUUUUUUUNDIG research, ellers er det ikke sikkert du får så fine som de flotteste puppene er. Lett at de blir skjeve, "ser" hver sin vei, osv..

jau, men jeg har ei venninne som har tatt silikon på samme kirurg senter som jeg har tenkt å ta, og jeg må si at hennes pupper er virkelig ehhm, flotte! :fnise::sjenert:

*Det var ikke ironi, forresten.*

Endret av Madelene1
Skrevet

Det er vel der klinten skilles fra hveten også, ingen tvil hvor du hører hjemme.

Det at DU synes det er fint sier mer om deg. Det er en helt ekstremt bivirkning av samfunnet og hvilke verdier som vektlegges i dag, av dere kvinner selv. IKKE av oss menn.

Jeg ville aldri satt barn på kvinne med så lite respekt for seg selv og egen kropp.

Og nei, silikonpupper vil aldri bli pent. Så skaff deg det du. Det neste blir vel restylane og vaginoplasty? Lykke til i søken på lykken, det blir nok en lang ferd.

• Liker 8
Gjest Madelene1
Skrevet (endret)

Det er vel der klinten skilles fra hveten også, ingen tvil hvor du hører hjemme.

Det at DU synes det er fint sier mer om deg. Det er en helt ekstremt bivirkning av samfunnet og hvilke verdier som vektlegges i dag, av dere kvinner selv. IKKE av oss menn.

Jeg ville aldri satt barn på kvinne med så lite respekt for seg selv og egen kropp.

Og nei, silikonpupper vil aldri bli pent. Så skaff deg det du. Det neste blir vel restylane og vaginoplasty? Lykke til i søken på lykken, det blir nok en lang ferd.

Herregud. Ro blodtrykket, snart koker du over!

Og om du mener at jeg og andre kvinner som har tatt/skal ta silikon ikke eier respekt for sin egen kropp, så må du seriøst begynne å tenke litt.

Og lykke har jeg massevis av. :klemmer:

Endret av Madelene1
Skrevet

Herregud. Ro blodtrykket, snart koker du over!

Og om du mener at jeg og andre kvinner som har tatt/skal ta silikon ikke eier respekt for sin egen kropp, så må du seriøst begynne å tenke litt.

Og lykke har jeg massevis av. :klemmer:

Vel. Dere legger dere frivillig under KNIVEN for å legge inn IMPLANTAT i et organ som er ment for å gi melk til barn. Hvis du ikke engang skjønner hvor sykt det er har du nok tapt for lenge siden. Jeg og mine medmenn må få lov til å skrike ut om at vi ikke liker dette, det finnes ikke noe sexy ved en dame som er så SVAK, og så USIKKER på seg selv og egen person at du må gå til så drastiske skritt.

Du er sikkert kjempelykkelig ja. Shop some? Shop some more? Me happy longlongtime.

• Liker 2
Gjest Madelene1
Skrevet

Vel. Dere legger dere frivillig under KNIVEN for å legge inn IMPLANTAT i et organ som er ment for å gi melk til barn. Hvis du ikke engang skjønner hvor sykt det er har du nok tapt for lenge siden. Jeg og mine medmenn må få lov til å skrike ut om at vi ikke liker dette, det finnes ikke noe sexy ved en dame som er så SVAK, og så USIKKER på seg selv og egen person at du må gå til så drastiske skritt.

Du er sikkert kjempelykkelig ja. Shop some? Shop some more? Me happy longlongtime.

Ja okay greit. Jeg og alle andre damer som har/skal ta silikon er svake, vi har tapt, vi eier ikke respekt for vår egen kropp og vi er usikre. var det noe mer?

Og nei, jeg er ikke lykkelig, for det har du tydeligvis bestemt at jeg ikke er, så var det noe mer her også?

Og du som er EN mann, snakker jo for alle andre. Takk og applaus til deg.

Skrevet

Og da er vel jeg også svak da, siden jeg er 20 år gammel og har bestemt meg for å redusere areola? Noe som har plaget MEG hele livet, men aldri fått en eneste kommentar om det? Jeg er medfødt med manglende hud som er typisk for brystvorten, og alt har derfor sklidd ut over. At JEG skammer meg for dette, skal ALLE andre mene er fysj, fy og feil? Og at jeg aldri kommer til å få mann, fordi jeg valgte å operere for å bli fornøyd med egen kropp? :)

Sorry altså, men latterlig..

• Liker 1
Skrevet

Vi er 7 milliarder mennesker på jorden. Hvis du lar deg plage av en areola, ja da har du sannelig et problem. Vi kommer i alle farger og fasonger, jeg må nesten si meg forundret over at vi bor i et land som har noen av verdens vakreste (naturligste) kvinner, men likevel går mange over stokk og stein for å "forbedre" seg selv. Resultatet blir det stikk motsatte. Hva skal du gjøre da du som 50-åring er full av rynker og har hengepupper? Hva med litt tyngre øyelokk? Hengende mage? For dvasse legger? Hvilket eksempel setter DU for datteren din, om hun noen gang kommer? Er dette en verden du vil reklamere for og sette en standard for?

Ja, jeg ville ikke tatt i noen av dere med ildtang. Dere får være glad om dere har en mann som har hatt lyst til det, men ingen silikonpupper holder på en mann. Kvinneguiden er jo sprekkfull av disse kvinnene som lever på trygd, jobber som "barmhjertige" hjelpepleiere eller sykepleiere, og som søker oppmerksomhet i bøtter og spann. Dere er i det store bildet ingenting, og ingen silikonpupper endrer særlig på det, det trekker dere bare ytterligere ned.

• Liker 1
Gjest Madelene1
Skrevet

Vi er 7 milliarder mennesker på jorden. Hvis du lar deg plage av en areola, ja da har du sannelig et problem. Vi kommer i alle farger og fasonger, jeg må nesten si meg forundret over at vi bor i et land som har noen av verdens vakreste (naturligste) kvinner, men likevel går mange over stokk og stein for å "forbedre" seg selv. Resultatet blir det stikk motsatte. Hva skal du gjøre da du som 50-åring er full av rynker og har hengepupper? Hva med litt tyngre øyelokk? Hengende mage? For dvasse legger? Hvilket eksempel setter DU for datteren din, om hun noen gang kommer? Er dette en verden du vil reklamere for og sette en standard for?

Ja, jeg ville ikke tatt i noen av dere med ildtang. Dere får være glad om dere har en mann som har hatt lyst til det, men ingen silikonpupper holder på en mann. Kvinneguiden er jo sprekkfull av disse kvinnene som lever på trygd, jobber som "barmhjertige" hjelpepleiere eller sykepleiere, og som søker oppmerksomhet i bøtter og spann. Dere er i det store bildet ingenting, og ingen silikonpupper endrer særlig på det, det trekker dere bare ytterligere ned.

Er du bare her for å provosere?

Skrevet

Nei. Jeg sier meningen min. Jeg er ikke alene om å ha denne oppfatningen.

Men skaff deg silikon du!

• Liker 4
Gjest Madelene1
Skrevet

Nei. Jeg sier meningen min. Jeg er ikke alene om å ha denne oppfatningen.

Men skaff deg silikon du!

Jo, takk for at du gir meg tillatelse. :klemmer:

Skrevet

Det vil jeg slettes ikke. Rynker, hengepupper og strekkmerker er helt naturlig. Å være 20 år gammel med areolaer som er 10-12 cm i diameter? (Ja, de er ujevne) Not so much naturlig og vanlig.

Si meg: Hvorfor skal jeg gå rundt og skjemmes over egen kropp, når jeg vet at den ikke er naturlig? Og for alt du vet, kan Madelene1 være HELT flatbrystet, noe som ytterst få kvinner faktisk ønsker.

Og angående egne barn i fremtiden: Ja, de kan vær så god å få operere så mye de vil, så lenge det er av eget initiativ, det er noe som plager DEM og ikke andre, og at det ikke er synlig operert, så kommer jeg til å støtte dem fullt ut. For ingenting er så ille som å ha en trang til å spy når man ser seg selv naken (Og ja, jeg har vært gjennom det aller meste av psykiske og fysiske plager: Og ingenting har vært like ille som denne skavanken)

• Liker 1
Gjest Madelene1
Skrevet

Vel jeg liker å shoppe, men jeg har også mennesker rundt meg som jeg er fryktelig glad i, som gjør meg lykkelig.

Skrevet

Ryddet for krenkelser.

Phaedra,mod

• Liker 1
Skrevet

Er ikke min mann jeg gjør dette for, da.

Er for meg selv. :)

Ja, men hvis jeg var skikkelig glad i deg da hadde jeg kost med brystene dine.

Gjest Madelene1
Skrevet

Ja, men hvis jeg var skikkelig glad i deg da hadde jeg kost med brystene dine.

Jau, det var jo koselig. :) Men nå vet ikke jeg om du sikter til min gubbe, isåfall gjør han også det. hehe

• 2 uker senere...
Gjest Madelene1
Skrevet

Da har jeg sendt mail til sørlandsparken kirurgsenter, hvor jeg spør om en time hos de. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...