Gjest MorAase Skrevet 25. februar 2012 #61 Skrevet 25. februar 2012 Kondolerer Husk fjellvettregel nummer 8: Vend i tide. Det er ingen skam å snu. 5
Gjest Madelene1 Skrevet 25. februar 2012 #62 Skrevet 25. februar 2012 (endret) Kondolerer Husk fjellvettregel nummer 8: Vend i tide. Det er ingen skam å snu. Har ikke tenkt å snu. Kanskje du burde tenke på å snu? Snu holdningene dine litt. ;* Endret 25. februar 2012 av Madelene1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #63 Skrevet 25. februar 2012 Vi er 7 milliarder mennesker på jorden. Hvis du lar deg plage av en areola, ja da har du sannelig et problem. Vi kommer i alle farger og fasonger, jeg må nesten si meg forundret over at vi bor i et land som har noen av verdens vakreste (naturligste) kvinner, men likevel går mange over stokk og stein for å "forbedre" seg selv. Resultatet blir det stikk motsatte. Hva skal du gjøre da du som 50-åring er full av rynker og har hengepupper? Hva med litt tyngre øyelokk? Hengende mage? For dvasse legger? Hvilket eksempel setter DU for datteren din, om hun noen gang kommer? Er dette en verden du vil reklamere for og sette en standard for? Ja, jeg ville ikke tatt i noen av dere med ildtang. Dere får være glad om dere har en mann som har hatt lyst til det, men ingen silikonpupper holder på en mann. Kvinneguiden er jo sprekkfull av disse kvinnene som lever på trygd, jobber som "barmhjertige" hjelpepleiere eller sykepleiere, og som søker oppmerksomhet i bøtter og spann. Dere er i det store bildet ingenting, og ingen silikonpupper endrer særlig på det, det trekker dere bare ytterligere ned. Du har ikke tenkt på at man ikke opererer silikon for å få seg mannebein? Vel og bra med naturlig og flat brystkasse, men man får ikke menn av den grunn heller - hvis selvtillitten er så på bunn at man står i et hjørne og er sjenert hele livet. Da er man jo like lite attraktiv for deg enn om man har silikon, så da er man vil like uaktuell uansett. 1
Gjest MorAase Skrevet 25. februar 2012 #64 Skrevet 25. februar 2012 Har ikke tenkt å snu. Kanskje du burde tenke på å snu? Snu holdningene dine litt. ;* Mine holdninger som søker en verden der en føler seg vel uten unødvendig kirugi? 3
SmallTalk Skrevet 25. februar 2012 #65 Skrevet 25. februar 2012 Har ikke tenkt å snu. Kanskje du burde tenke på å snu? Snu holdningene dine litt. ;* Dersom du har tenkt til å få flere barn, så bør du ihvertfall høre med kirurgen om hvordan silikonpuppene pleier å bli etter et svangerskap. Silikon eller ei så vil puppene forandre seg under et svangerskap og etterpå dersom man ammer, og da er det ikke sikkert at puppene holder seg like fine. Ikke ment som kritikk, men heller som noe du bør tenke gjennom før du legger deg under kniven nå. Det kan være lønnsomt å vente noen år til. 1
Gjest Madelene1 Skrevet 25. februar 2012 #66 Skrevet 25. februar 2012 (endret) Dersom du har tenkt til å få flere barn, så bør du ihvertfall høre med kirurgen om hvordan silikonpuppene pleier å bli etter et svangerskap. Silikon eller ei så vil puppene forandre seg under et svangerskap og etterpå dersom man ammer, og da er det ikke sikkert at puppene holder seg like fine. Ikke ment som kritikk, men heller som noe du bør tenke gjennom før du legger deg under kniven nå. Det kan være lønnsomt å vente noen år til. Jau, har også hørt at puppene kan "falle", men har et par venninner som har det, som har fått barn etter operasjonen. Fortsatt faste og fine. Men jeg tror fult og helt på at de kan falle litt. Men må man ikke amme da? Endret 25. februar 2012 av Madelene1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #67 Skrevet 25. februar 2012 Bryster forandrer seg etter ofte fødsel, amming eller ikke.
SmallTalk Skrevet 25. februar 2012 #68 Skrevet 25. februar 2012 Jau, har også hørt at puppene kan "falle", men har et par venninner som har det, som har fått barn etter operasjonen. Fortsatt faste og fine. Men jeg tror fult og helt på at de kan falle litt. Men må man ikke amme da? Du som har barn burde vite at puppene vokser litt (eller mye) i svangerskapet, uansett om man har tenkt til å amme eller ikke. 1
SmallTalk Skrevet 25. februar 2012 #69 Skrevet 25. februar 2012 Bryster forandrer seg etter ofte fødsel, amming eller ikke. De forandrer seg i starten av svangerskapet også. Dersom man ikke ammer og aldri får igang melkeproduksjonen, så er det vel lite sannsynlig at de vokser noe særlig mer etter fødselen?
Gjest Madelene1 Skrevet 25. februar 2012 #70 Skrevet 25. februar 2012 Jau, men de vokste nesten ikke. Ikke før jeg begynte å amme.... ...og da ble de stygge..
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #71 Skrevet 25. februar 2012 Jau, men de vokste nesten ikke. Ikke før jeg begynte å amme.... ...og da ble de stygge.. Så du har ikke tenkt å amme denne gangen fordi puppene dine ble stygge sist gang du gjorde det?.. hm 4
Gjest Madelene1 Skrevet 25. februar 2012 #72 Skrevet 25. februar 2012 Så du har ikke tenkt å amme denne gangen fordi puppene dine ble stygge sist gang du gjorde det?.. hm Okay, jeg prøvde å amme, men det gikk ikke. Så for å rette på det jeg skrev, så pumpet jeg melk i nesten 3 mnd.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #73 Skrevet 25. februar 2012 De forandrer seg i starten av svangerskapet også. Dersom man ikke ammer og aldri får igang melkeproduksjonen, så er det vel lite sannsynlig at de vokser noe særlig mer etter fødselen? Ja, beklager, jeg mente fødsel som i avsluttet svangerskap, at de forandrer seg under svangerskap og forblir forandret når barnet er ute. Du har rett, enig med deg.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #74 Skrevet 25. februar 2012 Kan jeg skyte inn et spm? Jeg har små pupper, har fått et barn og prøvde å amme, men det gikk ikke. Pumpa meg i 3 mnd jeg og. Puppene mine ser akkurat ut som før. Når jeg hadde melk var de en B-cup, til vanlig er jeg A. Siden ingenting drastisk skjedde sist gang så skjer det vel ikke neste gang heller? Jeg har lyst å ta silikon nå men vet jeg skal ha et barn til..
Gjest Madelene1 Skrevet 25. februar 2012 #75 Skrevet 25. februar 2012 Kan jeg skyte inn et spm? Jeg har små pupper, har fått et barn og prøvde å amme, men det gikk ikke. Pumpa meg i 3 mnd jeg og. Puppene mine ser akkurat ut som før. Når jeg hadde melk var de en B-cup, til vanlig er jeg A. Siden ingenting drastisk skjedde sist gang så skjer det vel ikke neste gang heller? Jeg har lyst å ta silikon nå men vet jeg skal ha et barn til.. skyt inn spørsmål du. Ikke vet jeg, får håpe at andre svarer.
Gjest MorAase Skrevet 25. februar 2012 #76 Skrevet 25. februar 2012 Kan jeg skyte inn et spm? Jeg har små pupper, har fått et barn og prøvde å amme, men det gikk ikke. Pumpa meg i 3 mnd jeg og. Puppene mine ser akkurat ut som før. Når jeg hadde melk var de en B-cup, til vanlig er jeg A. Siden ingenting drastisk skjedde sist gang så skjer det vel ikke neste gang heller? Jeg har lyst å ta silikon nå men vet jeg skal ha et barn til.. Hvorfor skal du ta silikon når du har flotte, friske og fungerende bryst? Hva er poenget liksom? 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #77 Skrevet 25. februar 2012 Hvorfor skal du ta silikon når du har flotte, friske og fungerende bryst? Hva er poenget liksom? Jeg forstår at du føler det er din plikt å informere alle kvinner om at de skal være fornøyde slik det er, men sånn funker det ikke. Og hva mener du med at de er flotte og fungerende? Jeg fikk jo ikke til å amme, så da burde de vel fra ditt synspunkt være U-fungerende? Ikke har du sett de heller så om de er flotte vet du ikke. Jeg har lyst og jeg har råd, derfor gjør jeg det. 1
Gjest MorAase Skrevet 25. februar 2012 #78 Skrevet 25. februar 2012 Jeg forstår at du føler det er din plikt å informere alle kvinner om at de skal være fornøyde slik det er, men sånn funker det ikke. Og hva mener du med at de er flotte og fungerende? Jeg fikk jo ikke til å amme, så da burde de vel fra ditt synspunkt være U-fungerende? Ikke har du sett de heller så om de er flotte vet du ikke. Jeg har lyst og jeg har råd, derfor gjør jeg det. Å amme handler om mer en bare brystene i seg selv. Kan en amme, så ammer en. Kan en ikke amme, så finner en alernativer. Mitt synspunkt på bryst er at de er fungerende når de er friske. Flotte er de når de bæres med rak rygg. Skuffende er de når unødvendig kirugi har blitt utført på dem. 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #79 Skrevet 25. februar 2012 Å amme handler om mer en bare brystene i seg selv. Kan en amme, så ammer en. Kan en ikke amme, så finner en alernativer. Mitt synspunkt på bryst er at de er fungerende når de er friske. Flotte er de når de bæres med rak rygg. Skuffende er de når unødvendig kirugi har blitt utført på dem. Ja, jeg har ikke brystkreft, så da er de vel fungerende da. Og det er jo flott, men de er fortsatt ca. som to pannekaker. Det syns ikke JEG er så veldig fint, jeg ønsker å se noe jeg liker i speilet og å faktisk ha pupper så jeg fyller inn i kjoler og topper, og så jeg og min mann har noe å kose på hvis vi får lyst til det
Gjest MorAase Skrevet 25. februar 2012 #80 Skrevet 25. februar 2012 Ja, jeg har ikke brystkreft, så da er de vel fungerende da. Og det er jo flott, men de er fortsatt ca. som to pannekaker. Det syns ikke JEG er så veldig fint, jeg ønsker å se noe jeg liker i speilet og å faktisk ha pupper så jeg fyller inn i kjoler og topper, og så jeg og min mann har noe å kose på hvis vi får lyst til det Så han koser aldri på dem?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå