Gå til innhold

Interiørbloggere som får støtte av NAV, men kjøper nye ting til leiligheten hele tiden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om dem?

Det er en kjennsgjerning at mange interiørbloggere er hjemmeværende med rike menn og barn. Men hva med bloggere som ikke har en rik mann (men en mann som tjener dårlig), og som får støtte av NAV? Ingenting galt i å få støtte av NAV, men er det bare jeg som synes det blir litt rart å ha en blogg med et så materialistisk fokus, for så å dra på bruktbutikker hver uke for å kjøpe nye "funn" til hjemmet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

NAV brukere må da få disponere de pengene de får som alle andre. Det er jo ikke sånn at de får mer penger jo mer de bruker.

De hadde fått samme summen uansett, så jeg ser ikke helt problemet.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får den samme summen uansett, og hva man bruker den til burde være revnende likegyldig for andre. Noen velger å bruke penger på interiør, andre bor dyrt, noen kjøper dyrere mat, og noen har en dyr hobby.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt merke til samme blogger. Merkelig planlegging.

Men sånn er det når en ikke er skarp nok til å fullføre førskolelærerstudiet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er arbeidsledig, men finner likevel stadig vekk "nye" ting til huset. Hvordan jeg har råd til det? Jeg selger ting jeg er lei av og kjøper brukt for samme pris eller enda billigere. Har faktisk ofte gått i pluss selv om jeg har frisket opp med "nye" ting. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nye trenden eller? I steden for å hate kvinner,kvinners underliv osv osv

så er det folk som får hjelp fra Nav som skal hates ?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye trenden eller? I steden for å hate kvinner,kvinners underliv osv osv

så er det folk som får hjelp fra Nav som skal hates ?

Gikk ikke det å slå og sparke på de svakeste i samfunnet av moten for flere tiår siden? :klo:

Å nei, frp tok opp den tråden ja.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere om dem?

Det er en kjennsgjerning at mange interiørbloggere er hjemmeværende med rike menn og barn. Men hva med bloggere som ikke har en rik mann (men en mann som tjener dårlig), og som får støtte av NAV? Ingenting galt i å få støtte av NAV, men er det bare jeg som synes det blir litt rart å ha en blogg med et så materialistisk fokus, for så å dra på bruktbutikker hver uke for å kjøpe nye "funn" til hjemmet?

Jeg jobber på et kommunalt sykehjem. Jeg får min lønn fra kommunen. Hva jeg bruker den lønna til skal du drite i. På samme måte skal du drite i hva nav-klientene bruker pengene sine på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...