Gå til innhold

Dama deler seng med guttevenner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Cuntzilla

Jeg ser ikke de store problemene med å sove i samme seng som en venn (hva har det med swinging å gjøre?), det har jeg gjort flere ganger. Sikkert hundrevis. Ingenting har skjedd da, ingenting kommer til å skje fremover.

Men er jeg i et forhold så vil jeg nok forsøke å unngå det, for jeg har fått med meg såpass at ikke alle har et like avslappet forhold til det som meg.

Det er iallefall ikke noe jeg ville gjort i starten av et forhold, men etter en god stund så mener jeg faktisk man skal ha bygd opp nok tillit til at slikt er uproblematisk (i min versjon av et perfekt forhold). Ikke fordi man swinger, men fordi man stoler så dypt på kjærligheten man har sammen at slikt blir ubetydelig.

Men før man er på det punktet så synes jeg det er litt dumt av henne.

Kan jo være hun tester deg. Jeg er veldig opptatt av at fyren ikke skal være sjalu, men jeg finner utav synet hans på slikt gjennom å prate om det. Men å bare gjøre det og teste reaksjonen er jo også en måte.

Test eller ei så blir hun nok litt sur når du tar det opp.

Endret av Cuntzilla
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mener dere kvinner at det er helt greit at kjæresten deres overnatter med hans ekskjæreste? Mine tidligere eksdamer har jo blitt sjalu og sinte bare jeg omtrent har kontakt med de. Synes dette høres veldig rart ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan legge til at jeg har et par jentevenner som jeg av og til overnatter hos og hver gang skjer det noe. Litt klåing blir det i hvert fall. Jeg kan ikke helt skjønne hvordan en gutt kan ha en naken/halvnaken jente i senga og ikke tenke på sex. Kanskje jenter kan det, men jeg tror ikke gutter kan det. Uansett hvor gode venner man er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, dette er en sak mellom deg og din kjæreste. Hvis du synes hun har gått for langt, må du si det til henne. Snakk om saken og bli enige om hva som er greit og ikke i deres forhold.

Det er ikke helt uvanlig at jenter deler seng med guttevennene sine, så det kan godt hende hun ikke tenkte over at det skulle være galt. Det eneste du kan gjøre her er å prate med henne på en skikkelig måte og sette grenser sammen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ok at dama deler seng med andre gutter når hun er på overnattingsbesøk? Det dreier seg om venner. De har rotet sammen tidligere, riktig nok en stund siden.

Nei, det er ikke greit. Det faktum at de har rotet tidligere forteller at de har hatt en seksuell kjemi seg i mellom og den forsvinner nødvendigvis ikke selv om de ikke er interesserte i hverandre som kjærester.

Her bør jenten ha respekt for TS følelser og han bør være mann nok til å kreve det. Hvis hennes behov for å gjøre som hun vil er viktigere enn å respektere sin kjærestes følelser er hun en stor egoist. Hun viser da at hun ikke ønsker å ofre noe, selv små ting som friheten til å sove i den sengen hun vil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer jo an på hvor dere setter grensene i deres forhold,men her det ikke akseptabelt i hvert fall.

Så da burde dere kanskje ta dere en ordentlig prat om hva dere synes er greit og ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Kalia

Jeg har ofte overnattet hos gode guttevenner av meg, dette har da vært sammen en annen jente og etter vi har vært på fest og hatt vansker med å komme hjem etc., men det har ikke blitt noen klåing eller noe. Dette er fordi vi er gode venner.

Nå som jeg er i et forhold ville jeg så klart ikke gjort dette, fordi jeg vet kjæresten min ikke hadde likt det, og jeg ville ikke likt om han gjorde det heller... Så det dreier seg egentlig om hvor man setter sine egne grenser og å respektere partneren sin.

TS viser tydelig at dette ikke er greit for han, men hvis dere ikke har snakket om dette før, og hun syntes dette er noe helt naturlig har hun nok ikke tenkt over at det kunne være galt en gang (: Jeg syns du burde snakke med henne om det, så kan dere komme til enighet om noe som passer dere begge (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madelene1

Er det ok at dama deler seng med andre gutter når hun er på overnattingsbesøk? Det dreier seg om venner. De har rotet sammen tidligere, riktig nok en stund siden.

Nei, det er absolutt ikke greit.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, personlig mener jeg at dette ikke er greit. Jeg er jente selv og har kjæreste, og selv om jeg har er rimelig avslappet forhold til det meste, ville jeg ikke syntes at det var greit dersom jeg var deg TS. Spesielt ikke siden de to har en seksuell fortid sammen og ligger i samme seng. Uansett. Som noen her sier, vil nok de aller fleste gutter tenke på sex dersom det ligger ei jente i sengen med dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om tittelen hadde vært mannen deler seng med jentevenner. Så ville svarene fra kvinnene her vært noe helt annet.

Dobbelmoral og hykleri lenge leve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dette hadde du ment om det var en mann som skulle ligge i samme seng med kvinnelige venner antar jeg.?

Ja det hadde det. Men så har jeg og kjæresten snakket om hvirlke grenser vi har i forholdet vårt, og det virker det ikke som om det har blitt gjort her. Der har du forskjellen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maneater

TS her.

Ja, det er snakk om at dama mi har delt seng med en annen gutt. Dette ser jeg på som et overtramp.

Det er opp til deg å definere om det er et overtramp eller ikke ut fra din defisjon av grenser i forholdet.

Muligens har hun ikke de samme grensene som deg. Kanskje har dere ikke definert grenser for hva som er "lovlig".

Kanskje respekterer hun ikke deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er ok når man er i et forhold. Uansett hvor mye en selv vet at det ikke vil skje/har skjedd noe, bør man respektere at partneren vil lure.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Maria_Marihøne

Det er ikke greit i vårt forhold i hvertfall. Vi har ikke diskutert akkurat dette scenarioet, men vi vet begge hvor våre grenser går. Og dette er langt over. For begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om tittelen hadde vært mannen deler seng med jentevenner. Så ville svarene fra kvinnene her vært noe helt annet.

Dobbelmoral og hykleri lenge leve

Nei, absolutt ikke. Så lenge denne personen, uansett kjønn, har delt seng med det motsatte kjønn mens h*n selv var i et forhold, så hadde jeg bare sett på det som respektløst ovenfor partneren hans/hennes.

Det kommer jo selvfølgelig an på hvor det paret har satt grensene, men i mitt hode så høres det bare rart ut.

Hvis jeg selv hadde vært i en situasjon hvor jeg kunne ligget i senga sammen med en kompis, som jeg tidligere har rotet med, så hadde jeg heller valgt sofaen.

Ikke fordi jeg hadde vært redd for at noe skulle skje, men jeg hadde ikke følt meg vel i situasjonen selv, og jeg har såpass respekt for partneren min at jeg da heller ligger alene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...