Gå til innhold

Mummikopper


hofan1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du kan få kjøpe min :D

Næh, jeg har som prinsipp å ikke kjøpe de dyreste koppene dersom jeg ikke finner de til veldig god pris :) Men takk.

Endret av Vind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baremeg89

Åh..irriterer meg sånn over at jeg ikke kjøpte Hemulen mens den fantes i butikk, alltid likt den! :) Synd at den og Filifjonka er utgått..

Hvor fant du den? :)

Ebay, ja:( jeg begynte å samle i år, husker jeg har sett koppene i butikk, men viste ikke hvor stor Mummikoppverden er! Hehe.

Ønsker meg den, og den brune sniff koppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baremeg89

Tja, etter det jeg har sett så ligger den på rundt 400 kroner + frakt. Så jeg vil si det ikke er et godt kjøp, men heller ikke et dårlig :)

Hvor? :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker dere de mye? eller tenker dere at dere må være forsiktige med de i tilfelle de blir verdifulle?



Anonymous poster hash: 28d42...397
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hinkelpinkel

Bruker dere de mye? eller tenker dere at dere må være forsiktige med de i tilfelle de blir verdifulle?

Anonymous poster hash: 28d42...397

Jeg bruker alle mine, men noen er jeg mer forsiktig med enn andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikret meg akkurat brillekoppen. Kostet meg riktignok 1500 kroner da jeg måtte kjøpe 6 kopper, men jeg kan jo selge resten?

Edit: Og sommerkoppen fra 2014! :danse:

Er det bortkastet å kjøpe den uten briller tror du? Er jo vanvittig mye billigere enn den med..

Anonymous poster hash: 28d42...397

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hinkelpinkel

Er det bortkastet å kjøpe den uten briller tror du? Er jo vanvittig mye billigere enn den med..

Anonymous poster hash: 28d42...397

Spørs jo litt hvordan du ønsker å samle. Ser for meg at brillekoppen kommer til å bli verdt ganske mye om et par år. Jeg kjøpte som sagt seks stykker til normal pris og da var jeg garantert å få en med briller.

Det kostet 1500 kroner og jeg ser at brillekoppen alene ligger til rundt 800-900 kroner på finn. De uten ligger til rundt 400 kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som ikke har skaffet dere 70-årskoppen enda: meld dere inn i Jernias kundeklubb og få den til 150 kr :)

Anonymous poster hash: 28d42...397

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet når den nye røde med lillemy kommer i butikkene?



Anonymous poster hash: 3d3b6...fb9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hinkelpinkel

Noen som vet når den nye røde med lillemy kommer i butikkene?

Anonymous poster hash: 3d3b6...fb9

I begynnelsen av mars har jeg hørt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I begynnelsen av mars har jeg hørt :)

Får jeg spørre hvor du har hørt det? Eventuelt hvor du finner informasjon om det? :)

Anonymous poster hash: 015c5...2ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hinkelpinkel

Får jeg spørre hvor du har hørt det? Eventuelt hvor du finner informasjon om det? :)Anonymous poster hash: 015c5...2ed

Jeg finner for det meste informasjonen på de forskjellige mummisidene på Facebook :) Etter hva jeg har forstått så kommer de nye kroppene ut i nettbutikker nå 15. Februar, men ikke ut i butikkene før 1.mars. Det er jo mulighet for at noen butikker setter de frem før, vet om en butikk i Bodø som har gjort det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner for det meste informasjonen på de forskjellige mummisidene på Facebook :) Etter hva jeg har forstått så kommer de nye kroppene ut i nettbutikker nå 15. Februar, men ikke ut i butikkene før 1.mars. Det er jo mulighet for at noen butikker setter de frem før, vet om en butikk i Bodø som har gjort det :)

Se der, ja! Jeg fant de nå :)Her og her

Anonymous poster hash: 015c5...2ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har i dag kjøpt mummikopper for 1500 kroner :overrasket:, håper virkelig de overlever reisen i posten og gleder meg til de kommer hjem. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i dag kjøpt mummikopper for 1500 kroner :overrasket:, håper virkelig de overlever reisen i posten og gleder meg til de kommer hjem. :hjerte:

Åh, hvilke??

Anonymous poster hash: 015c5...2ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...