hofan1 Skrevet 6. februar 2012 #1 Del Skrevet 6. februar 2012 Har sett litt på disse mummikoppene, og jeg syns de er så utrolig søte kunne tenke meg og begynne og samle på de, men når jeg leser rundt på blogger ser det ut til at det bare er mødre som samler til ungene sine. jeg er 18, og har ingen barn. Noen av dere som samler til dere selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kulu-kulu Skrevet 6. februar 2012 #2 Del Skrevet 6. februar 2012 Synes de er skikkelig kule,digger mummi og co Venninna mi og mannen,ønsket seg mummi-kopper ol i bryllupsgave. De samler,og er passert 33 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cupcakes Skrevet 6. februar 2012 #3 Del Skrevet 6. februar 2012 Jeg samler på de, er 23. Og etter jul gikk alle de kjedelige hvite standard ppene ut av skapene for da hadde jeg fått mange nye fine fargerike mummikopper broren min og kona har snart alt i mummi, gryte, saks, asjetter, skåler og glass, og litt bestikk, de er over 30, har riktig nok en sønn, men han kunne ikke brydd seg mindre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boblebrus Skrevet 6. februar 2012 #4 Del Skrevet 6. februar 2012 Jeg blir 25 i år, ingen barn, og samler på mummiserien Har 7 kopper, fire glass, tre skåler og et mummi-fleecepledd. Samler heller på mummikopper enn sølvtøy Er jo så søt serie, ønsker meg kjelen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 6. februar 2012 #5 Del Skrevet 6. februar 2012 Jeg har masse mummikopper som jeg har fått fra blodbanken. Har ingen barn og er over 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ludo Skrevet 6. februar 2012 #6 Del Skrevet 6. februar 2012 Jeg har mange mummikopper og elsker dem!!! JA til søte kaffe/te kopper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SusanneGullet Skrevet 6. februar 2012 #7 Del Skrevet 6. februar 2012 (endret) Jeg er 21 (idag faktisk ) har 1 datter og samler på mummikopper, boller, osv. Dem er søte, hva andre mener blåser jeg i. Endret 8. februar 2012 av SusanneGullet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 7. februar 2012 #8 Del Skrevet 7. februar 2012 Jeg samler, er 22 og har ingen barn Vokste opp med Mummi selv, og syns de er søte og fine å samle på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nica. Skrevet 7. februar 2012 #9 Del Skrevet 7. februar 2012 Jeg samler på Mummikopper, synes de er kjempefine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Turtle Skrevet 7. februar 2012 #10 Del Skrevet 7. februar 2012 Jeg er 20, og jeg har en Vil veeeeldig gjerne ha flere :D Liker mummidalen jeg <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. februar 2012 #11 Del Skrevet 8. februar 2012 Finnes Snusmumriken på en sånn kopp? Jeg har lett, men ikke funnet noen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #12 Del Skrevet 8. februar 2012 Finnes Snusmumriken på en sånn kopp? Jeg har lett, men ikke funnet noen... Ja, det gjør han. Her er et bilde av koppen. Han er så koselig og skjønn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 8. februar 2012 #13 Del Skrevet 8. februar 2012 Jeg synes hattifnattmotivet er hysterisk morsomt. Ny jobbkopp, kanskje? (Selv om det er så dyrt at det egentlig bare burde brukes i polstrede rom.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anciol Skrevet 8. februar 2012 #14 Del Skrevet 8. februar 2012 Jeg samler på mummikoppene, velger de som blodgive premie når jeg har gitt blod! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. februar 2012 #15 Del Skrevet 8. februar 2012 Ja, det gjør han. Her er et bilde av koppen. Han er så koselig og skjønn. Tusen takk skal du ha! Denne skal bestilles. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 8. februar 2012 #16 Del Skrevet 8. februar 2012 Jeg har faktisk fått to av mummi koppene i gavene. Søte kopper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PecanPie Skrevet 10. februar 2012 #17 Del Skrevet 10. februar 2012 Samboern og jeg valgte å ikke ta med noen av koppene våre som matchet, så nå har vi bare ikke-matchende kopper, ca halvparten med forskjellige motiv fra Mummi-fortellingene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2012 #18 Del Skrevet 12. februar 2012 Jeg elsker disse koppene, men har bare en. Har alltid hatt lyst å samle på denne serien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. februar 2012 #19 Del Skrevet 12. februar 2012 Jeg har Tufsla og Vifsla krus! Julegave fra meg til meg! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ekkirneh Skrevet 16. februar 2012 #20 Del Skrevet 16. februar 2012 Jeg har endelig fått min første! Fikk den da jeg gav blod. Men nå er jeg i ett års karantene fra blodgivning, så må vente ett år på neste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå