Gå til innhold

Mummikopper


hofan1

Anbefalte innlegg

Drar opp denne! Hva syns dere om den nye mummikoppen av mummihuset? :)



Anonymous poster hash: 015c5...2ed
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Drar opp denne! Hva syns dere om den nye mummikoppen av mummihuset? :)

Anonymous poster hash: 015c5...2ed

Bikde?

Anonymous poster hash: 5116e...750

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er fiiin!

Men, jeg skulle ønske de var litt større. Har to kopper, men bruker de stort sett aldri fordi jeg alltid vil ha en skikkelig stor kopp te/kaffe. Bare meg som har det slik? :vetikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anubiel

Så fin den nye var! Måtte bare bestille den etter at jeg så den her :)

Jeg har fire kopper og en stor kjekskrukke. Kjekskrukken huser til vanlig tørrfor til kattene, haha...

Skulle også ønske at koppene var litt større, men det går greit. Har noen større kopper for de gangene jeg vil ha en skikkelig kopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg samler på dem. De fineste/utgåtte står til pynt, mens de som er i salg ennå brukes flittig. Kjøpte akkurat den nyeste(mummihuset).

Størrelsen er perfekt til kaffe fra Dolce Gusto kapsler. Skal jeg ha te bruker jeg en større kopp! Samboeren min velger seg også en mummikopp når han henter seg kaffe, selv om vi har mange andre kopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en, tenker å kjøpe meg flere etterhvert. Synes de er søte, hva andre mener gir jeg blaffen i.

Hvilken har du? :)

Anonymous poster hash: 015c5...2ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moren min ville ha gaveforslag til en serie vi kunne samle på, så nå har hun fått beskjed om at vi ønsker oss mummi-kopper ;) Har en liste liggende på dropbox så hun til enhver tid kan se hvilke kopper vi har ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg samler også, men jeg har regler :fnise: : Jeg kan ikke kjøpe koppene selv, de må enten være gave fra noen jeg kjenner eller fra blodbanken.

Synes det blir litt mer spesielt sånn, og hver kopp har en egen historie. Ser folk som har titalls kopper, og som kjøper dem over en lav sko, det blir litt for upersonlig for meg (men hver sin smak!) :)

Har rundt 10 stk, samt noen skåler jeg fikk i gave. Brukes på Dolce Gusto her også, perfekt størrelse!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hinkelpinkel

Jeg samler også, men jeg har regler :fnise: : Jeg kan ikke kjøpe koppene selv, de må enten være gave fra noen jeg kjenner eller fra blodbanken.

Synes det blir litt mer spesielt sånn, og hver kopp har en egen historie. Ser folk som har titalls kopper, og som kjøper dem over en lav sko, det blir litt for upersonlig for meg (men hver sin smak!) :)

Har rundt 10 stk, samt noen skåler jeg fikk i gave. Brukes på Dolce Gusto her også, perfekt størrelse!

Hvor mange ganger må du gi blod for å få koppen?

Hadde selv den regelen, men ble så gira hver gang de er på tilbud at jeg ender opp med å kjøpe de selv :rodme:

Har laget meg ny regel: Jeg kan få kjøpe sesongkoppene, men resten må jeg ønske meg.

Endret av Hinkelpinkel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor mange ganger må du gi blod for å få koppen?

Hadde selv den regelen, men ble så gira hver gang de er på tilbud at jeg ender opp med å kjøpe de selv :rodme:

Har laget meg ny regel: Jeg kan få kjøpe sesongkoppene, men resten må jeg ønske meg.

Her er det en kopp pr. Gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange ganger må du gi blod for å få koppen?

Hadde selv den regelen, men ble så gira hver gang de er på tilbud at jeg ender opp med å kjøpe de selv :rodme:

Har laget meg ny regel: Jeg kan få kjøpe sesongkoppene, men resten må jeg ønske meg.

Også én kopp hver gang her. Har gitt både i Oslo, Bergen og Trondheim, samme regel over hele linja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hinkelpinkel

Også én kopp hver gang her. Har gitt både i Oslo, Bergen og Trondheim, samme regel over hele linja :)

Så bra! :)

Har akkurat blitt godkjent som blodgiver og må innrømme at mummikoppene var en del av motivasjonen :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir blod i Trondheim, velger alltid en mummikopp som premie. :)

Jeg synes de er kjekke å bruke til hverdags, når vi er i stua hele familien, og med småbarn er det ikke alltid så lett å huske på hvem som satte koppen sin hvor. Nå har vi hver vår kopp så det er umulig å ta feil.

Samlinga øker saaaakte, jeg blir kun innkalt til blodbanken ca 1 gang i året.



Anonymous poster hash: 3bea0...e97
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...