appelsinjuice Skrevet 2. februar 2015 #41 Del Skrevet 2. februar 2015 (endret) Syntes de er søte. Jeg har mange kopper, noen få skåler, noen asjetter og en mugge. Brukes til hverdags og fest Endret 2. februar 2015 av appelsinjuice Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mandel92 Skrevet 2. februar 2015 #42 Del Skrevet 2. februar 2015 Jeg samler også! Synes koppene er sååå søte Deltar i spørreundersøkelser for galluppanelet og velger mummikopp som premie når jeg har nok poeng, har også meldt meg som blodgiver bare for å få flere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hinkelpinkel Skrevet 2. februar 2015 #43 Del Skrevet 2. februar 2015 Jeg samler også! Synes koppene er sååå søte Deltar i spørreundersøkelser for galluppanelet og velger mummikopp som premie når jeg har nok poeng, har også meldt meg som blodgiver bare for å få flere Ååh, en må jo bli invitert for å kunne være med i galluppanelet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flibidy Flæbidy Skrevet 2. februar 2015 #44 Del Skrevet 2. februar 2015 Jeg vet ikke om jeg skal si at jeg samler, men jeg har Sniffkoppen i hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #45 Del Skrevet 2. februar 2015 Jeg vet ikke om jeg skal si at jeg samler, men jeg har Sniffkoppen i hvert fall Hehe, du må jo skaffe deg med Snusmumrikken på! Anonymous poster hash: 015c5...2ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flibidy Flæbidy Skrevet 2. februar 2015 #46 Del Skrevet 2. februar 2015 Hehe, du må jo skaffe deg med Snusmumrikken på! Anonymous poster hash: 015c5...2ed Haha, ja det burde jeg Det er jo bare det at de er så dyre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #47 Del Skrevet 3. februar 2015 Samler visst jeg og 😄 Har Snusmumrikken (favoritten!), Sniff (fin farge, og med katt! :D ), Stinky (den er litt kjedelig, men var kallenavnet mitt som liten. Ikke grunnet lukta!), og den grønne med de to jeg ikke husker hva heter, tror de er nevnt her. Hadde egentlig bare tenkt å skaffe et par, siden de er så dyre...men, de er så søte og! Får dessverre ikke gi blod Mange har jo vokst opp med disse skandinaviske figurene, mer enn dagens barn, så synes ikke man blir for gammel for koppene Perfekt kaffekopp Anonymous poster hash: 4f8b3...f85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sulfina Skrevet 3. februar 2015 #48 Del Skrevet 3. februar 2015 Vi har Mummi-kopper som hverdagskopper vi, og vi er to voksne + 2 barn. Hadde nok hatt det uten ungene også, fargerike, herlige kopper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryamili Skrevet 3. februar 2015 #49 Del Skrevet 3. februar 2015 Elsker de. Vokst opp med mumi Vet ikke hvor mange jeg har, men det skal bli flere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2JZ Skrevet 3. februar 2015 #50 Del Skrevet 3. februar 2015 Jøss, visste ikke at voksne samlet på mummikopper. Har noen i skapet til guttungen på 2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 3. februar 2015 #51 Del Skrevet 3. februar 2015 kjøpte mummikopper og - skåler til meg selv LENGE før jeg fikk barn! Barna har egne sett med barneservise, men bruker mest mummiskålene. De er vel egentlig samme fasong som Teema-serien, så de passer jo godt sammen med den, men også andre arabia-serier, og det gjør og at jeg synes de passer like godt til voksne som til barn. Jeg oppfatter ikke mummikoppene som barnekopper, og jeg oppfatter ikke nødvendigvis bøkene som barnebøker heller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 3. februar 2015 #52 Del Skrevet 3. februar 2015 det er vel flest voksne damer som samler, ikke barn :D har plutselig begynt å samle selv.. og har nå : - sniff - mummi (lyseblå) -mummipappa (den mørkeblå) - mummihuset - tufsls og vifsls - tove 100 (med briller!!) - snorkfrøken (den gule) - mummi flytter Kommer et par nye i år, blandt annet ny lille my-kopp :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mandel92 Skrevet 3. februar 2015 #53 Del Skrevet 3. februar 2015 Jeg har 13 kopper nå, har ikke kjøpt en eneste selv. Det er veldig greit å samle på noe, da har jeg alltid noe å ønske meg til jul og bursdager! Om jeg gifter meg noen gang, så vet jeg hvert fall hvilket servise som skal stå på ønskelisten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #54 Del Skrevet 3. februar 2015 Her er forresten over alle mummikopper som er gitt ut Mange kopper stiger i verdi ettersom årene går, da de er ute av produksjon. Skikkelig synd at den "hold vannet rent" bare kommer til å bli solgt i Sverige, likte den utrolig godt Anonymous poster hash: 015c5...2ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #55 Del Skrevet 3. februar 2015 Her er forresten over alle mummikopper som er gitt ut Mange kopper stiger i verdi ettersom årene går, da de er ute av produksjon. Skikkelig synd at den "hold vannet rent" bare kommer til å bli solgt i Sverige, likte den utrolig godt Anonymous poster hash: 015c5...2ed Det skal selvsagt stå "oversikt over alle", beklager! Anonymous poster hash: 015c5...2ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mandel92 Skrevet 3. februar 2015 #56 Del Skrevet 3. februar 2015 Ååh, en må jo bli invitert for å kunne være med i galluppanelet Bare si i fra hvis jeg skal verve deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 5. februar 2015 #57 Del Skrevet 5. februar 2015 Samler her også! Begynte når vi ble blodgivere for noen år siden og så har vi kjøpt et par utenom. Måtte gå og telle nå, og vi har 24 stk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vind Skrevet 5. februar 2015 #58 Del Skrevet 5. februar 2015 (endret) Jeg gleder meg til årets sommerkopp. Den er så fin Endret 5. februar 2015 av Vind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
positivitet Skrevet 5. februar 2015 #59 Del Skrevet 5. februar 2015 Bare si i fra hvis jeg skal verve deg Kan du verve meg? Ta kontakt på innboks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #60 Del Skrevet 5. februar 2015 Jeg gleder meg til årets sommerkopp. Den er så fin Har du link til bilde av den? Finner den ikke på oversikten jeg la ut! Anonymous poster hash: 015c5...2ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå