Gå til innhold

Hvilke menn fortjener de beste damene?

Gjest Alfred

Anbefalte innlegg

Gjest .-L-.

Hun virket veldig smart.

Nei, det virker som hun har misforstått og ikke tenker kritisk over fakta hun bruker.

Jeg har en i klassen som hadde fått A i alle fagene dersom han bare hadde giddet å lest igjennom bøkene en gang. Han har helt sykt god hukommelse og er veldig smart, tar ting fort. Problemet hans er at han er sær og mangler struktur.

De andre som får A, de jobber ræven av seg hele semesteret. De er strukturerte, ikke nødvendigvis smarte. Man må ikke være smart for å få gode karakterer. Man trenger bare å jobbe.

Endret av .-L-.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillesiren

Nei, det virker som hun har misforstått og ikke tenker kritisk over fakta hun bruker.

Jeg har en i klassen som hadde fått A i alle fagene dersom han bare hadde giddet å lest igjennom bøkene en gang. Han har helt sykt god hukommelse og er veldig smart, tar ting fort. Problemet hans er at han er sær og mangler struktur.

De andre som får A, de jobber ræven av seg hele semesteret. De er strukturerte, ikke nødvendigvis smarte. Man må ikke være smart for å få gode karakterer. Man trenger bare å jobbe.

Vel, tror kanskje jeg ikke ville trukket for mange konklusjoner basert på den ene personen du kjenner..

Ei jente i klassen min, har stort sett A i alle fag, og jobber definitivt IKKE ræven av seg hele semesteret. Fester når det passer seg og kommer sent på skolen når det passer seg.

Noen studier MÅ man være smart for å få gode karakterer, andre ikke. Det kommer helt an på hva man studerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Sant for noen studier, mens andre faktisk krever at du er smart i tillegg.

Vel, jeg har mer tro på det at forskjellige oppgaver krever forskjellige hjerner.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Prosjektledelse er et greit fag å ha, også være med på noen medarbeidersamtaler, intervju og sånt, slik at man vet hva man skal ha svar på.

Etter å ha tatt faget prosjektledelse så kan man jo alt som er verdt å vite om dette...

:hoho:

Anonym poster: a38222c3a62a660556f78f2f5213c9d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter å ha tatt faget prosjektledelse så kan man jo alt som er verdt å vite om dette...

:hoho:

Anonym poster: a38222c3a62a660556f78f2f5213c9d0

Nei, men det er en begynnelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Jeg tør å påstå at jeg ligger høyt på denne lista når det kommer til å være pen selv om jeg også har dårlig selvtillit... dvs. selv om jeg er pen er jeg klar over at det er mange pene mennesker der ute og jeg føler meg ofte ikke tilstrekkelig nok.

Før foretrakk jeg mindre pene gutter (ikke stygge men helt ordinære) fordi jeg trodde de var snillere og mer jordnære. Jeg tok feil! Det er utrolig mange drittsekker som er helt middelmådige utseendemessig...

Kjæresten min nå matcher meg selv på skalaen men det var ikke bare hans utseende jeg falt for.. Aldri har jeg møtt noen som er så omtenksom, snill, hjelpsom (uten å forvente noe tilbake), morsom, smart, nerdete og samtidig SUPERKJEKK! Samtidig kan jeg stole på han og vet at han alltid vil mitt beste.

Nå synes jeg i utgangspunktet at menn som finner seg en 2-er på skalen og som åpenbart ikke er fornøyd med det man har er utrolig sleipe.... er man ikke sammen med noen fordi man er glad i personen, forelsket eller elsker personen?

Jeg kunne aldri vært sammen med noen bare fordi jeg ikke hadde noen andre alternativ!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For hver dritlekre dame er det som regel minst 10 menn som er lei av å pule dem.

Ergo, utseende er ikke viktig i lengden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min nå matcher meg selv på skalaen men det var ikke bare hans utseende jeg falt for.. Aldri har Nå synes jeg i utgangspunktet at menn som finner seg en 2-er på skalen og som åpenbart ikke er fornøyd med det man har er utrolig sleipe.... er man ikke sammen med noen fordi man er glad i personen, forelsket eller elsker personen?

Jeg kunne aldri vært sammen med noen bare fordi jeg ikke hadde noen andre alternativ!

Ja, men var ikke spørsmålet at de som finner seg 2-ere tror at 10-erne tilhører noen andre?

Anonym poster: 480699084f08e9d4b84a34bf05a788c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.2.2012 den 17.50, Envy skrev:

Man holder seg vel stort sett i sin egen liga? Altså, 10'er menn "fortjener" 10'er damer. Om vi første skal trekke inn den populære skalaen ;)

.

Endret av mann_86
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får vondt i magen hver gang jeg ser snakk om utseende... Jenter er mer overfladiske enn gutter, by far!

Ja, føler meg litt truffet av slikt som dette.. Jeg er ikke den kjekkeste gutten i verden, og jeg ble stemplet som en 5`er av en russejente i vår (som hadde som russeknute å gi gutter/menn karakter på utseendet). Jeg merket jeg fikk et stikk i hjertet da jeg ble utsatt for dette, og ble satt karakter på utseendet mitt.

Jeg har sett jenter med menn som er lavere på skalaen enn dem selv, og motsatt. Normale mennesker blir ikke sammen med folk pga utseendet!

Derfor er det frekt av deg Envy, å si at bare 10`er menn fortjener 10`er damer.

Jaha, og hvor på skalaen var denne russejenta?Kanskje ikke en tier hun heller da....

Du må ikke la deg såre av "skalaen", jeg har hørt jeg er 9 er,7 er og t.o.m 5 er(visstnok av en fyr jeg avviste da han var frekk i kjeften og fikk tilslengt at jeg skulle ikke tro jeg var noe, jeg var jo bare en 5er!)Har aldri blitt kalt 10er og har til og med fått høre at jeg var "et par hakk"under den vakre vennina mi av en fremmed fyr....går jeg og griner og har dårlig selvtillit for det?Nei, denne fyren var jo kanskje en skarve 2er selv, så han hadde KANSKJE ikke så mye han skulle ha sagt. Seriøst, jeg har sett de mest ukjekke mennene ever som sitter og diskuterer den såkalte skalaen, når de selv er på bunnen.men men, la dem holde på, og drit i folk som nevner skalaen da dette er mest sannsynlig dritoverfladiske folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hvem som fortjener dem vet jeg ikke men det er de mest selviske som får dem. En mann må kjempe for å få den peneste dama, ellers ender man opp som de aller fleste menn og tar til takke med det nest beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 måneder senere...
Annonse

Får vondt i magen hver gang jeg ser snakk om utseende... Jenter er mer overfladiske enn gutter, by far!

Ja, føler meg litt truffet av slikt som dette.. Jeg er ikke den kjekkeste gutten i verden, og jeg ble stemplet som en 5`er av en russejente i vår (som hadde som russeknute å gi gutter/menn karakter på utseendet). Jeg merket jeg fikk et stikk i hjertet da jeg ble utsatt for dette, og ble satt karakter på utseendet mitt.

Jeg har sett jenter med menn som er lavere på skalaen enn dem selv, og motsatt. Normale mennesker blir ikke sammen med folk pga utseendet!

Derfor er det frekt av deg Envy, å si at bare 10`er menn fortjener 10`er damer.

Ja ha?

Da synes jeg du skal ta deg en tur innpå samlivsforumet hvor en fyr syter om at damen har lagt på seg 5kg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem som fortjener dem vet jeg ikke men det er de mest selviske som får dem. En mann må kjempe for å få den peneste dama, ellers ender man opp som de aller fleste menn og tar til takke med det nest beste.

Vil si de foregår en konkurranse to veier. Kommer selvfølgelig ann på hvilket miljø man er i, men hvis man tar utgangspunkt i et sossemiljø.

Der konkurrerer mennene om å få høy sosial status slik at flest folk vil være rundt dem. Samtidig så konkurrerer de om å få jentene de liker best.

Damene konkurrerer om å kle seg penest, være penest osv, men det er også konkurranse for de mennene som har høyest sosial status, siden det er flere som vil ha dem.

Så konkurransen går begge veier :)

Endret av .-L-.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som teller mest er individuelt. Finnes ingen fasitsvar her. Personlig tiltrekkes jeg både av utseende og personlighet. Må finne en person jeg liker utseendemessig, men har ganske vidt spekter der, så dette skulle ikke være noe stort problem. Personligheten ligger et hestehode foran utseende. Hvordan jeg matcher min motpart er essensielt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...